Klinkt als een heel gemiddelde worshipsong volgens mij.
Moderators: johannes1, Moderafo's
Pcrtje schreef:Ik heb sterk de indruk dat deze vraag door AI gegenereerd is.
Tja, waarom poepen patiënten hier in de plantenbakken? Vaak begrijp ik ook niet waarom mensen bepaalde dingen doen...Lalage schreef:waarom zou iemand een AI-gegenereerde vraag voorleggen aan Refoweb? of denk je dat de AI het zelfstandig heeft ingestuurd
Pcrtje schreef:Ik heb sterk de indruk dat deze vraag door AI gegenereerd is.
Pcrtje schreef:
Overigens geeft GPTZero, een AI-detectieprogrammaatje, een score van 100%: "We are highly confident this text was AI generated."
Mooi politiek correct antwoord. Natuurlijk is het "niet onmogelijk", dat kun nooit uitsluiten.ChatGPT schreef:Maar het is niet onmogelijk dat een mens met theologische scholing en literaire aanleg dit zelf geschreven heeft.
Pcrtje schreef:Henkie, ik heb de indruk dat een gedeelte van dit antwoord door een LLM is geschreven. Daar is op zich niets mis mee - het is immers een hulpmiddel dat je kunt gebruiken - maar gelden er voor de panelleden ook richtlijnen omtrent AI-gebruik? Bijvoorbeeld iets als: controleer het antwoord extra zorgvuldig op de inhoud? Of: controleer tekstverwijzingen?
henkie schreef:Nee, we hebben het er niet over gehad met de panelleden. Maar het lijkt me zoiets als het graven van je eigen graf als de vragen beantwoord worden door a.i. Dus we zien graag menselijke antwoorden anders zijn we overbodig geworden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten