Moderator: Moderafo's
thespiritisinsideus schreef:ook zoiets waar ik mijn twijfels over heb. Hoe kan het zijn dat al die mensen een universitaire opleiding doen? Volgens mij is dat ook zwaar corrupt. Kijkende naar bv W-A, die zou dan afgestudeerd historicus moeten zijn, hij weet van onderzoeken en dan noemt ie n uitgebreid onderzoek ook maar een mening, hoe kan die man ooit geslaagd zijn
thespiritisinsideus schreef:ook zoiets waar ik mijn twijfels over heb. Hoe kan het zijn dat al die mensen een universitaire opleiding doen? Volgens mij is dat ook zwaar corrupt. Kijkende naar bv W-A, die zou dan afgestudeerd historicus moeten zijn, hij weet van onderzoeken en dan noemt ie n uitgebreid onderzoek ook maar een mening, hoe kan die man ooit geslaagd zijn
Aragorn schreef:Toch sta je er wel vaker versteld van dat mensen die dom overkomen toch een academische opleiding afgerond blijken te hebben. Wijsheid en cognitieve intelligentie zijn blijkbaar 2 verschillende dingen.
thespiritisinsideus schreef:ja, zolang die vorst doet wat jij wil en anders schreeuw je om inspraak, wees toch wijzer, hoe gebrekkig democratie ook kan zijn, het is de minst slechte optie
Picardijn schreef:Cisca schreef:Koningshuis, gewoon afschaffen, er zijn genoeg goede argumenten voor aangedragen.
Wat vind jij een goed argument?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten