identiteit gehandicapten instelling

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Anoniem10
Verkenner
Verkenner

identiteit gehandicapten instelling

Berichtdoor Anoniem10 » 26 jan 2026 11:50

Graag wil ik mijn gehandicapte zus laten verhuizen naar een instelling als Adullam, de Schutse of Siloah. Ik vind het belangrijk dat ze binnen een veilige instelling kan wonen, waar mensen de Heere kennen en dit ook wordt uitgedragen. Onze familie is alleen niet reformatorisch, maar verbonden met een andere gemeente. We dragen bijvoorbeeld als vrouw wel een rok, en lezen uit de herziene Statenvertaling. Geldende regels zullen we uiteraard accepteren. Zou het mogelijk zijn om mijn zus binnen zo'n instelling te kunnen plaatsen?

Erik1960
Kapitein
Kapitein

Re: identiteit gehandicapten instelling

Berichtdoor Erik1960 » 26 jan 2026 12:43

Wij gaan niet over het beleid van deze instellingen, dus aan onze antwoorden heb je niets. Je zult echt je licht moeten opsteken bij de organisaties die je noemt in je bericht.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

tulp
Sergeant
Sergeant

Re: identiteit gehandicapten instelling

Berichtdoor tulp » 26 jan 2026 13:40

Als je daar de tijd en gelegenheid voor hebt, zou je bij alledrie de instellingen eens kunnen gaan kijken. Dan krijg je vanzelf een indruk waar je zus zich het meest thuis zou voelen, denk ik.
Ik denk dat de instelling je graag te woord zal staan, een betrokken familie is goud waard voor ze!

Terug naar “Algemene Zaken”