Relatie en uiterlijk/Uiterlijk en relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 06 nov 2004 15:00

Race406 schreef:
essieee schreef:
Race406 schreef:
essieee schreef:
Lalage schreef:Vroeger op straat werd ik weleens nageroepen met 'hey lelijkerd' en dat vond ik natuurlijk niet zo leuk. Maar mijn vriend vindt me heel mooi en ik vind mezelf eigenlijk helemaal niet zo lelijk, terwijl ik dat vroeger wel dacht van mezelf...

Dat herken ik, vooral nu ik een vriend heb voel ik me soms mooier!
Vreemd eigenlijk, dat je daar de ander voor nodig hebt...
Trouwens mezelf mooier vinden...ik blijf lelijk!

Hoe kom je erbij dat je lelijk bent? Dat je niet voor de spiegel gaat staan en denkt: "Jongens, jongens, wat staat hier een ongelooflijk mooie meid!", dat snap ik, want dat zou wel heel arrogant zijn. Maar om nu te zeggen dat je lelijk bent? God heeft je geschapen, en Hij heeft je een lieve vriend gegeven, waar je heel gelukkig mee bent! Geniet van het mooie, en sta stil bij al het moois wat Hij je geeft! Dan vallen de dingen die je minder bevallen (aan jezelf of aan anderen) minder op, en soms vallen die dingen zelfs helemaal weg!

mijn reactie blijft, tsja lelijk maar dat is ook niet belangrijk, tenminste niet heel erg....
(je hebt me ws ook nog nooit gezien)

OK, als je dat dan echt vindt: Let dan eens op je eigen onderschrift! En weet dat Hij je kent! En zie op naar Hem, die weet van jouw probleem!

(Enne....: Vraag je vriend eens wat hij van je vindt.....! :wink: )

Zal zijn reactie hier maar niet quoten, sjongejongejonjge!!!

Race406
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Race406 » 07 nov 2004 00:15

essieee schreef:
Race406 schreef:
essieee schreef:
Race406 schreef:
essieee schreef:
Lalage schreef:Vroeger op straat werd ik weleens nageroepen met 'hey lelijkerd' en dat vond ik natuurlijk niet zo leuk. Maar mijn vriend vindt me heel mooi en ik vind mezelf eigenlijk helemaal niet zo lelijk, terwijl ik dat vroeger wel dacht van mezelf...

Dat herken ik, vooral nu ik een vriend heb voel ik me soms mooier!
Vreemd eigenlijk, dat je daar de ander voor nodig hebt...
Trouwens mezelf mooier vinden...ik blijf lelijk!

Hoe kom je erbij dat je lelijk bent? Dat je niet voor de spiegel gaat staan en denkt: "Jongens, jongens, wat staat hier een ongelooflijk mooie meid!", dat snap ik, want dat zou wel heel arrogant zijn. Maar om nu te zeggen dat je lelijk bent? God heeft je geschapen, en Hij heeft je een lieve vriend gegeven, waar je heel gelukkig mee bent! Geniet van het mooie, en sta stil bij al het moois wat Hij je geeft! Dan vallen de dingen die je minder bevallen (aan jezelf of aan anderen) minder op, en soms vallen die dingen zelfs helemaal weg!

mijn reactie blijft, tsja lelijk maar dat is ook niet belangrijk, tenminste niet heel erg....
(je hebt me ws ook nog nooit gezien)

OK, als je dat dan echt vindt: Let dan eens op je eigen onderschrift! En weet dat Hij je kent! En zie op naar Hem, die weet van jouw probleem!

(Enne....: Vraag je vriend eens wat hij van je vindt.....! :wink: )

Zal zijn reactie hier maar niet quoten, sjongejongejonjge!!!

Vertel...
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 07 nov 2004 18:29

hij liegt!\

Hahah, ik en mooi!

Maar ik ga eeen beetje offtopic dus....

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 08 nov 2004 11:02

essieee schreef:hij liegt!

Hahah, ik en mooi!.

Iemand mooi vinden, zwaar subjectief natuurlijk.
Dus hij liegt niet, maar heeft gewoon een andere kijk op jou dan dat jijzelf hebt.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 12 nov 2004 20:14

AikonGirl schreef:
essieee schreef:hij liegt!

Hahah, ik en mooi!.

Iemand mooi vinden, zwaar subjectief natuurlijk.
Dus hij liegt niet, maar heeft gewoon een andere kijk op jou dan dat jijzelf hebt.

inderdaad....en ze leefden nog lang en gelukkig!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 13 nov 2004 11:39

essieee schreef:inderdaad....en ze leefden nog lang en gelukkig!

Geweldig toch?? :D

Tears
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Tears » 15 nov 2004 09:13

Oh Suzie Q
Oh Suzie Q
Oh Suzie Q Baby I love you
Suzie Q

I like the way you walk
I like the way you talk
I like the way you walk I like the way you talk
Suzie Q

Oh say that youll be true
Oh say that youll be true
Oh say that youll be true and never leave me blue
Suzie Q

o.a.
Declare this an Emergency...

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 16 nov 2004 11:05

Zie mijn reactie bij: welke eisen stel jij aan jouw vriend(in)

overigens ben ik over mezelf nooit echt positief. maar als ik rond kijk, vind ik nooit iemand lelijk. Iedereen heeft iets moois als je goed kijkt.
ik zie er niet doorsnee uit, wilde haren die vroeger rood waren en nu soort van blond, blauwe ogen, en lach altijd. Ik kan er niet om lachen :mrgreen: Maar voor mij is het innerlijk van mensen iets belangrijker, en als het goed is komt een innerlijk vaak wel iets naar buiten, waardoor iemand uitstraling heeft...
Psalm 25:2 (ber.)

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 16 nov 2004 11:58

saartje schreef:Zie mijn reactie bij: welke eisen stel jij aan jouw vriend(in)

overigens ben ik over mezelf nooit echt positief. maar als ik rond kijk, vind ik nooit iemand lelijk. Iedereen heeft iets moois als je goed kijkt.
ik zie er niet doorsnee uit, wilde haren die vroeger rood waren en nu soort van blond, blauwe ogen, en lach altijd. Ik kan er niet om lachen :mrgreen: Maar voor mij is het innerlijk van mensen iets belangrijker, en als het goed is komt een innerlijk vaak wel iets naar buiten, waardoor iemand uitstraling heeft...

Inderdaad maakt het uiterlijk niet uit. Als jij gek op iemand wordt die dik is, of lelijk, of gehandicapt, dan kun jij er niets aan doen. Dan mag je ook geloven dat God daarin Zijn hand heeft. En dan maakt het ook niet meer uit wat andere mensen ervan denken en zeggen, als je samen maar gelukkig bent en je niet schaamt voor elkaar om hoe je eruit ziet. Het innerlijk is inderdaad veel belangrijker.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

Terug naar “Archief”