Moderator: Moderafo's
Anna Kournikova schreef:Aragorn schreef:Chip! schreef:Bom is in dit geval moderator, Vlag is beheerder, en een gast is Spion. Maar dat werkt nog niet helemaal
Dat lijkt me echter ook geen goed idee voor RW.... hou het maar bij moderator en Site Admin
Haha, Vlag is voor Henkie (het uithangbord van RW), Bom is voor Anna Kournikova en Spion voor de mods.
I am a what??And what does it have to do with my Hunkie??
Raido schreef:Ik heb eens een voorstel gedaan voor novice tot paus dus ....
Aragorn schreef:Anna Kournikova schreef:Aragorn schreef:Chip! schreef:Bom is in dit geval moderator, Vlag is beheerder, en een gast is Spion. Maar dat werkt nog niet helemaal
Dat lijkt me echter ook geen goed idee voor RW.... hou het maar bij moderator en Site Admin
Haha, Vlag is voor Henkie (het uithangbord van RW), Bom is voor Anna Kournikova en Spion voor de mods.
Hehe, I guess you know exactly what I mean..![]()
Anna Kournikova schreef:Aragorn schreef:Anna Kournikova schreef:Aragorn schreef:Chip! schreef:Bom is in dit geval moderator, Vlag is beheerder, en een gast is Spion. Maar dat werkt nog niet helemaal
Hehe, I guess you know exactly what I mean..![]()
Actually I have no idea what you mean, I'm blonde you see...so... explain please, in words I can understand...without a dictonary
Code: Selecteer alles
<?php echo "Hello World!"; ?>
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten