Hoe denken de mensen hier over TV? Misschien is er al topic, maar dat kon ik niet vinden.
Een TV is toch hetzelfde als een radio, krant/ tijdschrift of internet: gewoon een medium.
Moderator: Moderafo's
D.Duck schreef:een tv is slecht omdat de goede informatie vermengd word met zondige activteiten
bij een radio heb je nog aparte programma's
Rudolf Meuser schreef:Hoe denken de mensen hier over TV? Misschien is er al topic, maar dat kon ik niet vinden.
Een TV is toch hetzelfde als een radio, krant/ tijdschrift of internet: gewoon een medium.
Jij hebt typische opvattigen over christelijk zijn!ik denk als je christelijk ben kun je geen tv en radio en internet hebben
ook geen brievenbus en auto
krant kan eigelijk ook niet maar dat is al inmiddels geacepteert
D.Duck schreef:ben jij dan wel echt in god gaan geloven
lijkt mij een beetje krom
of denk je die tv kan nét
want als je eerlijk ben moet je toch mee eens zijn dat een tv en christelijk zijn niet bij elkaar past
zou je die neiging dan niet moeten bestrijden? In plaats van de weg van de minste weerstand te kiezen. Alleen als je de verzoeking weerstaat zul je overwinnen. Niet als je die ontvlucht!Maar het verkeerde ligt voornamelijk in de mens zelf, hij gaat er zelf naar op zoek van
surfer schreef:zou je die neiging dan niet moeten bestrijden? In plaats van de weg van de minste weerstand te kiezen. Alleen als je de verzoeking weerstaat zul je overwinnen. Niet als je die ontvlucht!Maar het verkeerde ligt voornamelijk in de mens zelf, hij gaat er zelf naar op zoek van
Wederstaat de duivel en hij zal van u vluchten. Je moet niet zelf al bij voorbaat op de vlucht gaan!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten