Koffiecorner

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Koffiecorner

Berichtdoor Chaya » 02 okt 2019 11:36

Kapitein schreef:Een kat moet ook weten wie de baas is. Onze kat gaat zitten op bevel, geeft poot en geeft andere poot. Maar natuurlijk alleen als hij daar voer of een snoepje voor krijgt.
En verder is het voor hem duidelijk waar hij niet mag komen (badkamer, op de eettafel of aanrecht). Een plantenspuit of water maakt veel duidelijk!

Walgelijk. [-X
Jij bent duidelijk geen echte kattenliefhebber!
Lees dit maar eens:

Als je het gedrag van je kat wilt veranderen, kan dat uitstekend zonder plantenspuit. Sterker nog, het gaat zelfs veel beter zonder dit attribuut! In dit blog vertel ik waarom.
https://www.praktijkvoorkattengedrag.nl ... antenspuit

Ik heb al 40 jaar katjes, ik weet waar ik over praat dus. Ik heb nog NOOIT een plantenspuit gebruikt.
Als je een probleemkatje wilt krijgen, met onzindelijk gedrag, moet je daar vooral mee doorgaan.
Bah, ik kan me daar zo boos over maken. ](*,)
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 02 okt 2019 12:04

Chaya schreef:Walgelijk. [-X
Jij bent duidelijk geen echte kattenliefhebber!
Lees dit maar eens:

Als je het gedrag van je kat wilt veranderen, kan dat uitstekend zonder plantenspuit. Sterker nog, het gaat zelfs veel beter zonder dit attribuut! In dit blog vertel ik waarom.
https://www.praktijkvoorkattengedrag.nl ... antenspuit

Ik heb al 40 jaar katjes, ik weet waar ik over praat dus. Ik heb nog NOOIT een plantenspuit gebruikt.
Als je een probleemkatje wilt krijgen, met onzindelijk gedrag, moet je daar vooral mee doorgaan.
Bah, ik kan me daar zo boos over maken. ](*,)

Dat deed m'n broer als ie op het huis van m'n zus paste, omdat ie niet echt een kattenliefhebber is. Arm beest. Hij bleef wel bij 'm uit de buurt.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Koffiecorner

Berichtdoor Chaya » 02 okt 2019 13:39

coby6 schreef:Dat deed m'n broer als ie op het huis van m'n zus paste, omdat ie niet echt een kattenliefhebber is. Arm beest. Hij bleef wel bij 'm uit de buurt.

Het waterkanon op die broer zetten dan. []:)
Echt, mensen die dieren mishandelen en pesten krijgen mij zo tegen.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 02 okt 2019 14:08

Chaya schreef:Het waterkanon op die broer zetten dan. []:)
Echt, mensen die dieren mishandelen en pesten krijgen mij zo tegen.

Het is wel de enige die op je beesten wil passen als je op vakantie bent. Ik moet 'm te vriend houden. Lol gelukkig schiet ie niet op m'n konijnen.

mohamed

Re: Koffiecorner

Berichtdoor mohamed » 02 okt 2019 15:03

coby6 schreef:Die beesten zijn ook zo dom. Ik zeg gewoon tegen m'n konijn: hou je koest en hij luistert al jaren keurig. Laatst kwam ik thuis. Waren ze door het hek gebroken. Liggen er hier 2 languit te chillen op het tapijt. Hee!
Als ik ze hooi en brokken geef, gaat die ene op z'n achterpoten staan, kijkt me aan van: ehhhh waar zijn de luxe groenten?
Ik ging ooit naar een vriendin met een konijn. Had bloemen geplukt onderweg. Bliefde ie niet. Die liep gewoon rond in huis en wenste koek en koffie.

Misschien moet ik maar met mijn pup op konijnencursus.

mohamed

Re: Koffiecorner

Berichtdoor mohamed » 02 okt 2019 15:06

Chaya schreef:Walgelijk. [-X
Jij bent duidelijk geen echte kattenliefhebber!
Lees dit maar eens:

Als je het gedrag van je kat wilt veranderen, kan dat uitstekend zonder plantenspuit. Sterker nog, het gaat zelfs veel beter zonder dit attribuut! In dit blog vertel ik waarom.
https://www.praktijkvoorkattengedrag.nl ... antenspuit

Ik heb al 40 jaar katjes, ik weet waar ik over praat dus. Ik heb nog NOOIT een plantenspuit gebruikt.
Als je een probleemkatje wilt krijgen, met onzindelijk gedrag, moet je daar vooral mee doorgaan.
Bah, ik kan me daar zo boos over maken. ](*,)

Maak je je boos? Dwing me niet de plantenspuit te pakken, foei! [-X

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 02 okt 2019 15:08

mohamed schreef:Misschien moet ik maar met mijn pup op konijnencursus.

