Een refocafé: goed of fout?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vito
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Vito » 11 dec 2002 09:53

TheKeimpe schreef:wat een kletskoek. Bij 15 tapjes is je reactievermogen ZEKER minder dan wanneer je niet drinkt.

Vanzelfsprekend, anders mocht ik wel autorijden na afloop...

TheKeimpe schreef:En wat betreft: zonder bier, minder plezier... Als je bier nodig hebt voor de ultieme gezelligheid, dan weet je niet wat gezelligheid is. Voor bier moet plaats zijn, en dat is er als het al heel gezellig is.

Bier is een van de motoren achter de opbouw van gezelligheid...

moppie schreef:Jij geeft dus zelf ook al aan flink aan alc te zitten. Doe je dat thuis ook??? Of alleen daar??

Binnen de grenzen die mijn ouders stellen (deels ook om kostentechnische redenen), drink ik thuis ook bovengemiddeld. Daarnaast wordt bier drinken redelijk hard gestimuleerd in de studentenomgeving waarin ik door de weeks verkeer.

Ik heb echter het gevoel dat mijn persoonlijke bierconsumpties niet echt bijdragen aan de discussie over refo-cafe's, maar ik neem aan dat ik mijn punt duidelijk heb gemaakt (ook in de specifieke Hotel Gorinchem-topic bij de "Refo-agenda").

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 15 jan 2003 13:08

Maakt voor mij geen zak uit! Refocafe's en cafe's een pot nat. Gezellig, bier en vrouwen...

Vito
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Vito » 21 jan 2003 11:08

Rudolf Meuser schreef:Maakt voor mij geen zak uit! Refocafe's en cafe's een pot nat. Gezellig, bier en vrouwen...

...en het ontbreken van "zondige" muziek en de mogelijkheid tot het ontmoeten van mensen uit "eigen kring" en (in mijn geval dan) de mogelijkheid tot het voeren van discussie op een hoger niveau.

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 21 jan 2003 12:51

Wij kunnen met elkaar praten. In onze 'keet' gaat het ook gewoon bijv. over belijdenis doen. Onder het genot van een pilsje. Dat is toch niet verkeerd ofwel.

Vito
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Vito » 22 jan 2003 10:00

Rudolf Meuser schreef:In onze 'keet' gaat het ook gewoon bijv. over belijdenis doen. Onder het genot van een pilsje. Dat is toch niet verkeerd ofwel.

'Keet'?!
Waarom zou een gesprek over belijdenis doen verkeerd zijn? Volgens mij is dat juist goed..

Rudolf Meuser
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Rudolf Meuser » 22 jan 2003 13:52

Ik bedoelde dat sommige mensen beweren dat er in een 'kroeg' niet over goede dingen gepraat kan worden.
LEES! LEES! LEES!LEES!LEES!LEES!

http://www.karpis.com/bossenbroek

Terug naar “Archief”