Moderators: johannes1, Moderafo's
johannes1 schreef:Ik ben even benieuwd naar jullie ervaring van een airco. Welke hebben jullie en wat is jullie ervaring hiermee? Is het echt een product waarvan je zegt dat had ik al jaren eerder moeten aanschaffen of kleven er toch nadelen aan?
Hans1978 schreef:Is het niet beter om dit soort vragen aan een expert te stellen in plaats van op een reformatorisch forum?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten