Meld je ook aan bij Team RW en help het naar de top (deel 2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 dec 2004 17:35

TheShadow schreef:ik heb geen proxy ingesteld en nee, ik heb ook geen filternet en ook geen firewall. :wink:

En als je nou wel even een proxyserver gebruikt? (ook jou provider heeft vast wel een proxyserver ;))
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 01 dec 2004 18:22

jip_86 schreef:
Markie schreef: - mailtje naar kliksafe -
Was het niet handig om het adres van de website er bij te zetten zodat ze het zelf kunnen bekijken?

Kheb overigens nu 100k keys. Verwachting 150k.

kheb kliksafe al eens eerder erover gemaild, ze willen de exacte url hebben die er gebruikt wordt.....maar zie daar maar es achter te komen :|
PaSaP Hoogh!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 dec 2004 19:21

Dat is helemaal niet zo moeilijk.... je kunt toch Whatpulse dat even per mail vragen?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Tirreg
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Tirreg » 01 dec 2004 20:04

btje jammer dat kliksafe et niet doet jah.

linde
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor linde » 01 dec 2004 20:11

Marnix schreef:Dat is helemaal niet zo moeilijk.... je kunt toch Whatpulse dat even per mail vragen?

Geachte mevrouw, ( :lol: )

Het zou inderdaad kunnen dat die site op een of andere mannier geblokkeerd wordt. Echter om na te gaan of dit het geval is dan kunt u het beste dit probleem voorleggen aan de filterbeheerders. Wat hiervoor nodig is is de excacte url van de pagina die hij probeert te openen.

U kan dit sturen naar filter@kliksafe.nl

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

oftewel....de pagina van whatpulse doet et wel maar het aanmelden als je wilt gaan typen etc doet et nie...(btje vaag omschreven..)
PaSaP Hoogh!!

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 01 dec 2004 20:28

Ik denk dat het handiger is als er nu een mailtje naar contentbeheer gestuurd word. Dan kunnen ze het zelf bekijken. Vragen welke link het precies is bij whatpulse was daar al gevraagd dacht ik.

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 01 dec 2004 20:45

Heb ze net gemaild weer, dus ik ben benieuwd of er nu wat aan gedaan gaat worden.
Heb nu naar die contentservice gemaild.

Hier mijn mail aan hun:

Hallo,

Ik wil graag een programma laten testen ivm problemen die zich voordoen bij gebruikers van kliksafe.

Het gaat om whatpulse wat ik hier bijgevoegd heb.
Het is een programma wat het aantal keystrokes op een pc bijhoud, die je vervolgens kan pulsen naar de site van whatpulse, alwaar je score bijgehouden wordt.
Het adres van de site is www.whatpulse.org

U kunt na het installeren inloggen met de nick kliksafe.Wachtwoord is **** :mrgreen: .
Na het intypen van nick en ww moet u eerst op 'Get account information' klikken en daarna pas op ok.

Bvd.

Mvg Markie

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 01 dec 2004 21:51

Mooi zo, Kben benieuwd naar de reactie.

TheEdge
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor TheEdge » 01 dec 2004 22:22

Ik kreeg zojuist een mailtje van WhatPulse, dat de Mac-versie te downloaden is van http://forums.whatpulse.org/ftopic754.html
TheEdge leest voor 't eerst de bijbel van kaft tot kaft.

Tussenstand: Ester 1 (19/08/05)

Michel
Mineur
Mineur

Berichtdoor Michel » 01 dec 2004 22:40

Vraagje over de stats: waarom staat er bij elk kopje 'Default' voor? Default users, default teams, etc.. :?:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 01 dec 2004 23:38

Michel schreef:Vraagje over de stats: waarom staat er bij elk kopje 'Default' voor? Default users, default teams, etc.. :?:

Dat is het standaard logo van het progje waar de stats mee gegenereerd worden.

Ik heb al enkele keren gevraagd of er hier misschien iemand een leuk team logo zou willen/kunnen maken, maar heb tot nog toe niemand kunnen vinden.

Zelf kan ik niet fotoshoppen helaas.

wieb83zd
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor wieb83zd » 02 dec 2004 09:22

Nog even over die kliksafe: de mailtjes van markie snappen ze nu, en dat aanmelden van de site was dus allang gedaan, want iedereen kon www.whatpulse.org gewoon bekijken. Nu is markie aan het mailen met content oid @kliksafe, en die gaan over de programmaatjes.
Ik denk dat het fout gaat met dat verhaal van
kliksafe schreef:als een programma verbinding maakt op poort 80 of 443 aan de server kant, dan kan deze wel geweigerd worden. Het opgeven van de proxy server (proxy.kliksafe.nl) in het programma kan dan soelaas bieden.

Want nog even het probleem (voor markie, in zijn contact): het deed zich niet voor bij het pulsen, maar aan het begin, bij dat 'get account info'. Als je daarop klikte, kreeg je geen account info, maar het begin van de blokkade-pagina. Waarschijnlijk komt TKF er dus wel door (kan het allicht proberen) als hij gewoon via kliksafe op het internet zit, en dan voordat hij get account info klikt, op 'enter proxy' klikt en daar de genoemde proxy.kliksafe.nl invoerd. Daarna proberen om via de proxy-server de account info binnen te halen en dan gewoon op ok klikken (hopelijk :lol:)

Hoop dat deze analyse te volgen was, ik hoor het wel.
Reageren is geen kunst, begrijpen wel.
Afbeelding

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 02 dec 2004 11:33

we komen in ieder geval in de top 100, niet iedereen heeft denk ik het kladblok ingevuld dus er komt vast meer als 4 miljoen bij.

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 02 dec 2004 11:56

He, is per ongeluk die andere ook gepulsed, ik wilde w88 tot 6 december.
Ik doe dus niet meer mee met de megaflush :x

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 02 dec 2004 13:33

Ik heb per ongeluk net gepulsed... terwijl ik wilde wachten tot maandag... jammer he :(

Terug naar “Archief”