naamloos schreef:Het pakte me direct dus ik zat er meteen goed in, goed te doen vind ik.
Pffft, 8 boeken tegelijk ... echt niets voor mij.
Net zoiets als wanneer er 8 verschillende gerechten voor je neus gezet worden.
Een hap boerenkool gevolgd door een lepel macaroni, daarna een pannenkoek wat je weer wegwerkt nasi ... enz.
Ik moet ook in de juiste stemming zijn voor bepaalde boeken, voor mij zou zoveel tegeljjk echt niet werken.
Boeken herlezen doe ik wel vaak, ook wel meerdere keren.

Zoveel inderdaad niet maar een aantal door elkaar vind ik niet zo erg. Ik lees soms dikke fantasy-boeken, nu in deel 2 van The Wheel of Time bezig maar dan vind ik het soms ook wel lekker om even te switchen naar wat ander, juist omdat je niet altijd zin hebt in boerenkool. Laatst was ik een dag alleen naar de sauna en dan lees ik heel veel maar dan stop ik even met mijn fantasyboek en pak ik er een lekkere historische roman bij bijvoorbeeld. En dan lees ik er soms ook een theologisch boek bij maar daar heb ik ook niet altijd zin in. Dan is een beetje afwisseling niet zo erg.
Afgelopen half jaar gelezen:
Lord of the Rings - JRR Tolkien (zoveelste keer, weer in het engels, blijft toch zo heerlijk mooi geschreven)
Al het blauw van de hemel (Melissa da Costa)
Ginevra, een liefdesgeschiedenis (Simone van der Vlugt)
Zwarte Sneeuw SImone van der Vlugt)
Kruistocht van een Koningin (Simone van der Vlugt)
Bloedlijn (Simome van der Vlugt)
Narcis (Judith Fanto)
De erfenis van Hendrika Leurs (Marlies Medema)
Nu bezig met "Het huis in de gouden bocht (Jessie Burton) en De Grote Jacht (deel 2 Rad des Tijd) van Robert Jordan.