Zo, ik heb net een mail verstuurd naar kliksafe mbt het probleem van mensen die niet kunnen pulsen.
Nog 1x de vraag over die vage melding..
Doet deze melding zich voor op het moment dat je wilt pulsen, én heeft iedereen dezelfde melding?
Wil iedereen die deze melding krijgt dat mij even mailen of pb'en?.Dus ff kopieren en plakken, of overtypen.
Ik krijg nu zeer waarschijnlijk een mail terug van kliksafe waarin ze me vragen wat er mis gaat.Ik zal ze dan vragen of ze ff whatpulse willen installeren zodat ze zelf kunnen zien wat er misgaat.Zoals ahuibers al voorstelde kunnen we desnoods zelf een account voor hun aanmaken zodat ze gelijk kunnen testen.Maar ik of ieder ander kan desnoods even zijn account beschikbaar stellen.
Dit heb ik zoujuist gemaild naar kliksafe:
Hallo,
ik heb even een vraagje..
Ik ben veel actief op het forum van refoweb.nl.Daar hebben we een team opgericht waarmee we zoveel mogelijk toetsaanslagen en muisklikken proberen te verzamelen.Die toetsaanslagen en muiskliks worden bijgehouden door een programma, genaamd Whatpulse.Dat programma houd dus alles bij, en op bepaalde tijden, of wanneer je zelf wil, kun je je gemaakte toetsaanslagen en kliks verzenden naar de site van de makers van Whatpuls, alwaar je score wordt bijgehouden.Nu is het zo dat er op refoweb veel mensen actief zijn die een abonnement bij u hebben.Deze mensen kunnen hun score niet verzenden naar Whatpulse omdat kliksafe blijkbaar Whatpulse op de blacklist of iets dergelijks hebt staan.
Bij deze dus de vraag of u de site, of het programma, toegang kunt geven tot internet, zodat ook mensen die kliksafe hebben mee kunnen doen.
Mvg M de Weert