Moderator: Moderafo's
SanderW schreef:Samen met iemand bidden is zeker goed. Maar als het gesprek via de mail gegaan is wordt dat toch wat lastig.
Als iemand weet dat er voor hem/haar gebeden wordt geeft dat ook steun aan zo'n iemand. Zo bemoedig je als broeder/zuster die persoon dan ook weer.
Ja maar, edoch.. Moet je dat ook zeggen? Om iemand te steunen door voor haar te bidden, waar gaat het dan om, om het 'voor haar' bidden of het 'bidden' voor haar.SanderW schreef:Dat kan ook op andere manieren, maar dit is ook een manier.
TheKeimpe schreef:Voordat ik aan mijn topic begin eerst een opmerking: ik wil niemand voor het hoofd stoten, ik bedoel niemand persoonlijk, maar ik wil alleen een vraag opwerpen.
Heel vaak als er op RW iets staat over iemand die iets erg meemaakt, dan schrijven medeforummers: "Ik zal voor je bidden" o.i.d.
De Farizeeërs stonden erom bekend dat zij op de hoeken van de straat stonden te bidden, voor iedereen zichtbaar...
De link is nu niet moeilijk meer. Zonder iemand van farizeïsme te willen betichten, maar waarom zet je op het forum neer dat je voor iemand zal bidden? Per PB kun je het toch ook aan iemand meedelen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten