Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Bookman schreef:Evelien schreef:marle schreef:Is het inmiddels al bekend waar de kand. naar toe gaan??
ja, kandidaat terlouw heeft zijn beroep aangenomen naar Kampen.
Is dit echt waar of een refowebgeintje?
Als ik nou zeg dat het echt serieus is, geloof je het dan?
Hein schreef:Nou Daphne ga daar maar niet vanuit. Alle informatie die na 2 uur binnenkomt wordt niet meer geplaatst. Daarnaast is deze informatie nog niet op de site van het RD bekend gemaakt. Maar het kan natuurlijk zijn dat stud. Terlouw heeft gebeld naar Kampen en dat gaat dan als een lopen vuurtje de ger. gem. rond. Ik ga vanavond uit eten met een bekende uit kampen, die weet er vast wel meer van te vertellen.
Ik ben er nog niet van overtuigd, maar in die classis kunnen ze goed een dominee gebruiken. Vreugdenhil is net weg dus hebben ze in Groningen ook nog af en toe een dominee want de anderen uit de buurt rijden niet op zondag.
Hein schreef:Nou, das voor het eerst dan, dat Hoogerland naar Groningen gaat voor 1 dienst.
Hoogerland zelf is een beste man, maar in Drachten is dat nogal tegen de regels om op zondag te gaan rijden.
marle schreef:Evelien schreef:Bookman schreef:Evelien schreef:marle schreef:Is het inmiddels al bekend waar de kand. naar toe gaan??
ja, kandidaat terlouw heeft zijn beroep aangenomen naar Kampen.
Is dit echt waar of een refowebgeintje?
Als ik nou zeg dat het echt serieus is, geloof je het dan?
He ff serieus. Is dit echt waar? Kan het haast niet geloven. En zo ja, van wie heb je dat gehoord dan?
Evelien schreef:Ik was het emoticontjevergeten er neer te zetten.
Nee, joh het was maar een grapje, mijn excusses hiervoor.![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten