Koffiecorner

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 03 okt 2019 00:16

Gevaarlijke troep.
https://www.alwareness.org/vergeet-agen ... sformeren/

N.a.v. een opmerking van lonewolfrider hierop:

https://m.youtube.com/watch?v=q7M5b8UTmHs

K80
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1102
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:29

Re: Koffiecorner

Berichtdoor K80 » 03 okt 2019 09:01

coby6 schreef:De arme boeren in Nederland. Mega veel land hebben ze. Kasten van huizen. Gunst wat zielig. Dan geef ik liever een arme boer uit India wat. Die paarden hebben nog meer ruimte dan wij. Ik wou ooit eens een paardenstal huren als huis, maar ik ben zo slecht met opknappen van zoiets.


Wat een links gezwam zeg.
Ja op papier kunnen ze rijk zijn, maar in werkelijkheid geen euro in de portemonnee hebben.
Typisch een antwoord van iemand die er totaal niets van snapt en alles heeft van horen zeggen.
Vandaag is het gisteren van morgen.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 03 okt 2019 09:58

K80 schreef:Wat een links gezwam zeg.
Ja op papier kunnen ze rijk zijn, maar in werkelijkheid geen euro in de portemonnee hebben.
Typisch een antwoord van iemand die er totaal niets van snapt en alles heeft van horen zeggen.

Ik heb er de ballen verstand van, maar ik zie dat die koeien bij ons lekker veel ruimte hebben en die boerderijen zijn lekker groot. Boer zoekt vrouw heb ik gezien. Die vond ik nou niet echt zielig en arm. Er is woningnood van hier tot Tokyo. Vader van een vriendje van school woont in een caravan. Wij zitten opgepropt in een 2 kamerflat en die koeien hebben lekker de ruimte. Dan mogen mensen die echt geen geld hebben (ik heb niet te klagen) en in een caravan wonen met hun gezin nog meer gaan dokken voor voer. Welja joh. Ga gewoon bezuinigen op regelgeving, ambtenaren en al die nonsens en ga weg uit de EU. Geef boeren zakken vol geld voor een klein diervriendelijk bedrijfje. Boeren weg, veestapels weg. Dan heb je straks niks meer te bikken en kan de NWO lekker de boel beheersen. Export kan toch afgeschaft worden. Gewoon eten voor hier produceren. Het is hier al veel te krap. Bioindustrie geeft alleen maar ziektes.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 03 okt 2019 10:10

Polen die opgepropt zitten in een hok en voor een luizenloon de oogst binnen kunnen halen vind ik zielig.

mohamed

Re: Koffiecorner

Berichtdoor mohamed » 03 okt 2019 10:12

coby6 schreef:Schaf die domme wetten dan eens af. Hoeven ze niet meer naar Canada te vluchten.

Goed idee, is de politiek niks voor je? :mrgreen:

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 03 okt 2019 12:29

mohamed schreef:Goed idee, is de politiek niks voor je? :mrgreen:

Ja en als eerste de regering afschaffen en een soort Amish paradise ervan maken.

mohamed

Re: Koffiecorner

Berichtdoor mohamed » 03 okt 2019 15:44

coby6 schreef:Ja en als eerste de regering afschaffen en een soort Amish paradise ervan maken.

En je begint meteen al te werven! :lol:

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 03 okt 2019 23:42

Bijdrage verwijderd. Die was off topic voor het gezellige koffiedrink topic.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Koffiecorner

Berichtdoor DeLange » 05 okt 2019 21:40

coby6 schreef:Ik heb er de ballen verstand van, maar ik zie dat die koeien bij ons lekker veel ruimte hebben en die boerderijen zijn lekker groot. Boer zoekt vrouw heb ik gezien. Die vond ik nou niet echt zielig en arm. Er is woningnood van hier tot Tokyo. Vader van een vriendje van school woont in een caravan. Wij zitten opgepropt in een 2 kamerflat en die koeien hebben lekker de ruimte. Dan mogen mensen die echt geen geld hebben (ik heb niet te klagen) en in een caravan wonen met hun gezin nog meer gaan dokken voor voer. Welja joh. Ga gewoon bezuinigen op regelgeving, ambtenaren en al die nonsens en ga weg uit de EU. Geef boeren zakken vol geld voor een klein diervriendelijk bedrijfje. Boeren weg, veestapels weg. Dan heb je straks niks meer te bikken en kan de NWO lekker de boel beheersen. Export kan toch afgeschaft worden. Gewoon eten voor hier produceren. Het is hier al veel te krap. Bioindustrie geeft alleen maar ziektes.

