Aantrekkelijk vind ik.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Maarten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maarten » 20 mei 2004 15:19

Evelien schreef:Ach als hij er maar verzorgd en leuk uit ziet. Hoeft voor mij niet eens (dure) merkkleding te zijn.

Dus mannen kom maar :lol: :mrgreen: :wink:
een heer, wat wil je nog meer ;)

Afbeelding
The one thing you can give and still keep is your word.

henk77

Berichtdoor henk77 » 20 mei 2004 15:22

haha maarten das een hele goeie

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 mei 2004 17:35

henk77 schreef:nancie heb jij ff pech met mij dat ik niet lief ben.

ik zou niet weten waarom dara geen witte sokken bij passen.de dominee mag moet wel een witte bef onder hebben en de oudrelingen een wit overhemt. dus waarom geen witte sokken?
en wit is veel beter en fatsoenlijker dan knal kleuren.maar ik denk dta het probleem is dat heel veel al in deze kleuren lopen en men wil over het algemeen heer erg opvallen met alles en daarom grijpen ze naar de felle kleuren.maar volgens mij leef ik niet zo goed meer mee in de maatschappij,want het scheind tegen woordig zo te zijn je niet meer fatsoenlijk mag en hoeft tezijn.

Neem nu maar van mij aan: witte sokken onder een pak zijn FOUT!!!
En knalkleuren ook.

Als je het dan toch over fatsoenlijk hebt, ga dan niet met sportsokken onder je pak lopen, dan kun je nog beter in je bermuda's en hawaii-shirt komen... :roll: :mrgreen:

henk77

Berichtdoor henk77 » 20 mei 2004 22:01

naja,als ik ze aantrek doe ik dat en d egene die zich er aan stoord die doet dat dan maar. ik draag wat ik wil dragen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 20 mei 2004 22:08

henk77 schreef:naja,als ik ze aantrek doe ik dat en d egene die zich er aan stoord die doet dat dan maar. ik draag wat ik wil dragen.

Achja, moet jij weten joh! Ik dacht dat je het wel belangrijk vond om er netjes en fatsoenlijk uit te zien, maar blijkbaar is dat niet zo, als je met witte sokken onder een pak gaat lopen... :roll:

henk77

Berichtdoor henk77 » 20 mei 2004 23:20

ik heb nog nooit een pak aan gehad

en k loop er altijd wle fatsoenlijk en netjes bij
tuurlijk manered er wel eens wat aan,maar niet echt heel appart oid.

snien
Mineur
Mineur
Locatie: Goes (maar de 24 jaar Vlissingen zit ook nog diep in mijn hart)

Berichtdoor snien » 21 mei 2004 13:47

Hoeiiiiii als kersverse nieuwe forummer mag ik nu ook eindelijk es mijn aantrekkelijkheidsboodschappenlijstje met wat ik zou willen ('echt nodig hebben' klinkt ook weer zo drastisch en dramatisch) op tafel leggen. Alhoewel, tis meestal net als met echte boodschappenlijstjes: je komt vaak thuis met wat niet op je lijstje stond :? :D

Afijn, wat vind Snientje aantrekkelijk? :arrow: iemand van het mannelijk geslacht 8) met bruine ogen, donker haar, sportief, gevoel voor humor maar ook serieus.
(En ondertussen droom ik verder...)

henk77

Berichtdoor henk77 » 21 mei 2004 20:00

aha snien,ik voldoe maar aan 1 ding, en dat is de eerste.

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 21 mei 2004 20:46

snien schreef:
Afijn, wat vind Snientje aantrekkelijk? :arrow: iemand van het mannelijk geslacht 8) met bruine ogen, donker haar, sportief, gevoel voor humor maar ook serieus.

hier kan Tabitha zich ook aardig in vinden. Maar oppassen dat we niet op dezelfde vallen :wink:
Sportief moet hij gewoon zijn, anders hebben we niks te doen in vrije tijd :shock:
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 mei 2004 23:08

Tabitha schreef:
snien schreef:

hier kan Tabitha zich ook aardig in vinden. Maar oppassen dat we niet op dezelfde vallen :wink:
Sportief moet hij gewoon zijn, anders hebben we niks te doen in vrije tijd :shock:

Dat is precies het standaardverhaaltje van de contactadvertenties.. :mrgreen:

Maar, ik voldoe! 8) (behalve de bruine ogen dan, maar tabitha heeft toch liever blauwe.. :P )

snien
Mineur
Mineur

Berichtdoor snien » 21 mei 2004 23:37

Aragorn schreef:
Tabitha schreef:
snien schreef:

Maar, ik voldoe! 8) (behalve de bruine ogen dan, maar tabitha heeft toch liever blauwe.. :P )

Zoals ik al zei Aragorn.......meestal kom je thuis met datgene wat niet op het lijstje stond :wink: ook blauwe ogen kunnen de spreekwoordelijke vlinders extra speed geven :D

Hoeiiiiiii Tabitha..dan maar hopen datie een eeneiige broer heeft, hoeven we niet te delen . :wink: :mrgreen:

Tabitha
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Tabitha » 22 mei 2004 13:14

snien schreef:
Aragorn schreef:
Tabitha schreef:
snien schreef:

Zoals ik al zei Aragorn.......meestal kom je thuis met datgene wat niet op het lijstje stond :wink: ook blauwe ogen kunnen de spreekwoordelijke vlinders extra speed geven :D

Hoeiiiiiii Tabitha..dan maar hopen datie een eeneiige broer heeft, hoeven we niet te delen . :wink: :mrgreen:

ja, dat is wel leuk dan kunnen we ze nu en dan afwisselen als je de een zat bent :mrgreen: .
En mijn voorkeur gaat idd uit naar blauwe ogen (omdat ik zelf al bruine heb).
En Aragorn: het is nog maar de vraag of jij voldoet :P , want of je werkelijk aan die kenmerken voldoet is subjectief :wink:
Je leeft niet echt, totdat je iets gevonden hebt waar je voor zou willen sterven.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mei 2004 15:01

Tabitha schreef:
snien schreef:
Aragorn schreef:
Tabitha schreef:
snien schreef:

ja, dat is wel leuk dan kunnen we ze nu en dan afwisselen als je de een zat bent :mrgreen: .
En mijn voorkeur gaat idd uit naar blauwe ogen (omdat ik zelf al bruine heb).
En Aragorn: het is nog maar de vraag of jij voldoet :P , want of je werkelijk aan die kenmerken voldoet is subjectief :wink:

Ja, dat heeft lekker veel zin om af te wisselen, als ze toch eeneiig zijn... :roll: :mrgreen:

Ach, die subjectiviteit valt volgens mij (dus helemaal niet subjectief! :lol: )wel mee hoor..

Blauwe ogen, donkerachtig haar, sportief (nouja, wat vind je sportief? Dat je tegen je verlies kunt of veel aan sport doet? Het eerste wel het tweede niet.. :wink: Maar niet zo creatief dat je anders niks te doen weet.. kun je net zogoed gewoon een vast tennismaatje zoeken ofzo.. :D ), gevoel voor humor (tja, wat voor soort humor? :) ), serieus (zo af en toe echt hoor! :D ).

Hm, het lijkt wel of ik mezelf als wanhopige vrijgezel aan zit te prijzen... :roll: :shock: :mrgreen:

snien
Mineur
Mineur

Berichtdoor snien » 22 mei 2004 16:38

Blauwe ogen, donkerachtig haar, sportief (nouja, wat vind je sportief? Dat je tegen je verlies kunt of veel aan sport doet? Het eerste wel het tweede niet.. Maar niet zo creatief dat je anders niks te doen weet.. kun je net zogoed gewoon een vast tennismaatje zoeken ofzo.. ), gevoel voor humor (tja, wat voor soort humor? ), serieus (zo af en toe echt hoor! ).

Hm, het lijkt wel of ik mezelf als wanhopige vrijgezel aan zit te prijzen...

:D Je kan zo een schakeltje in het RD plaatsen Aragorn :wink:
Overigens vind Snien de echte Aragorn wel iemand om van in katzwijm te vallen, :lol:

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 22 mei 2004 16:48

sportsokken onder een pakkkk sucksssssssssssss. dat knapt echt af!!!!!

Onder een pak moeten sokken in kleur. Bij een beetje goed pak leveren ze passende sokken bij.

Net zo goed als dat sportsokken niet onder andere nette kleding passen. Het heten toch niet voor niets sportsokken.

Geen porum een nette gladde broek met daaronder badstof dikke sokken.............

Terug naar “Archief”