nee hoor, dat is de vraag niet, die opdracht staat gewoon in de Bijbel.Het Weermannetje schreef:Maar ja, dan is het nog wel de vraag of wij er de mensen voor zijn omdat te doen...
Moderator: Moderafo's
je mag geloven dat God je de woorden zal geven, ook als je je onbekwaam voelt. (kdenk eigenlijk niet dat ooit iemand zich wel bekwaam heeft gevoeld voor evangelisatie).Het Weermannetje schreef:Ik denk niet, dat als jij je er echt onbekwaam toe voelt, je het niet perse hoeft te doen. Als we echter kijken naar Mozes, die moest wel naar Farao toe, en die wilde ook echt niet.
Het Weermannetje schreef:Ik denk niet, dat als jij je er echt onbekwaam toe voelt, je het niet perse hoeft te doen. Als we echter kijken naar Mozes, die moest wel naar Farao toe, en die wilde ook echt niet.
joepie schreef:Ik weet niet of je de Bijbel wel helemaal goed hebt gelezen op het gebied van de begrafenis van Jezus.
Maar hij werd neergelegd in het graf. En eerst met allerlei kruiden en specerijen en doeken omwonden. Dus in het geheel NIET in een graf van aarde gestopt zoals wij dat tegenwordig doen. Ik denk dat de begrafenis vn Jezus dan nog het meest lijkt op die van iemand van het koningklijk huis.
hihi... lees je Bijbel Jas... Jezus werd niet begraven maar in een grot gelegd, een grafkamer is ook een soort van grot. Jezus werd ook bijgezet, aloë en mirre? zalfolie, doeken etcetra.aar dat is niet volgens de Schrift, bedacht ik.
Want de Heere Jezus is niet bijgezet, Die is begraven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten