Marnix schreef:Tja dat je meer km in een niet-cabrio maakt snap ik nog wel. Maar een auto die je thuis laat omdat hij niet praktisch en anders te duur is om in te rijden lijkt me ook niets, geef mij maar een auto waar een krasje meer of minder niet uitmaakt
Ik heb n mog wel eens verhuurd als trouwauto, maar wat je dan aan verzekeringen kwijt bent is ook misselijkmakend
Al met al: ik hoop hem voor een mooi bedrag kwijt te kunnen, en als ik er voor krijg wat ik in gedachten heb heb ik er in de jaren dat ik de auto in bezit heb gehad (ook als ik alle kosten aan onderhoud, verzekeren en onderdelen meeneem) een leuk bedrag aan winst mee geboekt.
De auto is in concoursstaat (dat wil zeggen: carrosserie en interieur zijn puntgaaf, kap is waterdicht en onbeschadigd, motor is gereviseerd (en in vermogen teruggeschroefd), alles is zo veel mogelijk origineel)
Alleen de bak moet gereviseerd worden (de tweede versnelling wordt slecht, de derde was dat al, en de achteruit inleggen gaat steeds moeilijker. (en dat kost een kleine 5000,- als je dat wilt laten doen), maar daar heb ik geen zin meer in...