Tabitha schreef:
Ik ontken het ook niet, maar ik onderschrijf het ook niet. Natuurlijk zullen zijn vrienden dat argument aanvoeren, daar zijn het ook vrienden voor. Dat vormt voor mij echter nog geen enkel bewijs dat het ook zo was.
Ik denk toch echt dat zij de enigen zijn die ons kunnen vertellen wat zijn drijfveer was, naast zijn ongeremde drang om te provoceren. Dat provoceren is echter een manier om bepaalde zaken aan de kaak te stellen.
Ik ben het helemaal niet eens met het SGP-vrouwenstandpunt, maar jij overdrijft zeer sterk. Jij doet net of ze nog net niet afgeranseld worden met de zweep, maar dat het er wel dicht bij zit.
Het enige wat ik discriminerend vind, is dat vrouwen niet in de Tweede Kamer het woord mogen voeren. De meerderheid van de SGP-achterban is echter tegen dit standpunt en dit zal ook nog wel gaan veranderen.
Wat is er verder discrimineren aan de SGP t.o.v vrouwen?
Veel vrouwen uit reformatorische kring worden inderdaad niet geachte te stemmen, niet politiek actief te zijn, niet bestuurlijk actief te zijn, niet geacht te stemmen in kerkenraadsverkiezingen, niet te werken. Sorry, maar ik vind dit nogal extreme standpunten.