Wat is er verkeerd aan bijv. radio 538?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 28 jul 2004 13:56

Marnix schreef:
Liesl schreef:Kurtyo, ik ben blij dat je nu wat genuanceerder gereageerd hebt want zo geef je iig weer een opening om door te gaan met discussie.

Ik sluit mij volledig aan bij het antwoord van dubbelfris. Bedankt dubbelfris dat je de woorden uit mijn "vingers" typt :wink:

Hehe, misschien is daarom die herberijming en vertaling van psalmen naar pop-muziek wel een goede zaak, heb je idd kans dat jongeren nog eens psalmen gaan luisteren in hun vrije tijd :)

ja, misschien pakt 538 het wel op en komt het toch nog goed met die radiozenders :mrgreen: :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 29 jul 2004 00:07

Hm, draaien ze de hele dag David ft. Tha Opperzangmeester.. 8)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 29 jul 2004 13:22

Aragorn schreef:Hm, draaien ze de hele dag David ft. Tha Opperzangmeester.. 8)

:lol: trouwens wel een veelzijdig, getalenteerde familie, Salomo heeft genoeg teksten geschreven die op muziek kunnen worden gezet.
Welk radiostation pakt het als eerst op?
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 04 aug 2004 14:19

Ik geloof dat er een dikke metalband met langharige mannen met make-up en diepe donkere klanken in de hemel staat... Wat een onzin Dubbelfris: hoe kun jij weten wat God wel of niet waardeert? Ik denk dat alle soorten muziek tot eer van God kunnen zijn. Of ik zelf muziek maak tot eer van God en of ik zelf alleen eervolle muziek luister, dat is een andere discussie...

Snorbaarder
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Snorbaarder » 04 aug 2004 21:28

Ik geloof dat alle muziek die wij hier op aarde horen behoorlijk in het niet gaat vallen bij wat wij in de hemel te horen zullen krijgen :D .

(of zouden sommige werken van Bach er toch een beetje in de buurt komen :mrgreen: ?)
Who has seen the wind?
Neither you, nor I:
But when the trees bow down their heads,
The wind is passing by.

Terug naar “Archief”