Gewoon op laten voeden door konijnen. Dan blaffen ze niet. Een kraai ging blaffen omdat ie met honden op was gegroeid.
https://m.youtube.com/watch?v=NkGwlsiWEvE

mohamed

Re: Koffiecorner

Berichtdoor mohamed » 02 okt 2019 21:53

coby6 schreef:Gewoon op laten voeden door konijnen. Dan blaffen ze niet. Een kraai ging blaffen omdat ie met honden op was gegroeid.
https://m.youtube.com/watch?v=NkGwlsiWEvE

Lol, die is goed en ook hard trouwens! Kraaiengeblaf snijdt echt dwars door je oren. Ik wist niet dat kraaien papegaaien. Ben blij dat zulke rare vogels hier niet rondvliegen en op een takje naast mijn slaapkamerraam gaan zitten blaffen tegen zessen in de ochtend. Wie moet je dan bellen?

'Met wie spreek ik?'
'Ja, ik heb nogal overlast van een blaffende kraai!'
'Geef hem een hondenkoekje!'

Gebruikersavatar
Prisma23
Kapitein
Kapitein
Berichten: 800
Lid geworden op: 02 aug 2016 19:29
Locatie: Republiek der Verenigde Nederlanden
Contacteer:

Re: Koffiecorner

Berichtdoor Prisma23 » 02 okt 2019 22:52

pindas83 schreef:Vind je het nog niet genoeg dan? Ik heb al het idee dat we ten opzichte van 1-1,5 jaar geleden al zo n 20-25% duurder uit zijn met de boodschappen.


Er moeten echt stevige maatregelen genomen worden, mijn ideeën:
Voedsel uit Nederland twee maal zo duur maken.
Voedsel uit het buitenland vier maal zo duur maken.
Prijzen van vliegtickets verviervoudigen.
Capaciteit van Schiphol halveren.
Maximumsnelheid overal naar 90 km/uur

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 02 okt 2019 22:56

Prisma23 schreef:Er moeten echt stevige maatregelen genomen worden, mijn ideeën:
Voedsel uit Nederland twee maal zo duur maken.
Voedsel uit het buitenland vier maal zo duur maken.
Prijzen van vliegtickets verviervoudigen.
Capaciteit van Schiphol halveren.
Maximumsnelheid overal naar 90 km/uur

Welja joh. Twee keer zo duur. Ik eet nou al niks. Krijgen m'n arme caviaatjes ook geen andijvie meer. Nou ja, we kunnen altijd nog paardebloemen grazen met z'n allen. Wel een piesverbod voor honden dan.
Wie gaat er dan nog wat kopen? Je zou wel gek zijn. Kun je beter een moestuintje beginnen.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 02 okt 2019 23:01

Ik weet nog met die chocola. Gingen we de arme kinderen steunen door Tony Chocolonely repen te kopen. Oy. 1 keer kon ik alles terug leggen. 12 euro of zo voor 4 van die krengen en toen later zag ik dat die vent er zelf ook nog winst op maakt. Ja joh. Hoepel op. Dan maar geen chocola.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 02 okt 2019 23:05

De arme boeren in Nederland. Mega veel land hebben ze. Kasten van huizen. Gunst wat zielig. Dan geef ik liever een arme boer uit India wat. Die paarden hebben nog meer ruimte dan wij. Ik wou ooit eens een paardenstal huren als huis, maar ik ben zo slecht met opknappen van zoiets.

mohamed

Re: Koffiecorner

Berichtdoor mohamed » 02 okt 2019 23:13

Prisma23 schreef:Maximumsnelheid overal naar 90 km/uur

Ook in de bebouwde kom? :shock:

mohamed

Re: Koffiecorner

Berichtdoor mohamed » 02 okt 2019 23:15

coby6 schreef:De arme boeren in Nederland. Mega veel land hebben ze. Kasten van huizen. Gunst wat zielig.

Ze hebben daardoor hoge lasten die ze door allerlei wetten niet meer kunnen betalen.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Koffiecorner

Berichtdoor coby6 » 02 okt 2019 23:54

mohamed schreef:Ze hebben daardoor hoge lasten die ze door allerlei wetten niet meer kunnen betalen.

Schaf die domme wetten dan eens af. Hoeven ze niet meer naar Canada te vluchten.


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten