Ik zoek vrouwen om mee te praten

Moderators: Memmem, Moderafo's

Bloemenmeisje
Verkenner
Verkenner

Re: Ik zoek vrouwen om mee te praten

Berichtdoor Bloemenmeisje » 21 okt 2025 07:16

Bedankt allen voor het delen van jullie mening over dit onderwerp. Dit helpt mij om het meer in perspectief te zien. Dit probleem ligt ook zeker bij mij, en mijn onzekerheid. Daar ben ik bewust van. Zoals ik al eerder schreef, ben ik in therapie geweest. Nu zou ik het fijn vinden om af en toe met een vrouw te praten die net als mij er toch moeite mee heeft.

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 22 okt 2025 11:52

Bloemenmeisje schreef:Bedankt allen voor het delen van jullie mening over dit onderwerp. Dit helpt mij om het meer in perspectief te zien. Dit probleem ligt ook zeker bij mij, en mijn onzekerheid. Daar ben ik bewust van. Zoals ik al eerder schreef, ben ik in therapie geweest. Nu zou ik het fijn vinden om af en toe met een vrouw te praten die net als mij er toch moeite mee heeft.

Alhoewel het misschien therapeutischer is te praten met mensen die er geen moeite mee hebben en hoe dat komt? Anders praat je elkaar wellicht de put in

Bloemenmeisje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Bloemenmeisje » 22 okt 2025 13:38

meribel schreef:Alhoewel het misschien therapeutischer is te praten met mensen die er geen moeite mee hebben en hoe dat komt? Anders praat je elkaar wellicht de put in

Ja goed punt. Of een vrouw die er eerst moeite mee had, maar nu niet meer. En wat haar daarbij heeft geholpen.

tulp
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor tulp » 22 okt 2025 13:52

Als je er last van blijft houden, zou je ook nog eens in therapie kunnen gaan?
Dat kan nu best weer op een ander niveau werken.
Net zoals je bij sommige (rug) af en toe weer opnieuw naar de fysio gaat, zo kun je bij psychische klachten als ze weer opspelen opnieuw naar een therapeut gaan.
Misschien dezelfde van de vorige keer: die kent je al, of juist naar een andere therapeut met een andere insteek die mogelijk nu beter aanslaat.
Het kan allemaal.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 okt 2025 15:19

meribel schreef:Alhoewel het misschien therapeutischer is te praten met mensen die er geen moeite mee hebben en hoe dat komt? Anders praat je elkaar wellicht de put in

Ja maar gedeelde smart kan soms ook halve smart zijn en je kan van elkaar leren hoe je ermee omgaat en zo. Maar ik denk niet dat je die hier gaat vinden, dan moet je toch kijken bij organisaties die hulp kunnen bieden inderdaad.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Relaties”