Sex voor het huwelijk?? Mag dat??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 27 apr 2004 09:48

Ikke21 schreef:
trijntjejohanna schreef:
Ikke21 schreef:Maar je moet wel woonruimte kunnen krijgen?!

daar zeg ik tohc ook niets over??

ow voel je je aangesproken? :lol:

het is heel simpel, kje moet gewoon een vriend zoeken met een huis, heb je dat probleem ook niet en kan je meteen trouwen!! :mrgreen:

joepie

Berichtdoor joepie » 27 apr 2004 17:13

Ikke21 schreef:Maar je moet wel woonruimte kunnen krijgen?!

Daar kan ik me nog iets bij voorstellen dat het moeilijk kan zijn. Maar dan nog is het geen reden om dan maar wel met elkaar het huwelijks bed te delen voordat er van een huwelijk sprake is.
Ik zou toch weer eens een boekje willen aanraden: de Bijbel open over vrijen van Ds E.A. de Boer.
Is echt een aanrader om eens te lezen, alleen of met je vriend/vriendin.
Staan mooie stukjes in en een hele studie over hooglied b.v.

Petrus
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Petrus » 28 apr 2004 18:30

Ikke21 schreef: Toch is het mooi om vol te houden en in je huwelijksnacht je helemaal aan elkaar te mogen geven!!

Sorry,
de huwelijksn8! Wat stellen jullie je daarbij voor???
Het word niets zonder ervaring. Je heb al "zware" dag achter de rug en dan moet je de "mount evrest" nog beklimmen. Nee de meesten valt het tegen omdat ze niet weten wat ze aan elkaar hebben wat nu wel en niet "lekker" is voor de ander. Sorry hoor deze zal wel weer verwijderd worden. Maar suc6 ik heb met je te doen!
Als je het uit princiepe doet kan ik er in mee maar niet zo van: Jaah die huwelijks n8 word het. ver geet dat maar
Mzzl,
Petrus
Niet jezelf presenteren, maar Jezus reflecteren!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 apr 2004 18:32

Ervaring met mislukte/geslaagde huwelijksnachten Petrus?

Het lijkt me wel erg onwaarschijnlijk dat je niet weet wat de ander lekker vind als je een paar jaar verkering gehad hebt. En als je dat niet weet, ben je ook in de huwelijksnacht nog niet aan 'echte' seks toe, dus doe je dat ook niet, dus is er geen probleem.

evelientje

Berichtdoor evelientje » 28 apr 2004 18:37

ik vind dat je als je er aan toe ben gewoon sex mag hebben en of de eertse x nu op je huwelijksnacht is of niet het gaat er toch om dat het fijn is. en jah ik weet stiekem wel dat het zo niet in de bijbel staat... :oops:
maar je moet wel weten wat de ander lkkr vind vind ik.

evelientje

Berichtdoor evelientje » 28 apr 2004 18:38

eh... ik heb het er wel een btje vaag neer gezet eigluk zie ik nu maar wat ik pcies bedoel is dat je met HET wel ff moet w88 maar maar met strelen enzo wel mag doen voor het huwelijk

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 28 apr 2004 19:09

En op borsthaar liggen.
Kan ook net nog :lol:

evelientje

Berichtdoor evelientje » 28 apr 2004 19:13

Markie schreef:En op borsthaar liggen.

whahahaha stommerd :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 28 apr 2004 19:15

evelientje schreef:
Markie schreef:En op borsthaar liggen.

whahahaha stommerd :mrgreen:

Dank je schoon zusje(je had toch ook al gedoucht? :lol: ) :mrgreen:

evelientje

Berichtdoor evelientje » 28 apr 2004 19:16

haha ja natuurlijk :lol:

Petrus
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Petrus » 28 apr 2004 20:02

Aragorn schreef:Ervaring met mislukte/geslaagde huwelijksnachten Petrus?

Hey,
Nee ik denk alleen aan m'n eerste keer.

Ik hoef er nie lullig over te doen.
Maar het is waarschijnlijk niet goed om op forum hierover door te gaan maar ik hou me aanbevolen
Mzzl,
Petrus
Niet jezelf presenteren, maar Jezus reflecteren!

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 29 apr 2004 07:07

Petrus schreef:
Ikke21 schreef: Toch is het mooi om vol te houden en in je huwelijksnacht je helemaal aan elkaar te mogen geven!!

Sorry,
Het word niets zonder ervaring. Je heb al "zware" dag achter de rug en dan moet je de "mount evrest" nog beklimmen. Nee de meesten valt het tegen omdat ze niet weten wat ze aan elkaar hebben wat nu wel en niet "lekker" is voor de ander. Sorry hoor deze zal wel weer verwijderd worden. Maar suc6 ik heb met je te doen!
Als je het uit princiepe doet kan ik er in mee maar niet zo van: Jaah die huwelijks n8 word het. ver geet dat maar
Mzzl,
Petrus

Ik weet dat de eerste keer niet makkelijk is, maar wat is heerlijker dan allebei tobberig bezig te zijn en al gierend van de lach uiteindelijk in slaap te vallen?!! :lol:

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 29 apr 2004 07:29

Ikke21 schreef:
Petrus schreef:Sorry,
Mzzl,
Petrus

Ik weet dat de eerste keer niet makkelijk is, maar wat is heerlijker dan allebei tobberig bezig te zijn en al gierend van de lach uiteindelijk in slaap te vallen?!! :lol:

Als je de eerste nacht het al doet ja. Volgens mij zou ik na zo'n intensieve dag en de uren dat je bezig bent met enveloppen openmaken en kadootjes uitpakken niet echt zin meer hebben om ook nog eens een flinke tijd in bed bezig te gaan om gemeenschap te hebben. Dat kan de volgende nacht ook wel. Als het goed is ben je nog heel wat nachten bij elkaar om van elkaar te genieten. 'k Wil natuurlijk niet zeggen dat je helemaal geen lichamelijk contact zult hebben :wink:.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

joepie

Berichtdoor joepie » 29 apr 2004 07:31

Als het goed is heb je niet 1 huwelijks nacht maar velen! Dus wat een onzin om maar niet te wachten omdat de huwelijksnacht niks zou kunnen voorstellen!
Als je te moe ben ga je toch lekker in elkaars armen slapen! Niks tobberigs aan hoor. Is heel gemakkelijk. En als je wakker wordt en uitgerust bent doe je dan toch waar iedereen van denkt dat er in de eerste huwelijksnacht gebeurd.
Er is niks zo fijn als eindelijk samen één bed te mogen delen en je hebt de rest van je leven samen om uit te vinden hoe en op welke manier het voor beide fijn is om gemeenschap te hebben.
Maar dan wel binnen de beschermde omgeving van het huwelijk, zoals God het bedoeld heeft.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 29 apr 2004 07:38

joepie schreef:Als het goed is heb je niet 1 huwelijks nacht maar velen! Dus wat een onzin om maar niet te wachten omdat de huwelijksnacht niks zou kunnen voorstellen!
Als je te moe ben ga je toch lekker in elkaars armen slapen! Niks tobberigs aan hoor. Is heel gemakkelijk. En als je wakker wordt en uitgerust bent doe je dan toch waar iedereen van denkt dat er in de eerste huwelijksnacht gebeurd.
Er is niks zo fijn als eindelijk samen één bed te mogen delen en je hebt de rest van je leven samen om uit te vinden hoe en op welke manier het voor beide fijn is om gemeenschap te hebben.
Maar dan wel binnen de beschermde omgeving van het huwelijk, zoals God het bedoeld heeft.

Joepie ik ben het helemaal met je eens en inderdaad in elkaars armen liggen is alleen al een heel genot!!!

Terug naar “Archief”