Ik volg het WK helemaal niet, maar deze vond ik toch leuk.
De Schotse fans waren in Boston en hebben daar al het bier opgedronken en verkeerspylonnen op elk standbeeld gezet:
Moderators: johannes1, Moderafo's
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten