Waar baal je van?? [deel 7]

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor DeLange » 21 okt 2019 21:52

Memmem schreef:Sterkte, de lange. Wat moeilijk dat ze jullie dochter zo veel dagen uit huis willen plaatsen. Kunnen jullie zelf nog met andere mogelijkheden komen of iets in jullie netwerk regelen? En is het dan tijdelijk totdat er iets beter gaat of echt definief?

Probeer zelf zoveel mogelijk mee te denken en een vertrouwd persoon bij de gesprekken te hebben. Die kan soms dingen veel beter verwoorden en overzien. Misschien de oudste van de kerk of een familielid

Het zou dan om tijdelijk gaan. Via Timon. Maar met ons ambulant begeleider hebben we een verzoek om een tussen evaluatie ingediend om te kijken of het nu nog echt nodig is en dat goed gemotiveerd te krijgen. Ook hebben we morgen een gesprek met de huisarts hier over. Verder komt overmorgen onze voorganger die zelf ook bij Timon heeft gewerkt. Wie weet wat hij kan.

Dank voor jouw medeleven
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Memmem » 22 okt 2019 05:32

DeLange schreef:Het zou dan om tijdelijk gaan. Via Timon. Maar met ons ambulant begeleider hebben we een verzoek om een tussen evaluatie ingediend om te kijken of het nu nog echt nodig is en dat goed gemotiveerd te krijgen. Ook hebben we morgen een gesprek met de huisarts hier over. Verder komt overmorgen onze voorganger die zelf ook bij Timon heeft gewerkt. Wie weet wat hij kan.

Dank voor jouw medeleven

Fijn dat jullie aan alle kanten hulp krijgen.
Een kindje hoort gewoon bij de ouders te blijven. Evt met nog meer hulp, is nog goedkoper ook :mrgreen:
Ik zal voor jullie bidden

Gebruikersavatar
elburger
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1112
Lid geworden op: 14 mar 2016 14:59

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor elburger » 22 okt 2019 14:19

DeLange schreef
Ik baal ook ergens van. Dat jeugdinstanties ons dochter voor 5 dagen in de week uit huis wil halen. Bidden jullie mee dat dit niet gebeurd?


Ik zal ook aan jouw gezin denken in mijn gebeden.

DeLange schreef
Waar haal jij momenteel veel kracht uit?


Ik haal mijn kracht uit de Bijbel, en heb de zekerheid dat het lijden hier op aarde van welke mens dan ook niet te zwaar is om te dragen.
Voor hen die geloven wacht na onze dood een leven zonder lijden.
Daar haal ik mijn kracht vandaan.

En natuurlijk klaag ik ook wel eens, maar dat is menselijk en wij zijn des vleses.
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor DeLange » 22 okt 2019 16:41

elburger schreef:Ik zal ook aan jouw gezin denken in mijn gebeden.

Dank je wel, dat hebben we brood nodig.


Ik haal mijn kracht uit de Bijbel, en heb de zekerheid dat het lijden hier op aarde van welke mens dan ook niet te zwaar is om te dragen.
Voor hen die geloven wacht na onze dood een leven zonder lijden.
Daar haal ik mijn kracht vandaan.

En natuurlijk klaag ik ook wel eens, maar dat is menselijk en wij zijn des vleses.

Zeker, mooi om te lezen waar je jouw kracht uithaalt :D
Ik ervaar het zelf ook eerlijk gezegd als moeilijk om vooral onder emoties tegen het vlees te strijden. Ik zit nu ook weer rondom onze dochter in een loodzware positie. Het liefst zou ik heel erg boos worden op de hulpverlening, maar daarmee zou ik al mijn glazen inslaan. Het voelt echt heel zwaar en daarbij verbleekt voor mij dan de kerkelijke strubbelingen. Als het aan je eigen vlees en bloed komt, dan treft het echt zwaar. Angst slaat me gewoon om het hart. Ik wil God om het wonder smeken. Aan de andere kant voel ik ook de kracht om voor mijn dochter op te komen. Na het gesprek met de dokter zie ik wel mogelijkheden.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor irmo » 22 okt 2019 17:42

Waarom willen ze je dochter uithuisplaatsen?

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor DeLange » 22 okt 2019 18:08

irmo schreef:Waarom willen ze je dochter uithuisplaatsen?

Kort gezegd vanwege vooral de heftigheid tussen mijn vrouw en ik, maar de laatste tijd weten we daar goed me om te gaan, door het ten eerste niet te uiten waar zij bij is. Ze leed er namelijk onder, volgens hen.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Yoshi

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Yoshi » 27 okt 2019 19:29

Mijn telefoon die weer kuren begint te vertonen. Hetzelfde als waar hij een maand geleden voor gerepareerd is met nieuwe onderdelen...

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor irmo » 27 okt 2019 19:42

Mijn portemonnee. Ik wil zoveel en nu is hij leeg. Zucht.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor DeLange » 28 okt 2019 20:59

Mijn fiets, de schuur is zo vol, dat hij als bergkast functioneert. Ik kan hem zo niet meer gebruiken.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Memmem » 29 okt 2019 06:40

DeLange schreef:Kort gezegd vanwege vooral de heftigheid tussen mijn vrouw en ik, maar de laatste tijd weten we daar goed me om te gaan, door het ten eerste niet te uiten waar zij bij is. Ze leed er namelijk onder, volgens hen.

Is er al wat duidelijkheid voor jullie, mag jullie dochtertje nog thuisblijven?

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor DeLange » 29 okt 2019 16:36

Memmem schreef:Is er al wat duidelijkheid voor jullie, mag jullie dochtertje nog thuisblijven?

Nog niet. We krijgen vanmiddag daar over een gesprek. Daarna zal wel meer bekend zijn.
Dank je, dat je er naar vraagt.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor DeLange » 01 nov 2019 19:16

Vandaag was het gesprek. Vrij positief. Ze gaan nu kijken wat andere betrokken hulpverleners zoals het medische opvang en ons ambulant begeleider zeggen, om daarna te kunnen kijken of we ons kind eventueel zouden kunnen houden en daarover krijgen wij de beslissing.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor Memmem » 01 nov 2019 20:32

Sterkte met het wachten. Staan de ambulant begeleider en de andere hulpverleners positief tegenover het thuis blijven van jullie dochtertje?
Krijgen jullie ook extra hulp voor het omgaan met jullie emoties en jullie relatie met elkaar? Zoiets kan zo slopend zijn

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Waar baal je van?? [deel 7]

Berichtdoor DeLange » 02 nov 2019 21:02

Memmem schreef:Sterkte met het wachten. Staan de ambulant begeleider en de andere hulpverleners positief tegenover het thuis blijven van jullie dochtertje?
Krijgen jullie ook extra hulp voor het omgaan met jullie emoties en jullie relatie met elkaar? Zoiets kan zo slopend zijn

Ik durf het niet goed te zeggen. Het lijkt wel positief, maar het is afwachten wat ze gaan zeggen. De hulp is eigenlijk niet zo heel lang nog. Uiteindelijk zullen we het vooral zelf moeten doen. We zitten al in een traject van 3 jaar en mijn vrouw zelfs veel langer. Slopend is het inderdaad. Het zorgt voor veel onrust bij ons.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten