Moderator: Moderafo's
Napoleon schreef:het Leidsch Dagblad geilt gewoon op christenen die het niet met elkaar eens zijn. ik wil best geloven dat men het in katwijk niet helemaal eens is, maar volgens mij is dit ontzettend overtrokken.
Napoleon schreef:het Leidsch Dagblad geilt gewoon op christenen die het niet met elkaar eens zijn. ik wil best geloven dat men het in katwijk niet helemaal eens is, maar volgens mij is dit ontzettend overtrokken.
Rudolf Meuser schreef:Sabra schreef:De PKN drijft geen mensen uiteen. Het zijn de mensen zelf die uit elkaar gaan.
Nee? Wat dacht je dan van al die families die uitelkaar vallen vanwege de PKN?
Aragorn schreef:PKN is aanleiding. De mensen zijn oorzaak.
Ikke21 schreef:Rudolf Meuser schreef:Sabra schreef:De PKN drijft geen mensen uiteen. Het zijn de mensen zelf die uit elkaar gaan.
Nee? Wat dacht je dan van al die families die uitelkaar vallen vanwege de PKN?
Nou precies RM!!
De vader zegt, ik ga niet mee met de PKN en gaat naar de ene kerk met een paar kinderen, de moeder zegt, nee hoor we moeten bij deze kerk blijven en gaat met de PKN mee met een paar kinderen. Is dit niet uiteen vallen van gezinnen, familie's??
Gelijk zijn in het geloof is juist heel belangrijk tussen man en vrouw en voor de kinderen!!
Ik draag deze mensen op in mijn gebed.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 30 gasten