Ergernissen

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor DeLange » 22 sep 2019 09:44

Leuk, ergenissen!

Ik erger me er aan dat er hier een topic is waarin beklaagd wordt over dat mensen negatief zijn over de zwarte kousen kerken, maar dat vervolgens ergens doodleuk wordt gezegd dat evangelischen het ware geloof niet kunnen hebben en dat men hun bijdragen gewoon negeert. Dat is toch dubbelzinnig? Jezus zei: "behandel een ander zo, zoals je graag zelf behandeld wilt worden." ](*,) ](*,) ](*,)
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

mohamed

Re: Ergernissen

Berichtdoor mohamed » 22 sep 2019 22:38

DeLange schreef:Leuk, ergenissen!

Ik erger me er aan dat er hier een topic is waarin beklaagd wordt over dat mensen negatief zijn over de zwarte kousen kerken, maar dat vervolgens ergens doodleuk wordt gezegd dat evangelischen het ware geloof niet kunnen hebben en dat men hun bijdragen gewoon negeert. Dat is toch dubbelzinnig? Jezus zei: "behandel een ander zo, zoals je graag zelf behandeld wilt worden." ](*,) ](*,) ](*,)

Word dan weer gereformeerd, zodat je je niet meer hoeft te ergeren, Gait!

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor DeLange » 23 sep 2019 07:42

mohamed schreef:Word dan weer gereformeerd, zodat je je niet meer hoeft te ergeren, Gait!

Dat is geen oplossing, want de meeste reformatorischen verafschuwen ook de Gereformeerde kerken binnen de PKN. Ik ken iemand die lid werd van de Schaapskooi in Nijverdal. Een PKN gemeente, maar hij kwam van de Gereformeerde bond uit Rijssen. De Schildkerk. Al zijn vrienden verlieten toen hem, omdat hij door zijn huwelijk met een Nijverdalse uit hun kerk trad en naar een in hun ogen te lichte kerk in Nijverdal ging.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Ergernissen

Berichtdoor benefietdiner » 23 sep 2019 08:35

DeLange schreef:Dat is geen oplossing, want de meeste reformatorischen verafschuwen ook de Gereformeerde kerken binnen de PKN. Ik ken iemand die lid werd van de Schaapskooi in Nijverdal. Een PKN gemeente, maar hij kwam van de Gereformeerde bond uit Rijssen. De Schildkerk. Al zijn vrienden verlieten toen hem, omdat hij door zijn huwelijk met een Nijverdalse uit hun kerk trad en naar een in hun ogen te lichte kerk in Nijverdal ging.
Tja….. de liefde in de kerken onderling is ver te zoeken of helemaal niet meer te vinden zelfs. Oorzaak kerkverlating is hierdoor duidelijk.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor DeLange » 23 sep 2019 09:01

benefietdiner schreef:Tja….. de liefde in de kerken onderling is ver te zoeken of helemaal niet meer te vinden zelfs. Oorzaak kerkverlating is hierdoor duidelijk.

Ja dat klopt. Er is weinig hartelijkheid naar elkaar toe. Al ken ik ook hen die heel warm van hart zijn. Het is net wie je treft. In alle kerken vind je kinderen van God en het onkruid.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

K80
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1102
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:29

Re: Ergernissen

Berichtdoor K80 » 23 sep 2019 10:21

Grote ergenis.


Langzaam rijdende mensen op de snelweg.
Vandaag is het gisteren van morgen.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor DeLange » 23 sep 2019 12:01

K80 schreef:Grote ergenis.


Langzaam rijdende mensen op de snelweg.

Sorry, ik moet zuinig aandoen met mijn benziene van mijn vrouw. Ik mag niet harder dan honderd. :mrgreen:
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

K80
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1102
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:29

Re: Ergernissen

Berichtdoor K80 » 23 sep 2019 12:16

DeLange schreef:Sorry, ik moet zuinig aandoen met mijn benziene van mijn vrouw. Ik mag niet harder dan honderd. :mrgreen:


Niet op de linkse baan komen dan. ;)
Vandaag is het gisteren van morgen.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 23 sep 2019 12:48

Mijn grootste ergernis: die arrogantie van die Amerikanen. En dat zullen ze weten ook. Als Govert z'n moeder geen keyboard warrior is die het voor hem opneemt, dan doe ik het. Hoop dat ie blij is met zo'n moeke LOL. Ach ze weten toch niet wie ik ben en het is niet stoer als mama het doet.

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor DeLange » 23 sep 2019 12:50

K80 schreef:Niet op de linkse baan komen dan. ;)

Ja, inderdaad verstandig. Ze rijden daar als gekken :lol:
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor DeLange » 23 sep 2019 12:52

coby6 schreef:Mijn grootste ergernis: die arrogantie van die Amerikanen. En dat zullen ze weten ook. Als Govert z'n moeder geen keyboard warrior is die het voor hem opneemt, dan doe ik het. Hoop dat ie blij is met zo'n moeke LOL. Ach ze weten toch niet wie ik ben en het is niet stoer als mama het doet.
wie is Govert?
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor DeLange » 23 sep 2019 12:54

Volgens mij ben ik iets te extravert voor dit forum. Ik jaag de echte bevindelijken kennelijk weg hier. Ik moet me aanpassen of zo? Maar kan dat wel?
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Ergernissen

Berichtdoor DeLange » 23 sep 2019 12:55

Wie geeft me een cursus omgang met Refo's?
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Ergernissen

Berichtdoor coby6 » 23 sep 2019 12:58

DeLange schreef:wie is Govert?

Het vriendje van Ties, de youtuber die een ducttape boot heeft gemaakt. Zij zijn samen opgepakt. Hebben ze al zijn spullen gestolen, pikken z'n geld en gooien 'm in een vieze bak en nu maakt ie er een film over en gebruikt ie maar andere beelden. Dat zei ie in het Nederlands, vervolgens gaat ie pitten en 's nachts gaan die lui van die Amerikaanse website allemaal schreeuwen dat ie een dief is, omdat de copyright er niet duidelijk in stond in het Engels. Ouwe zemelaars. Hij heeft het nu aangepast. Ik ga bidden voor die jochies. Hij ging ook naar verlaten spookhuizen en al die troep.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Ergernissen

Berichtdoor Chaya » 23 sep 2019 13:08

coby6 schreef:Het vriendje van Ties, de youtuber die een ducttape boot heeft gemaakt. Zij zijn samen opgepakt. Hebben ze al zijn spullen gestolen, pikken z'n geld en gooien 'm in een vieze bak en nu maakt ie er een film over en gebruikt ie maar andere beelden. Dat zei ie in het Nederlands, vervolgens gaat ie pitten en 's nachts gaan die lui van die Amerikaanse website allemaal schreeuwen dat ie een dief is, omdat de copyright er niet duidelijk in stond in het Engels. Ouwe zemelaars. Hij heeft het nu aangepast. Ik ga bidden voor die jochies. Hij ging ook naar verlaten spookhuizen en al die troep.

Die gasten deden iets illegaals, ze wisten dat ze strafbaar waren en het zijn geen onnozele jochies van 13!
Ze hebben hun boete allang terugverdiend.
Ik heb er totaal geen medelijden mee.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten