Zomervakantie 2025

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Erik1960
Luitenant
Luitenant

Re: Zomervakantie 2025

Berichtdoor Erik1960 » 22 aug 2025 09:49

Ik was 6 weken aan de wandel in Spanje. Fantastische tijd gehad. Heel prettig weer en gelukkig geen bosbranden in de tijd dat ik er rondliep. Inmiddels weer even aan het werk en over 2 weken nog 10 dagen samen met mijn vrouw naar Portugal.
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Erik1960
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Erik1960 » 24 aug 2025 14:19

Marnix schreef:Hoe was ieders vakantie?

New WIne was fijn en Zweden was fantastisch. We hadden daar geluk met het weer, 3 weken tussen de 20 en de 26 graden dus we hebben het niet te koud gehad en niet te warm, ideaal weer voor als je van actieve vakanties houdt. 2 regenbuien in die tijd (waarbij na eentje de pop-up-tentjes wel in een enorme waterplas stonden) en verder niet. En voor wie denkt dat Scandinavië duur is, we tankten voor 1,40, hadden een onbeperkt lunchbuffet voor 13 euro per volwassene en 9 per kind en musea zijn er vaak ook totaal neit duur. Gevist met mijn zoontje, dagje kano gevaren en geluncht, vuurtje gemaakt voor worstjes en marshmallows en gezwommen op een eiland dat we helemaal voor onszelf hadden.

Dat klinkt als ‘voor herhaling vatbaar’!
Niemand kan vluchten voor zijn eigen hart. Daarom is het beter te luisteren naar wat het zegt (Paolo Coelho, De Alchemist)

Tonny
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tonny » 24 aug 2025 18:02

New WIne was fijn en Zweden was fantastisch.

2 jaar terug door Zweden gereisd. Prachtig land en perfecte temperaturen. De luchten daar zijn zó mooi.
Heb je vooral op campings gestaan of ook in het wild gekampeerd? Wij hebben het toen een beetje afgewisseld.
Waar ben je geweest in Zweden? Wij waren van Trelleborg naar Stockholm en toen wat meer naar het midden en langs de klarälven weer terug. Wilde wat verder naar het noorden maar de kinderen waren het auto rijden zat dus moesten de plannen even bijstellen :D .
'En Hij zei tegen hen: Waarom bent u zo angstig? Hebt u dan geen geloof?'

Tonny
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tonny » 24 aug 2025 18:07

Vandaag laatste avond in Luxemburg. Gedeelte van de mullerthal trail gelopen, stadjes bezocht (luxemburg stad, vianden, larochette, trier), kasteeltjes en kathedralen bezocht. En verder gezinstijd :) . Op een paar spatjes na 2 droge weken gehad met zonnige dagen maar koude nachten. Afgelopen nacht werd het 6 graden maar we hebben allemaal heerlijk geslapen in ons tentje.

Mooi land, mullerthal trail wil ik nog eens in z'n geheel gaan lopen maar voor een gezinsvakantie zou ik er niet snel opnieuw naartoe gaan. Dan vind ik de Belgische ardennen mooier. Of liever de bergen in, zoals de dolomieten (italie) waar we vorig jaar waren.

Op naar de wintersport in de voorkaarsvakantie (frankrijk) en daarna eens nadenken over volgend jaar.
Zwarte woud, schotland, Oostenrijk, Liechtenstein wordt door mijn gezin geroepen.
'En Hij zei tegen hen: Waarom bent u zo angstig? Hebt u dan geen geloof?'

Terug naar “Algemene Zaken”