Klaas schreef:Dus als ze zien dat hun vraag hier op het forum besproken is zijn ze volgens jou opeens niet meer anoniem?Explane..
Ik zeg niet dat ze dan niet meer anoniem zijn. Als je echter verwacht dat je de vraag 1 op 1 stelt kan het tegenvallen als er anderen meeluisteren.
Ow, dus jij vind dat andere mensen niks kunnen met meningen van anderen?Waarom worden er dan uberhaupt vragen gesteld?
Je eerste vraag snap ik niet helemaal. Op je tweede vraag zou ik zeggen dat de mensen die een vraag stellen via die rubriek een vraag stellen aan een 'deskundige'. Bij mijn weten val jij daar niet onder.
Dat zal voor iedereen persoonlijk zijn.Voor de een juist wel en voor de ander niet, omdat die misschien weer graag meningen van meerderen hoort zodat dat zijn/haar visie op bepaalde dingen kan bepalen.
Die laatste groep kan prima terecht op het forum. Ik denk dat de rubriek juist bedoeld is voor mensen die een antwoord van een dominee oid willen.
Als je Henkie's mededeling leest bovenaan dit forum dan zul je ook zien dat dit onderdeel bedoeld is om te reageren op de gegeven
antwoorden. Blijkbaar is het sowieso niet de bedoeling dat Jan en alleman zijn of haar mening over de vragen gaat geven. En al helemaal niet over de vraagstellers.
Klaas
Je zei in je vorige post dat mensen denken in volledige anoniemiteit hun vragen denken te kunnen stellen.Daarmee wekte je bij mij de gedachte op dat jij dacht dat hun anonimiteit verloren gaat.Niet dus, want dat gebeurd niet op deze manier.
En wanneer ben je trouwens 'deskundig'?Dat is een erg rekbaar begrip lijkt me.
Tegenvallen dat anderen meeluisteren?Ben je nu echt zo kortzichtig of lijkt dat maar zo?
Jij denkt dus dat er niemand 'meeluistert' als je in een vragenrubriek op internet een vraag stelt??How stupid
Dus jij kan alleen reageren op antwoorden, zónder op de vraag in te gaan?
Wordt een beetje moeilijk lijkt me.Meestal komt een antwoord voort uit een daaraan voorafgegane vraag.Beetje gek als je daar dan niet op ingaat.
Ook maak ik uit alles op dat een antwoord van een 'deskundige' voor jou onfeilbaar is.
Je mag zelf ook wel een mening vormen lijkt me, ook al wijkt die af van de mening van een deskundige.
Ook is het zo dat je op het forum niet anoniem dingen kan vragen dus daarom doen veel mensen dat liever in de vragenrubriek.Ze kunnen dan zelf altijd reageren als hun vraag op het forum ter sprake komt, en zelf zelfs meediscusieren, zonder hun anonimiteit te verliezen.
Lijkt me beter dan je vraag gelijk op het forum te plaatsen