Presidents/senaat verkiezingen 2020

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23571
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Marnix » 17 mei 2020 13:07

DeLange schreef:Oké, maar de democraten zijn voor hen wat voor ons christenen eens het Paarse Kabinet zonder CDA was: "VVD,PVDA en D66"
Snap je wat ik bedoel en weet je dat nog van toen? En hoe gelukkig waren we toen Rouvoet de CU groot maakte van naam en mee ging doen om gaten in het asfalt te dichten.. Deze beleving speelt in de VS ook onder christenen. Het dreigende paarse gevaar. Want laten we eerlijk wezen, ook met het CDA en de CU nu, wordt abortus niet terug gedraaid, maar toch geloven we in hen.


Klopt. Zo werkt het ook niet in de politiek. Abortus krijg je echt niet meer teruggedraaid.

Trump moet door schade en schande wijzer worden. Ook God heeft een plan met hem.
Ik denk dat het geen "toeval" is dat Trump als kleine schreeuwer het presidentschap van die "occulte" (schijnheiligen) Clintons weg kaapte. Maar daar kan ik verder niks over zeggen, want dat is hier verboden op Refoweb :?


Jaja, als iemand een fout maakt aan “jouw kant” moeten ze door schade en schande wijs worden en heeft God er een plan mee... en als het ergens anders gebeurt zijn het schijnheilige occultisten. Zo valt er niet met je te praten he.


en abortus en drugs werd legaler onder hem. Het paarse gevaar.


Tja dat is het probleem met conservatief amerika en ook met jou. Die kijken vooral naar abortus en euthanasie en drugs en ten koste van dat beleid strenger is alles geoorloofd. Kortzichtige one-issue’ers....


tja, niets doen is toch net zo erg? De oppositie riep om verder gaande maatregelen, maar Rutte wachtte het even af en nu is hij opeens De Messias die ons verlossen zal!!


Alleen FvD. De partij die eerst een complete lockdown wilde en nu roept dat de 1,5e meter onzin is. Lekker meedraaien met wat het volk wil horen he.... Rutte heeft in ieder geval niet de hele tijd lopen draaien, het virus ontkend, verkeerde medische adviezen gegeven, zijn experts tegengesproken, gezegd dat oa begin april alles weer open kan etc.

ja, het is me er wel ééntje. Een lastig mannetje dat slecht luistert. Maar ja, God heeft vreemde kostgangers op de wereld.
Maar vertrouwen we er op dat God ook hierover de regie heeft? Dat Hem niks uit zijn vingers ontglipt? Misschien krijgen we straks weer een democraat, wie weet! Gods soapserie is pas afgelopen bij de wederkomst van Christus, wat Amerika betreft. Het zijn goede tijden, slechte tijden. Dan weer mooie tijden en dan weer een ware horror :x 8-[
Welkom op planeet aarde! waar een "welvaart christen" aan de macht is in de VS en een "cultuurchristen" aan de macht in Nederland.


Tja met een Clinton of Biden aan de macht kan je ook wel vertrouwen dat God de regie houdt....

Ja weet je, het is gewoon te laat. Wat je ook doet. Het is 5 voor 12. Wat verwacht je nog van deze heidenen die de voorhof van het heilige der heilige vertrappen? De natuur is kats naar de malle moeren. Waarmee kan ik het vergelijken? Met een vliegtuig waarvan het roer is afgebroken en een Titanic dat al op de ijsberg gevaren is. Er is geen redden meer aan, behalve voor wie in Jezus geloven. Die overleven de crash!


Lekker makkelijk: het is al te laat dus kunnen we lekker voor de economie gaan, het geld, de Mammon... ten koste van de schepping. Gelukkig zijn er genoeg mensen, christenen en niet-christenen die niet zo’n lakse en onbijbelse houding aannemen op dit punt.

Ja, zo bekeken zijn de geaborteerde foetussen nog zalig te noemen! Je zal maar hier moeten zien te overleven in dit tranendal.
Deze wereld verlangt naar een President die ze hebben afgewezen. President Emanuel! De Messias. Jezus, de Gezalfde Gods!


Hij wordt geen president maar koning. En Hij vraagt zijn volgelingen om niet hun eigen hachje te proberen te redden ten koste van anderen, altijd voor veiligheid te gaan. Hij leert dan Hem volgen je soms veel kan kosten. Vandaar “wie zijn leven wil behouden moet het verliezen”
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor DeLange » 17 mei 2020 14:15

Marnix schreef:Klopt. Zo werkt het ook niet in de politiek. Abortus krijg je echt niet meer teruggedraaid.



Jaja, als iemand een fout maakt aan “jouw kant” moeten ze door schade en schande wijs worden en heeft God er een plan mee... en als het ergens anders gebeurt zijn het schijnheilige occultisten. Zo valt er niet met je te praten he.




Tja dat is het probleem met conservatief amerika en ook met jou. Die kijken vooral naar abortus en euthanasie en drugs en ten koste van dat beleid strenger is alles geoorloofd. Kortzichtige one-issue’ers....

Aan de vruchten herkent men de geest. Waar het paarse gevaar oprukt, trekt God Zijn hand terug.



Alleen FvD. De partij die eerst een complete lockdown wilde en nu roept dat de 1,5e meter onzin is.
Rutte deed eens de uitspraak dat als hij het zou willen, hij het program van iedere politieke partij kan verdedigen. Dat is politiek bij uitstek. Draaien om het gewin van stemmen.

Lekker meedraaien met wat het volk wil horen he.... Rutte heeft in ieder geval niet de hele tijd lopen draaien, het virus ontkend, verkeerde medische adviezen gegeven, zijn experts tegengesproken, gezegd dat oa begin april alles weer open kan etc.

Als ik stemwijzer doe, komt VVD bij mij altijd als het meest negatieve stemadvies uit en de CU als het beste stemadvies, gevolgd door PVDA, Groen Links en SP.


Tja met een Clinton of Biden aan de macht kan je ook wel vertrouwen dat God de regie houdt....

Klopt. Met de anti christ ook.


Lekker makkelijk: het is al te laat dus kunnen we lekker voor de economie gaan, het geld, de Mammon... ten koste van de schepping. Gelukkig zijn er genoeg mensen, christenen en niet-christenen die niet zo’n lakse en onbijbelse houding aannemen op dit punt.

Dat doen ze maar, het gaat echter niets meer uithalen. Het is gewoon te laat!

Ik rij inderdaad door in mijn benziene auto, vlieg met het vliegtuig en stook gas thuis, want het is gewoon te laat en zinloos om nog de groene kerk uit te hangen. Beter kan ik mijn tijd besteden in naastenliefde en mantelzorg. Niet dat ik niet aan afvalscheiding en recyclen doe, maar ik heb mijn geloof niet in de valse elite, maar in Jezus Christus. We doen dus wel mee, maar het werkt maar als een druppel op een gloeiende plaat in een hoogoven.


Hij wordt geen president maar koning.

Lees de geschiedenis. Het volk Israël wilde een koning, maar dat was Gods bedoeling niet. Het begrip Koning is puur Gods beeldspraak om in hun voorstelling gewoon de zaak terug te draaien naar Gods bedoelingen. Zo willen de Amerikanen een President! Nou, dan geeft God hen de President Jezus Christus om alles weer terug te draaien naar Zijn wil.

En Hij vraagt zijn volgelingen om niet hun eigen hachje te proberen te redden ten koste van anderen, altijd voor veiligheid te gaan.

Je snapt er geen barst van. De werklozen hadden niks en Trump gaf hen Jobs. Wat is daar nu mis mee?

Hij leert dan Hem volgen je soms veel kan kosten. Vandaar “wie zijn leven wil behouden moet het verliezen”

En je verwacht het leven van de wereldpolitiek? Of van Jezus?

Mogen er 1 op de 8 kinderen door Abortus omkomen om jou een sociale zekerheid te geven? Moeten alle mongolen dood? Want de cultuur van de dood zie jij maar als een bijzaak.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Mortlach » 17 mei 2020 14:45

DeLange schreef:... wordt abortus niet terug gedraaid...


Abortus wordt sowieso niet teruggedraaid, enkel de manier waarop het gebeurt, veilig of niet. De vraag is dus niet "hoeveel kinderen wil je redden?" maar "hoeveel moeders ben je bereid op te offeren?"

Trump moet door schade en schande wijzer worden.


Man, wat ongelooflijk naïef.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor DeLange » 17 mei 2020 15:17

Mortlach schreef:Abortus wordt sowieso niet teruggedraaid, enkel de manier waarop het gebeurt, veilig of niet. De vraag is dus niet "hoeveel kinderen wil je redden?" maar "hoeveel moeders ben je bereid op te offeren?"



Man, wat ongelooflijk naïef.


Dank je wel. Ik laat het hier bij.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23571
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Marnix » 17 mei 2020 16:14

DeLange schreef:Dank je wel. Ik laat het hier bij.


Lijkt me een prima plan.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Memmem » 18 mei 2020 06:31

Ik heb veel berichten verwijderd.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor DeLange » 19 mei 2020 21:26

Ik heb wel een conclusie. Beide kandidaten zijn te zondig om president te zijn, dus heb ik een voorstelkandidaat: Jezus. :D
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Gebruikersavatar
Jerommel
Sergeant
Sergeant
Berichten: 348
Lid geworden op: 21 aug 2009 07:35
Locatie: den haag

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Jerommel » 19 mei 2020 21:45

Geen heiligen, maar kennelijk is 'the Orange Man' toch niet zo zondig, aangezien geen aanklacht is blijven kleven aan "Teflon Don", en ook het verzinnen van aantijgingen mocht niet baten.
Ondertussen ontspoort de oppositie steeds verder en komt er vanalles van onder hun tapijten boven tafel.

Gebruikersavatar
Jerommel
Sergeant
Sergeant
Berichten: 348
Lid geworden op: 21 aug 2009 07:35
Locatie: den haag

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Jerommel » 19 mei 2020 21:49

Mortlach schreef:Abortus wordt sowieso niet teruggedraaid, enkel de manier waarop het gebeurt, veilig of niet. De vraag is dus niet "hoeveel kinderen wil je redden?" maar "hoeveel moeders ben je bereid op te offeren?"
Abortus blijft 'gewoon' legaal en dus door medici verricht.
De problemen liggen bij de trend van het legaliseren van late termijn abortussen (aborti?) en de normalisering er van als 'anti-post-conceptie-middel'.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Chaya » 20 mei 2020 12:07

Gisteren beweerde Trump in een paar minuten weer twee verschillende feiten.
Eerst zei hij dat hij het antimalariamiddel al enkele weken slikte. Toen de journalist doorvroeg en zei dat hij het dat onverstandig vond, omdat het ronduit gevaarlijk is, beweerde Trump dat hij het had gevraagd aan de arts van het Witte Huis en dat hij het al anderhalve week slikte en zie, ik zit er nog.
Wat is het nou meneer Trump, weken of anderhalve week? Dat scheelt nl. nogal.
Maar goed, inmiddels is hij van het advies van het chloorbad afgeweken gelukkig.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Jerommel
Sergeant
Sergeant
Berichten: 348
Lid geworden op: 21 aug 2009 07:35
Locatie: den haag

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Jerommel » 20 mei 2020 12:46

Chaya schreef:Gisteren beweerde Trump in een paar minuten weer twee verschillende feiten.
Eerst zei hij dat hij het antimalariamiddel al enkele weken slikte. Toen de journalist doorvroeg en zei dat hij het dat onverstandig vond, omdat het ronduit gevaarlijk is, beweerde Trump dat hij het had gevraagd aan de arts van het Witte Huis en dat hij het al anderhalve week slikte en zie, ik zit er nog.
Wat is het nou meneer Trump, weken of anderhalve week? Dat scheelt nl. nogal.
Maar goed, inmiddels is hij van het advies van het chloorbad afgeweken gelukkig.

Alsof hij een chloorbad had geadviseerd...

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Chaya » 20 mei 2020 12:59

Jerommel schreef:Alsof hij een chloorbad had geadviseerd...

Nee sorry, hij vond injecteren met chloor wel een goed idee.
Chloorbad kwam uit een andere "bron".
Baden in UV licht, had hij ook eens genoemd.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Jerommel
Sergeant
Sergeant
Berichten: 348
Lid geworden op: 21 aug 2009 07:35
Locatie: den haag

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Jerommel » 20 mei 2020 13:12

Chaya schreef:Nee sorry, hij vond injecteren met chloor wel een goed idee.
Chloorbad kwam uit een andere "bron".
Baden in UV licht, had hij ook eens genoemd.

Je laat je wel lekker voorlichten he... :lol:
Wat een onzin allemaal.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Chaya » 20 mei 2020 14:01

Jerommel schreef:Je laat je wel lekker voorlichten he... :lol:
Wat een onzin allemaal.

Ach, dus de filmpjes van de interviews zijn ook al gemanipuleerd?
Tuurlijk joh.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23571
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Presidents/senaat verkiezingen 2020

Berichtdoor Marnix » 20 mei 2020 14:15

“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten