Ow ja, dat mocht niet toch?
WAAR GAAT DIT OVER

Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:RAAAH! Dan neem ik ook op met een opwindrecorder... Nog beter, we vervangen alle OP STROOM WERKENDE orgels door een speeldoos (verkrijgbaar bij museum Van Speeldoos tot Pirement in Utrecht) die door de koster wordt opgewonden vooraf aan het op hele noten zingen van Psalm 119 (in zijn geheel).
Aragorn schreef:Sabra schreef:Dat mag ook niet, Optimatus. Zo'n recorder werkt ook op stroom.
Ik denk toch echt dat we deze discussie moeten afsluiten.
Het was ook een opwindcassetterecorder.. die wind je dan 's zaterdags op om hem een dag later af te laten spelen.
Nelianne schreef:Nou dat is duidelijk, blijf op zondag maar gewoon op je stoel zitten. Kan je nix verkeerds doen ook. Ja naar de kerk gaan dan nog natuurlijk wel.......
Oudvader schreef:Beste mensen,
Ik ben een Nederlander die al een aantal jaren in Amerika woont. Nu, hier wordt de zondag door oprecht gelovige christenen niet geheiligd zoals Nederlanders dat doen. Zij zien de zondag niet perse als rustdag en gaan gerust naar de sportbaan of supermarkt op zondag. Zij zeggen immers: de Heere heeft het over de sabbath in de tien geboden en daar hoeven wij ons niet aan te houden. Toen ik hier net woonde vond ik het wat raar maar wees eerlijk, waar halen wij Nederlanders het idee vandaan dat de zondag in de plaats van de sabbath is gekomen?
Ik ben een Nederlander die al een aantal jaren in Amerika woont. Nu, hier wordt de zondag door oprecht gelovige christenen niet geheiligd zoals Nederlanders dat doen. Zij zien de zondag niet perse als rustdag en gaan gerust naar de sportbaan of supermarkt op zondag. Zij zeggen immers: de Heere heeft het over de sabbath in de tien geboden en daar hoeven wij ons niet aan te houden. Toen ik hier net woonde vond ik het wat raar maar wees eerlijk, waar halen wij Nederlanders het idee vandaan dat de zondag in de plaats van de sabbath is gekomen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten