Moderator: Moderafo's
Retep schreef:Ook is er nog steeds een (steeds kleiner wordend) risico van mislukking met als gevolg blindheid. Je zou maar net die ene zijn bij wie het mislukt...
johannes1 schreef:6 weken voor de operatie mag je niets dragen, vrij lastig dus als je een sterkte hebt van -7 en -8
dat mag tegenwoordig dyus wel
Retep schreef:Ik weet in ieder geval dat het nogal wat kost (zeker een paar duizend euro geloof ik).
Ook is er nog steeds een (steeds kleiner wordend) risico van mislukking met als gevolg blindheid. Je zou maar net die ene zijn bij wie het mislukt...
Wil ik ooit mijn bril nog eens definitief kwijtraken, dan zal ik zoiets moeten doen, omdat met mijn afwijking lenzen niet schijnen te kunnen.
Lorijntje schreef:Retep schreef:Ik weet in ieder geval dat het nogal wat kost (zeker een paar duizend euro geloof ik).
Ook is er nog steeds een (steeds kleiner wordend) risico van mislukking met als gevolg blindheid. Je zou maar net die ene zijn bij wie het mislukt...
Wil ik ooit mijn bril nog eens definitief kwijtraken, dan zal ik zoiets moeten doen, omdat met mijn afwijking lenzen niet schijnen te kunnen.
Wat voor afwijking heb jij joh?
Lindal schreef:Kheb ook heel slechte ogen en vandaar ook lenzen. Ben er heel blij mee, maar als ik geld en tijd heb wil ik ook nog eens mijn ogen laten laseren.
Een oud collega heeft het ook gedaan, alleen, waar ik het meest tegenop zou zien, is de tijd die je zonder bril/lenzen moet doorbrengen: 6 weken voor de operatie mag je niets dragen, vrij lastig dus als je een sterkte hebt van -7 en -8![]()
De resultaten zijn goed te noemen. Je ogen moeten trouwens een jaar niet veranderd zijn voor je een operatie mag doen-> dat veranderd bij mij bijna jaarlijks!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten