Ik zit me toch wel eens af te vragen in hoeverre toch het uiterlijk meespeelt in een relatie enzo en wilde wel eens weten hoe jullie hierover denken enzo.
Ik bedoel ik denk dat t toch bij de meeste jongens wel meespeelt. Tuurlijk het gaat in de eerste plaats om karakter, maar toch. Als ik bijvoorbeeld lees in het topic over badkleding dat de meeste jongens toch wel lichtelijk opgewonden raken van vrouwen met een goed figuur enzo, dan denk ik dat is ook logisch. Maar willen die mannen dan natuurlijk ook zelf een vrouw die er zo uitziet en niet een lelijk dik iemand enzo. Er zijn genoeg mensen met een goed figuur die ook een goed karakter hebben enzo...
*volgens mij ben ik erg vaag bezig, als iemand t niet meer kan volgen vraag gerust uitleg;)*
Kijk ik bedoel ik ken ook best veel jongens enzo en voor hen ben ik leuk als gewoon een vriendin zeg maar, maar ik snap best dat ze niet zo'n lelijk dik iemand als ik echt als vriendin willen hebben, omdat ze dan kwa uiterlijk ook wel iets meer willen ofzo... Hmmm volgens mij klinkt dit alsof ik wanhopig op zoek ben ofzo, maar dat is dus niet zo hoorr...

Maar snappen jullie wat ik bedoel, ik heb zelf iig toch wel het gevoel dat uiterlijk toch best wel een rol speelt ja, en das toch best jammer soms...
*probeer het echte topic onderwerp te vinden tussen mijn vage geblaet doorrr..