Zitten we in de laatste dagen?

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor DeLange » 28 sep 2019 23:44

coby6 schreef:Lol was dat sarcasme? Die jongen viel in slaap bij Paulus. Hij hield het niet echt kort.

Helemaal mee eens. In China preken ze in de kerken vaak veel langer dan een half uur. Ook wel eens uren.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor coby6 » 28 sep 2019 23:45

DeLange schreef:Als de mensen willen scrollen dan scrollen ze maar, maar ik heb zelf wel veel aan die lappen tekst op het scherm, want dan hoef ik niet steeds de bijbel door te bladeren of op internet de teksten erbij zoeken. Bedankt voor de tip, maar ik ga er niks mee doen :mrgreen:

Ja dat vind ik ook zo onhandig. Geven ze wat tekstverwijzingen. Heb je de context niet en moet je het helemaal opzoeken. Allemaal gemiezer op een telefoontje. Op die Engelse fora als je zegt Mat. 1:3 dan ploep licht die tekst op, als je erop klikt.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor DeLange » 28 sep 2019 23:46

mohamed schreef:Haha nee maar hij citeerde wel korte stukken uit het OT. Voorgelezen werd er wel in de synagoge.

En Paulus schreef hele brieven. Klaar, laten we verder gaan in plaats van nativiteit te voeden. Wie wil afhaken, die haakt maar af. Vind ik helemaal niet erg, maar ik heb behoefte aan diepgang en van mij hoeft die oppervlakkigheid niet :D
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor coby6 » 29 sep 2019 10:23

mohamed schreef:Hele lappen tekst citeren betekent dat jij niet zoveel te zeggen hebt. Houd je mond dan maar helemaal, dan ga ik het betreffende hoofdstuk wel lezen.

Dan heb ik verder niets te melden. Voor de eindtijd kijk ik op google en in de Bijbel. Dus je kunt linkjes krijgen of Bijbelteksten of dromen.
Die was ik nog vergeten.
https://m.youtube.com/watch?v=x2owHVfZlDg

mohamed

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor mohamed » 29 sep 2019 14:32

coby6 schreef:Dan heb ik verder niets te melden. Voor de eindtijd kijk ik op google en in de Bijbel. Dus je kunt linkjes krijgen of Bijbelteksten of dromen.
Die was ik nog vergeten.
https://m.youtube.com/watch?v=x2owHVfZlDg

Ik ben volledig bij, dank je!

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor hans0166 » 29 sep 2019 16:55

Yoshi schreef:Waar gaat dit nog helemaal over?
Wie het meeste kan knippen en plakken?
Niemand die dit nog kan volgen.


een paar evangelicals die tegen elkaar een wedstrijdje verplassen aan het doen zijn, gewoon skippen en over tot de orde van de dag.
Als ze over de opname en eindtijd willen kletsen kunnen ze schakelen naar de Openbaring draad van Eureaneo... wel aan het begin beginnen te lezen, dan zijn ze wel een poosje stil. En wens ze veel sterkte in de communicatie met die auteur.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor DeLange » 29 sep 2019 17:42

hans0166 schreef:een paar evangelicals die tegen elkaar een wedstrijdje verplassen aan het doen zijn, gewoon skippen en over tot de orde van de dag.
Als ze over de opname en eindtijd willen kletsen kunnen ze schakelen naar de Openbaring draad van Eureaneo... wel aan het begin beginnen te lezen, dan zijn ze wel een poosje stil. En wens ze veel sterkte in de communicatie met die auteur.

Dit is een draad door mij geopend en als Eureoneo iets er op heeft te zeggen, komt hij maar mooi hier naar toe en jij mag hier weg blijven met je blaaskakerij. Ik wil jouw visie niet eens meer horen. Ik ben al helemaal klaar met jou.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor coby6 » 29 sep 2019 17:47

DeLange schreef:Dit is een draad door mij geopend en als Eureoneo iets er op heeft te zeggen, komt hij maar mooi hier naar toe en jij mag hier weg blijven met je blaaskakerij. Ik wil jouw visie niet eens meer horen. Ik ben al helemaal klaar met jou.

:lol:
Eurenao weet er wel veel van, maar dat is zo lastig te lezen, omdat er steeds anderen tussendoor komen.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor DeLange » 29 sep 2019 17:54

coby6 schreef::lol:
Eurenao weet er wel veel van, maar dat is zo lastig te lezen, omdat er steeds anderen tussendoor komen.

Het zal best. Maar juist doordat Hans het met veel hooghartigheid en liefdeloosheid brengt, ga ik juist "NIET" kijken. Geen enkele christen is voor mij een afgod die ik nodig heb om de waarheid van God te vinden. Als God hem wil gebruiken hiervoor, dan zend God zijn "zendeling" maar mooi hier naar toe. Ik vertrouw op God en Hij is hier ook in dit Topic bezig. Des noods zonder de rest. God heeft hen niet nodig ☺️
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Veendam
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 18 sep 2017 20:15

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor Veendam » 29 sep 2019 18:19

coby6 schreef::lol:
Eurenao weet er wel veel van, maar dat is zo lastig te lezen, omdat er steeds anderen tussendoor komen.


Het meeste is overgenomen van iemand anders zei hij zelf, het is de visie van iemand anders dus wat heeft dat voor nut ?
Aangezien ik het niet met hem eens ben zegt hij gewoon dat hij niet gaat reageren op mij, dat werkt prima als je het met elkaar over iets wilt hebben natuurlijk.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor DeLange » 29 sep 2019 18:29

Veendam schreef:Het meeste is overgenomen van iemand anders zei hij zelf, het is de visie van iemand anders dus wat heeft dat voor nut ?
Aangezien ik het niet met hem eens ben zegt hij gewoon dat hij niet gaat reageren op mij, dat werkt prima als je het met elkaar over iets wilt hebben natuurlijk.

Nou, dan weet ik al genoeg. #-o
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor DeLange » 29 sep 2019 20:09

Ik denk dat het doel van dit topic wel bereikt is. Ik laat het hier bij.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor coby6 » 29 sep 2019 20:29

DeLange schreef:Ik denk dat het doel van dit topic wel bereikt is. Ik laat het hier bij.

Oh net op tijd. Ik wilde net van alles neer plempen of de ac nou moslim is of niet.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor coby6 » 29 sep 2019 20:31

Dan ga ik weer kijken of ik op internet 1 iemand kan vinden die ook achter de waarheid wil komen van de mevrouw van het alien center. Was het nou een bozo of een misverstand? Helaas boeit het, buiten wat kinderen, niemand een fluit.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Zitten we in de laatste dagen?

Berichtdoor DeLange » 29 sep 2019 20:54

coby6 schreef:Oh net op tijd. Ik wilde net van alles neer plempen of de ac nou moslim is of niet.

Dat mag gerust hoor. Ik lees het verder op mijn tijd wel, maar wil negatieve personen niet voeden.
Ik heb net een boek besteld en die ga ik lezen. Misschien kom ik erna nog er op terug.

Verder heb ik iets speciaal van jou, van een kennis van me, die ik ken van facebook: https://www.facebook.com/markus.barendr ... 899635662/

Hij heeft engelen ontmoet in zijn leven en eindtijdsvisioenen gehad. Omdat hij daardoor overtuigd is dat de grote verdrukking niet ver meer weg is en we daarmee volgens hem te maken gaan krijgen, maakt hij nu deze filmpjes om mensen er op voor te bereiden.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten