Moderator: Moderafo's
cees fraanje schreef:Wat is de rede van uw vraag naar een mooie bijbeltekst? Die vraag stelt u vast niet zomaar of wel? Zoudt u hier wat meer over kunnen zeggen?
Thedudehimself schreef:cees fraanje schreef:Wat is de rede van uw vraag naar een mooie bijbeltekst? Die vraag stelt u vast niet zomaar of wel? Zoudt u hier wat meer over kunnen zeggen?
cees fraanje schreef:Thedudehimself schreef:cees fraanje schreef:Wat is de rede van uw vraag naar een mooie bijbeltekst? Die vraag stelt u vast niet zomaar of wel? Zoudt u hier wat meer over kunnen zeggen?
Deze vraag is serieus bedoelt. Kun je mme daar ok serieus op antwoorden. Ik wil juist proberen samen met u het antwoord op al uw vragen te vinden
Thedudehimself schreef:cees fraanje schreef:Thedudehimself schreef:cees fraanje schreef:Wat is de rede van uw vraag naar een mooie bijbeltekst? Die vraag stelt u vast niet zomaar of wel? Zoudt u hier wat meer over kunnen zeggen?
Deze vraag is serieus bedoelt. Kun je mme daar ok serieus op antwoorden. Ik wil juist proberen samen met u het antwoord op al uw vragen te vinden
Allereerst, ben ik deze topic niet begonnen, dus het is niet aan mij om te antwoorden. Maar mijn vraag aan jou had ook een klein serieus ondertoonje. Waarom stel je dit aan de orde? Het past nl. niet echt in deze topic om een discussie te voeren. Deze topic heeft meer het karakter van een uitwisseling. Dus moeten er voor jou moverende redenen zijn om dit aan de orde te stellen.
Beetje gemeen he een vraag met een wedervraag te lijf te gaan. Mijn oprechte excuses
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten