Moderator: Moderafo's
Ik heb met henk overlegd, en aangezien henk het best druk heeft, heb ik de verzorging van de meeting op me genomen.
Het is dus 4 maart bij mij thuis.
Jullie krijgen binnenkort van mij een mail hoe je bij mij kunt komen en vanaf hoe laat jullie welkom zijn e.d.
Omega schreef:Ik heb met henk overlegd, en aangezien henk het best druk heeft, heb ik de verzorging van de meeting op me genomen.
Jullie krijgen binnenkort van mij een mail hoe je bij mij kunt komen en vanaf hoe laat jullie welkom zijn e.d.
Amerikaanse party? Zo niet, dan graag de wodka en jus op het aanrecht (dat is de plek waar altijd wel een vrouw te vinden is).
Omega schreef:Ik heb met henk overlegd, en aangezien henk het best druk heeft, heb ik de verzorging van de meeting op me genomen.
Amerikaanse party? Zo niet, dan graag de wodka en jus op het aanrecht (dat is de plek waar altijd wel een vrouw te vinden is).
Henkie en ik komen vanuit oisterbach am rhein. Das wel een eind om als je vanuit utrecht naar bodegraven wilt..
Maar ik geloof in de goedheid van henk en ga er dus vanuit dat hij rijdt en er nog een aantal mensen uit utrecht mee kunnen
wat voor jus? vleesjus? dat wil ik wel voor je meenemen hoor!
Omega schreef:Henkie en ik komen vanuit oisterbach am rhein. Das wel een eind om als je vanuit utrecht naar bodegraven wilt..
Maar ik geloof in de goedheid van henk en ga er dus vanuit dat hij rijdt en er nog een aantal mensen uit utrecht mee kunnen
Aantal? Eén bedoel je. Ik wil wel ruimte om fatsoenlijk te zitten. Bob Aalbers is vast wel bereid om te rijden.
wat voor jus? vleesjus? dat wil ik wel voor je meenemen hoor!
Jij vat die plek achter het aanrecht wel erg serieus op.
Omega schreef:Ik zal proberen je hersenen, voor zover aanwezig, wat aan het werk te zetten.
Wat denk je zelf?
Gerdien B. schreef:Omega schreef:Ik zal proberen je hersenen, voor zover aanwezig, wat aan het werk te zetten.
Wat denk je zelf?
haha, die werken al dag en nacht!
wat ik denk? Wil je dat echt weten? nou vooruit.....
....we maken er een alcoholloze avond van!en we laten dan alleen pure sinasappelsap leveren!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 36 gasten