Wat doe je nu absoluut NIET met je vriend(in)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 08 nov 2004 21:42

Johanne schreef:Hmm MM en Joepie ik had van jullie toch wel een klein beetje meer levenswijsheid verwacht ipv het hier uren door blijven zeuren en kijken wie er nu eigenlijk gelijk heeft. Jullie komen er toch niet uit, dus houd er gewoon over op..;-)

Ben ik nog bezig dan??????
Enne, ik hoef helemaal geen gelijk te hebben.
Als een ander zich scheert of winden laat waar iemand anders bij is, moet zij weten, maar ik vind dat onfatsoenlijk.
Maar ik hoef geen gelijk te hebben, en ik weet dat ik dom ben, dus das ook opgelost 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 nov 2004 00:32

Acire schreef:whahah, ik moet echt errug lachen om al dat fatsoen van iedereen!!

Goed..laat iedereen maar lekker doen wat hij of zij netjes en leuk vind!!

Ik vind t allemaal wel prima!!

Whaha, ik had ook nooit verwacht dat ik me hier ooit nog eens als fatsoensrakker zou presenteren.. 8)

André

Berichtdoor André » 09 nov 2004 01:00

Of we openen een topic:

Wat is de definitie van het woord sorry?
Wanneer zeggen we sorry?
Kan het een mens sieren als je sorry zegt?
Wat als je er moeite mee hebt om dat te doen?
Zijn er ook therapieën waar je (welgemeend) sorry kunt leren zeggen?
Bestaat er ook een verband tussen dominant zijn en geen sorry kunnen zeggen?

Ach, ik observeer en filosofeer ook maar wat......
Moet ik misschien wat minder doen.

Jezus wou gelook ik ook altijd wel de minste zijn, Hij heeft zelfs voor onze zonden geleden.

[/hardop denken]

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 09 nov 2004 01:04

Mariamagdalena schreef:Maar ik hoef geen gelijk te hebben, dus das ook opgelost 8)

Okee mooiii, kunnen we hier weer gewoon verder met het oorspronkelijke onderwerp..;)
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

joepie

Berichtdoor joepie » 09 nov 2004 10:03

Aragorn schreef:
joepie schreef:Ja, fatsoen. Wie bepaald dus wat fatsoenlijk is?
Volgens de dikke van dale zijn dat goede zeden.
Maar wie bepaald die goede zeden?
Ik vind het onfatsoenlijk als iemand:drinkt. Of in zijn blote billen rondloopt op het strand. Of slurpt als hij iets drinkt. Of niet met mes en vork eet.
Of uit zijn neus loopt te eten, aan zijn nagels zit te bijten, aan zijn kont staat te krabben.
Nu ik denk dat iedereen wel weer een ander lijstje heeft.

Oke. En als je man nu al die dingen die jij nu noemt gaat doen in jouw bijzijn? Tuurlijk maak je daar geen halszaak van, maar ik zou toch zoiets hebben van: liever niet. Ook al schaam je je niet, dan kun je je nog wel zo gedragen dat de ander zich er niet aan hoeft te ergeren. Juist omdat je van elkaar houdt.

Maar of je dat ook moet aanhouden in een relatie? Vraag ik me af.
Ik schaam mij werkelijk nergens voor in onze relatie omdat ik dat niet hoef. We kunnen gewoon onszelf zijn.

Dat is fijn. :) Alleen is het jammer dat sommige mensen soms maar beter niet zichzelf kunnen zijn. 8)

Nu, kijk, als hij dat doet in mijn bijzijn voelt hij zich blijkbaar erg zichzelf :mrgreen: En dat is toch wat ik wil in een relatie.
Zou het minder vinden als hij achter het stuur van de auto zit en dan uit zijn neus zou gaan zitten eten.........(alhoewel dat ook door velen gedaan wordt) Maar dat is nu juist iets wat hij nooit doet, dat scheelt weer ;-)

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 09 nov 2004 19:07

Acire schreef:Ik heb echt geen moeite met boeren laten en weet ik het wat allemaal. Alleen ruften vind ik niet zo lekker, ik ruik namelijk alles. Maar tja, Jaco heeft n darmziekte, dus daar moet ik maar aan wennen.
Het boeit me gewoon geen sok als hij dat doet. Want ik doe het zelf ook.
Of je nu een stoel over een houten vloer schuift of een boer laat, toch zelfde geluid. Boeiend toch?
Ik hou gewoon niet van dat zogenaamde fatsoen...

En benen scheren? als ik net moet doen of ik geen haar op m'n benen heb, mens nog aan toe wat een werk elke dag!!!

Naja.. ik begrijp jullie echt niet.... of ben ik nu echt zo'n vent!!

Ow Acire, echt vreselijk haha. Maybe ben ik wel zo raar en kakkerig en netjes en deftig ofzo....maar dit soort dingen zijn zo vreselijk genant, dat wil je in je eentje nog geeneens doen...