Zeg Coby, hij heeft wel gelijk hoor. Vele boeren kunnen net hun bedrijf draaiende houden. Ik heb een zoon van een boer gesproken die bij ons kerkte. Hij zei dat als je in deze tijd als boer wilt overleven, dat je dan iets erbij naast moet doen. Veel boeren hebben zo een camping erbij of een kinderdagverblijf bijvoorbeeld, op hun erf.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 05 okt 2019 22:26

DeLange schreef:Zeg Coby, hij heeft wel gelijk hoor. Vele boeren kunnen net hun bedrijf draaiende houden. Ik heb een zoon van een boer gesproken die bij ons kerkte. Hij zei dat als je in deze tijd als boer wilt overleven, dat je dan iets erbij naast moet doen. Veel boeren hebben zo een camping erbij of een kinderdagverblijf bijvoorbeeld, op hun erf.

Ja ik werd alleen geirriteerd toen iemand zei: ga maar dubbel dokken voor het voer. Dat kun je niet eisen van mensen die niet rond kunnen komen en in een caravan zitten. Die kun je niet dubbel laten dokken en waarvoor? Voor die debiele regels die ze hebben verzonnen. Ik heb er wat over opgezocht. Het is natuurlijk al decennia dat boeren worden weggepest. Familielid kapte gewoon met z'n bedrijf. Andere gingen naar Australie of Canada. Maar ik las dat per beest ze weet ik hoeveel moeten betalen voor achterlijke mestwetten en dan mag iemand die al niet kan bikken ook nog eens daaraan mee gaan betalen. Op zich ben ik het wel aardig eens met die Baudet en Hiddema. Alleen vertrouw ik het voor geen meter, maar die NWO en Europa partijen al helemaal niet. Ze willen alles controleren, zelfs voedsel. Alles. Voor het klimaat. Dat is een enge antichrist religie. Mensen mogen dood gaan. Als het maar goed gaat met het klimaat.
Het is doodeng wat ze allemaal willen en iedereen pit maar door en alleen die buitenlanderhaters zeggen er wat van.

mohamed

Re: Koffiecorner

Berichtdoor mohamed » 05 okt 2019 23:25

coby6 schreef:Ja ik werd alleen geirriteerd toen iemand zei: ga maar dubbel dokken voor het voer. Dat kun je niet eisen van mensen die niet rond kunnen komen en in een caravan zitten. Die kun je niet dubbel laten dokken

Eensch.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 05 okt 2019 23:58

.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Koffiecorner

Berichtdoor DeLange » 06 okt 2019 06:00

coby6 schreef:Ja ik werd alleen geirriteerd toen iemand zei: ga maar dubbel dokken voor het voer. Dat kun je niet eisen van mensen die niet rond kunnen komen en in een caravan zitten. Die kun je niet dubbel laten dokken en waarvoor? Voor die debiele regels die ze hebben verzonnen. Ik heb er wat over opgezocht. Het is natuurlijk al decennia dat boeren worden weggepest. Familielid kapte gewoon met z'n bedrijf. Andere gingen naar Australie of Canada. Maar ik las dat per beest ze weet ik hoeveel moeten betalen voor achterlijke mestwetten en dan mag iemand die al niet kan bikken ook nog eens daaraan mee gaan betalen. Op zich ben ik het wel aardig eens met die Baudet en Hiddema. Alleen vertrouw ik het voor geen meter, maar die NWO en Europa partijen al helemaal niet. Ze willen alles controleren, zelfs voedsel. Alles. Voor het klimaat. Dat is een enge antichrist religie. Mensen mogen dood gaan. Als het maar goed gaat met het klimaat.
Het is doodeng wat ze allemaal willen en iedereen pit maar door en alleen die buitenlanderhaters zeggen er wat van.


Weet je Coby, maak je er maar niet druk om en vertrouw op de Heer. Hij heeft belooft dat Hij voor je zal zorgen, wat die gasten ook bedenken.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 06 okt 2019 11:00

DeLange schreef:Weet je Coby, maak je er maar niet druk om en vertrouw op de Heer. Hij heeft belooft dat Hij voor je zal zorgen, wat die gasten ook bedenken.

Ja maar ik ben wel mensen aan het waarschuwen die niet geloven en die dit wel zien, dat de Enige waar je nu nog wat aan hebt Jezus is. Ook gisteren een man bij zo'n filmpie. Ja ik geloof eigenlijk niet meer. Ik ben depri. Hop gelijk zijn er een stuk of 10. Niet opgeven! Ik bid voor je!

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Koffiecorner

Berichtdoor DeLange » 06 okt 2019 13:08

coby6 schreef:Gevaarlijke troep.
https://www.alwareness.org/vergeet-agen ... sformeren/

N.a.v. een opmerking van lonewolfrider hierop:

https://m.youtube.com/watch?v=q7M5b8UTmHs

Ze doen maar wat ze niet laten kunnen, die lui in Brussel.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten