Johannes77 schreef:Ik snap wel dat men Wilders niet uitsluit. Het gaat niet om Wilders het gaat om al die mensen die op die partij hebben gestemd. Blijkbaar vertolkt de PVV de mening van veel mensen. Daaraan voorbij gaan zorgt voor nog grotere problemen. Ik denk dat als SGP,JA21,VVD,FVD,PVV,BBB samen om tafel gingen zitten ze er wat betreft Israël,Migratie, Stikstof en Klimaat, Wonen, Zorg en Onderwijs, Veiligheid er zeker wel uitkwamen.
Het gaat namelijk niet om de terechte vluchtelingen het gaat er om dat er veel onterechte vluchtelingen ons land binnenkomen. En dat we degenen die hier asiel krijgen hier permanent laten blijven. Als de situatie weer veilig is dat moet men terug. Men moet geen plekken bezet houden van andere hulpzoekenden! Ook heb je een verantwoordelijkheid richting je land en je naasten die daar nog wonen. Je moet helpen opbouwen. Je kunt hier een opleiding krijgen en een vak leren.
Tevens komen er veel vluchtelingen uit moslim landen, deze mensen hier stemrecht geven heeft grote impact op onze maatschappij. Want de islam is een gevaar voor iedereen hier in Nederland. Niet elke moslim is direct een gevaar maar de islam als religie wel. Ze staat namelijk geen andere religies naast haar toe.
- het atheïsme is geen bedreiging voor Nederland? Ik ken weinig Nederlanders die moslim zijn geworden en heel veel die atheïst zijn geworden. Waar zit de grootste bedreiging?
- we hebben al decennia lang gastarbeiders en politiek gezien zijn ze niet echt een bedreiging gebleken. Er is geen grote moslimpartij of zo. Wat is het gevaar? We hebben wel partijen die de democratie en grondwet aanvallen met hun tegengeluid

- als het niet gaat om terechte vluchtelingen maar alleen om onterechte, waarom wil Wilders dan een algehele migratiestop? Het overoverovergrote deel van de migranten komt uit een niet veilig land.