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 09 nov 2004 19:10

Btw, nu heb ik ut niet alleen over genant gedrag binnen in een relatie ofzo...Ut stoort mij echt zooooo vreselijk als iemand zulk gedrag waar dan ook vertoont ( neus peuteren ofzo..) dat ik er gewoon wat van zeg. Bah zeg, haalt dat ff je imago omlaag...Heeft ook nix met 'jezelf zijn' te maken...Blehhh...:S

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 10 nov 2004 11:17

Ik ook,
en ik voel mij ook niet mijzelf als ik boeren en winden laat en in mijn neus peur.
Dat is niet jezelf zijn, maar een hork zijn.

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 10 nov 2004 11:33

je zal er maar last van hebben! en dan moeten ophouden omdat het niet fatsoenlijk is? dat is ook niet gezond hoor! het is een natuurlijke afscheiding van het lichaam! als ik ooit nog eens een vrouw tegen kom zal ze het maar moeten accepteren!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 nov 2004 11:36

Haha, ik vind t echt enorm grappig!! Mij kan dat zogenaamde fatsoen echt helemaal nix schelen. Ik ben gewoon zoals ik ben, en ik vind het niet nodig om me in te houden waar m'n vriend bij is. En zo hij ook niet waar ik bij ben!
We zijn gewoon een shrek stel!! :D :D
Laatst gewijzigd door Acire op 10 nov 2004 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 10 nov 2004 12:06

Pivo schreef:je zal er maar last van hebben! en dan moeten ophouden omdat het niet fatsoenlijk is? dat is ook niet gezond hoor! het is een natuurlijke afscheiding van het lichaam! als ik ooit nog eens een vrouw tegen kom zal ze het maar moeten accepteren!

prcies 8) ,
Als ik alleen ben met haar doe ik het ook als het echt nodig is, maar ze doet het zelf ook duzzz. (of mocht ik dat niet vertellen)
Ik wil gewoon mezelf kunnen zijn.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 nov 2004 12:54

Momenteel ben ik vrijgezel... maar ik zou absoluut niet een dagje mee gaan om te winkelen... Tenminste... als het echt een hele dag wordt... dat vind ik zo vreselijk.... ff iets kopen, prima, maar zodra ze alle winkels in de stad af gaan heb ik zoiets van: Ik ga wel in de kroeg zitten... kom maar terug als je klaar bent :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 nov 2004 12:58

Misschien is het interessant om eens uit te zoeken wat 'jezelf zijn' nu echt is. :) Ik versta daaronder dat je je niet anders voor doet dan je bent, dat je alles kunt zeggen en dat je je niet belemmerd voelt in het uiten van je persoonlijkheid.

Het schijnt dat sommige mensen hier boeren en scheten zien als een dermate essentieel onderdeel van hun persoonlijkheid dat ze 'niet meer zichzelf zijn' als ze dat bewaren voor de wc oid. Ik weet niet of iedereen dat zo ziet? Ik heb zelf nl. niet het idee dat ik mezelf niet ben als ik een keer geen boer laat of niet uit m'n neus eet.. :wink:

André

Berichtdoor André » 10 nov 2004 13:15

Aragorn schreef:Misschien is het interessant om eens uit te zoeken wat 'jezelf zijn' nu echt is. :) Ik versta daaronder dat je je niet anders voor doet dan je bent, dat je alles kunt zeggen en dat je je niet belemmerd voelt in het uiten van je persoonlijkheid.

Het schijnt dat sommige mensen hier boeren en scheten zien als een dermate essentieel onderdeel van hun persoonlijkheid dat ze 'niet meer zichzelf zijn' als ze dat bewaren voor de wc oid. Ik weet niet of iedereen dat zo ziet? Ik heb zelf nl. niet het idee dat ik mezelf niet ben als ik een keer geen boer laat of niet uit m'n neus eet.. :wink:

Ach, ja ieder mens heeft een eigen karakter.
En jezelf zijn begint bij jezelf accepteren zoals je bent.
Daarna, mag een ander daar zijn visie over geven.
Zo kom je geloof ik ook aan de man/vrouw :lol: :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 10 nov 2004 13:15

Marnix schreef:Momenteel ben ik vrijgezel... maar ik zou absoluut niet een dagje mee gaan om te winkelen... Tenminste... als het echt een hele dag wordt... dat vind ik zo vreselijk.... ff iets kopen, prima, maar zodra ze alle winkels in de stad af gaan heb ik zoiets van: Ik ga wel in de kroeg zitten... kom maar terug als je klaar bent :D

Haha, winkelen moet je met vriendinnen doen (of die ene vriend die het wel leuk vindt). Als man hoef je alleen maar te zeggen dat je het mooi vindt als ze de buit showt.

Terug naar “Archief”