Moderators: johannes1, Moderafo's
johannes1 schreef:Ik ben even benieuwd naar jullie ervaring van een airco. Welke hebben jullie en wat is jullie ervaring hiermee? Is het echt een product waarvan je zegt dat had ik al jaren eerder moeten aanschaffen of kleven er toch nadelen aan?
Hans1978 schreef:Is het niet beter om dit soort vragen aan een expert te stellen in plaats van op een reformatorisch forum?
Lalage schreef:we hebben een split unit airco sinds 2 weken en ik ben er nu al heel erg blij mee. De lichte schaamte die ik er als milieubewust mens over had is verdwenen als sneeuw voor de zon. In de winter kunnen we ermee verwarmen, dus dat zal een hoop gas schelen. We hadden uitgerekend dat het maximaal 0,25 euro per uur kost aan stroom
Lalage schreef:Bedoel je lawaai binnen of buiten? Binnen hoor je het wel, maar het is een dikke ruis die ik niet storend vind. Qua lawaai buiten moet je aan de wettelijke norm voldoen. Je moet dan berekenen hoeveel dB je buren kunnen horen bij hun ramen/deuren en dat moet dan onder die norm liggen. Wij moeten een geluidsdempende omkasting plaatsen om aan die norm te voldoen, wat het nog duurder maakt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten