ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor Marnix » 25 mar 2020 00:28

DeLange schreef:Ja, maar hoor eens. Wie hoog op geeft van de één, doet een ander te kort. Ik houd net zo veel van Hans als van Pindakaas, als van Matrix. Zou je misschien niet denken.

Jullie moeten niet vergeten dat ik een tukker ben. Soms mag ik dat ff iemand niet nee, maar dat waait wel weer over. Tukkers zijn altijd kort van stof.
Dat wil zeggen, we kloppen het stof van de sandalen, draven weg. Staan stil en keren weer om,
omdat we altijd wat vergeten zijn


Ik ben alleen wel benieuwd waarom je me telkens Matrix noemt, zo heet ik niet en zoveel skills heb ik ook niet :-)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor pindas83 » 25 mar 2020 09:30

DeLange schreef:Ja, maar hoor eens. Wie hoog op geeft van de één, doet een ander te kort.

Je komt heus niks te kort, aandacht hier zeker niet! :)


DeLange schreef:
Ik houd net zo veel van Hans als van Pindakaas



Eh... bedankt...dan, denk ik uhhh-smile

DeLange schreef:
Jullie moeten niet vergeten dat ik een tukker ben. Soms mag ik dat ff iemand niet nee, maar dat waait wel weer over. Tukkers zijn altijd kort van stof.
Dat wil zeggen, we kloppen het stof van de sandalen, draven weg. Staan stil en keren weer om,
omdat we altijd wat vergeten zijn


Ah dan begrijp ik het.

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor hans0166 » 25 mar 2020 10:59

DeLange schreef: Ik houd net zo veel van Hans als van Pindakaas, als van Matrix


heb je naaste lief, betekent niet dat je maar van iedereen moet houden. We kennen elkaar hier helemaal niet, behalve wat er even in een post neergekalkt wordt. Zegt helemaal niet zoveel over een persoon. Personen hier die elkaar niet kunnen uitstaan qua mening, zijn mogelijk zelfs de beste vrienden in het echt omdat ze niets van elkaar weten waar, en wie ze zijn, maar ook niet spreken over deze onderwerpen.
Ik heb hier aan niemand een hekel, maar houden van, gaat echt mijlen te ver. Richt je wat dat betreft maar op de Matrix ipv mij.


DeLange schreef:Jullie moeten niet vergeten dat ik een tukker ben. Soms mag ik dat ff iemand niet nee, maar dat waait wel weer over. Tukkers zijn altijd kort van stof.
Dat wil zeggen, we kloppen het stof van de sandalen, draven weg. Staan stil en keren weer om,
omdat we altijd wat vergeten zijn


ik ben een zeeuw, roots in de klei sinds de 15e eeuw.. dus mag ik me daar dan ook op beroepen? ..

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor MoesTuin » 25 mar 2020 13:08

Ahhh..ben gek op klei grond als Moestuin zijnde...
Matrix mag ik ook
Voor Lekkerbek heb ik een zwak ...
Elke avond eet ik wel een (chocolade) Pindaatje
De Lange De Korte De Dikke De Dunne....
De rekkelijken, de zwaere, de lichten, .....enz
Ik mag iedereen hier wel :mrgreen:
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor DeLange » 26 mar 2020 00:30

hans0166 schreef:heb je naaste lief, betekent niet dat je maar van iedereen moet houden. We kennen elkaar hier helemaal niet, behalve wat er even in een post neergekalkt wordt. Zegt helemaal niet zoveel over een persoon. Personen hier die elkaar niet kunnen uitstaan qua mening, zijn mogelijk zelfs de beste vrienden in het echt omdat ze niets van elkaar weten waar, en wie ze zijn, maar ook niet spreken over deze onderwerpen.
Ik heb hier aan niemand een hekel, maar houden van gaat echt mijlen te ver. Richt je wat dat betreft maar op de Matrix ipv mij.

Waarschijnlijk bedoel je wat anders met "houden van", dan ik. Wat jij bedoelt is meer wat ik voor mijn vrienden en nog meer voor mijn vrouw heb. Zo veel houd ik nou ook weer niet van je. :D



ik ben een zeeuw, roots in de klei sinds de 15e eeuw.. dus mag ik me daar dan ook op beroepen? ..

Weet ik niet. In de kerk van mijn vader hing een spreuk aan de muur: "van de gouden koren en de aren, schiep God de Twentenaren. Van de stinkende kaften en de resten, de mensen uit het westen." Maar eerlijk gezegd vallen de zeeuwen er net buiten :P
Laatst gewijzigd door DeLange op 26 mar 2020 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor DeLange » 26 mar 2020 00:33

pindas83 schreef:Je komt heus niks te kort, aandacht hier zeker niet! :)

8-[



Eh... bedankt...dan, denk ik uhhh-smile

Ja, fijn pletten en tot moes maken, hielden mijn broer en ik ook van. We noemden dat elkaar de dodelijke knuffel geven.
Liefde kan dodelijk zijn.


Ah dan begrijp ik het.

:-$
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor DeLange » 26 mar 2020 00:37

Marnix schreef:Ik ben alleen wel benieuwd waarom je me telkens Matrix noemt, zo heet ik niet en zoveel skills heb ik ook niet :-)

:roll: O ja, nu zie ik het ook. :mrgreen:

Maaruh, heb je soms stiekem de behoefte om te zingen: "Ik ben me zelf niet als die jaren, ooit geweest. Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest!" Dat zou de ideale Matrix ervaring zijn, denk ik :(
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor DeLange » 26 mar 2020 00:39

MoesTuin schreef:Ahhh..ben gek op klei grond als Moestuin zijnde...
Matrix mag ik ook
Voor Lekkerbek heb ik een zwak ...
Elke avond eet ik wel een (chocolade) Pindaatje
De Lange De Korte De Dikke De Dunne....
De rekkelijken, de zwaere, de lichten, .....enz
Ik mag iedereen hier wel :mrgreen:

Nou je het zegt, ik ben dol op vis! :yum:
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor Marnix » 26 mar 2020 09:20

DeLange schreef::roll: O ja, nu zie ik het ook. :mrgreen:

Maaruh, heb je soms stiekem de behoefte om te zingen: "Ik ben me zelf niet als die jaren, ooit geweest. Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest!" Dat zou de ideale Matrix ervaring zijn, denk ik :(


Die behoefte voel ik maar heel zelden.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor DeLange » 26 mar 2020 10:26

Marnix schreef:Die behoefte voel ik maar heel zelden.

Gelukkig maar :D
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

K80
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1102
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:29

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor K80 » 26 mar 2020 12:49

DeLange schreef::roll: O ja, nu zie ik het ook. :mrgreen:

Maaruh, heb je soms stiekem de behoefte om te zingen: "Ik ben me zelf niet als die jaren, ooit geweest. Ik ben de gangmaker op het verkeerde feest!" Dat zou de ideale Matrix ervaring zijn, denk ik :(



Acda en de Munnik is natuurlijk foute muziek.
Dat mag je niet zingen.
Vandaag is het gisteren van morgen.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor Marnix » 26 mar 2020 13:32

K80 schreef:Acda en de Munnik is natuurlijk foute muziek.
Dat mag je niet zingen.


Jawel hoor. Ik ben zelf alleen niet zo van de nederpop hoewel Acda en de Munnik beter is dan een hoop andere muziek in dat genre. Maar ik zet het zelf niet op en luister niet zoveel radio waardoor ik het zelden langs hoor komen. Gebeurt dat toch een keer, dan heb je best kans dat ik meezing :wink:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor DeLange » 27 mar 2020 00:21

Marnix schreef:Jawel hoor. Ik ben zelf alleen niet zo van de nederpop hoewel Acda en de Munnik beter is dan een hoop andere muziek in dat genre. Maar ik zet het zelf niet op en luister niet zoveel radio waardoor ik het zelden langs hoor komen. Gebeurt dat toch een keer, dan heb je best kans dat ik meezing :wink:

Jij mag dan, van mij ook :D
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor DeLange » 27 mar 2020 00:23

K80 schreef:Acda en de Munnik is natuurlijk foute muziek.
Dat mag je niet zingen.

In principe mag ik alles zingen. Paulus zei immers: "wij mogen alles, maar niet alles is zinvol."
In de muziek gaat het mij erom dat ik opzoek ben naar een diepere zingeving dat op mijn golflengte zit en niet tot eer is van de mensen zelf, maar tot Gods eer. Dat is een keuze om daarmee God de eer te geven.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: ergenissen - welke dan ook- en wat er tegen te doen?

Berichtdoor Marnix » 27 mar 2020 12:12

DeLange schreef:In principe mag ik alles zingen. Paulus zei immers: "wij mogen alles, maar niet alles is zinvol."
In de muziek gaat het mij erom dat ik opzoek ben naar een diepere zingeving dat op mijn golflengte zit en niet tot eer is van de mensen zelf, maar tot Gods eer. Dat is een keuze om daarmee God de eer te geven.


Dat is prima. Bij mij is dat soms ook een doelstelling (hoewel velen de muziek dan desondanks niet zullen waarderen) maar heel vaak ook niet.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten