Nashville-verklaring

Open voor alle onderwerpen en meningen

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor Mortlach » 25 aug 2019 18:33

ben db bd schreef:Uw collega en zijn vriend zouden nimmer bij Lot op de deur bonken, 'doe eens open en lever die twee vreemde kerels eens aan ons uit, om ze te kunnen verkrachten'. Maar dat zullen de overdreven nichten ooit wel gaan doen als ze met 100 zijn.


Vergeet op dat moment niet dat het dan Bijbels en dus goed is voor Lot om in plaats van zijn mannelijke gasten zijn maagdelijke dochters ter verkrachting aan te bieden. :-oo

In datzelfde blad lees ik van een congres van leidende 'geneesheren', waar men het o.a. volkomen met elkaar eens was dat een baby geen enkele menselijke beschermwaardigheid heeft vóór het geboortekanaal gepasseerd is. En mensen welke toch nog vrouwen op straat, onderweg naar de abortuskliniek aan durven spreken, worden toch inmiddels ook al strafrechtelijk vervolgd?


Het zal in die gevallen vast niet bij enkel beleefd aanspreken zijn gebleven. Het is een beetje flauw om net te doen alsof het om timide maar goedbedoelende christenen gaat die enkel beleefd een praatje proberen te maken, terwijl het in werkelijkheid om een groep schreeuwers met spandoeken gaat die je het liefst lijfelijk willen blokkeren.

En openbare islamkritiek is reeds Europees strafbaar. (met waanzinnig hoge boetes).


O, dat is interessant. Welk wetsartikel of welke verordening regelt dat precies?

Het zijn dus niet maar een paar honderd 'overdreven nichten', (welke overigens van duizenden grote belangstelling ondervinden) maar een m.i. algeheel ontstellende cultuuromslag waar we tegenaan kijken. Daar is haat tegen de Nashville-verklaring slechts een splintertje van ...


Die haat is voornamelijk gericht tegen de spruitjeslucht en het keurslijf waar sommigen je het liefst in zouden dwingen. Want o, wat is het toch belangrijk wat er in de slaapkamer gebeurt, dat moet wel allemaal door de beugel kunnen hoor. Ga toch weg, man. Deze cultuurstrijd is toch 60 jaar geleden al beslecht?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23544
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor Marnix » 25 aug 2019 22:03

ben db bd schreef:mijnheer K80, uw bedoeling ontging ons niet hoor.
Ach het is niet uw fijne collega, waar onze maatschappij bezig is om door naar de verdoemenis te gaan.
Er woonden bij ons op het dorp ooit 2 homo's, zo onderhand de aardigste, sociaalste mensen van heel het dorp. Soms stapte ik gelijk met een van hen op de bus. Als ze invloed hadden op het sociale leven in het dorp, kan dat alleen maar als positief worden geduid.

Maar het zullen niet mensen zoals uw fijne collega zijn, welke bezig zijn om - en ook zullen bereiken dat de rollen straks totaal omgedraaid zullen zijn in onze maatschappij, maar de wat hij noemt 'overdreven nichten'. Er zal geen rem op die glijbaan meer zijn. Daar heeft de duivel nu al zijn klauwen achter en dat zal hij nooit meer loslaten, totdat de Heere Jezus helemaal gelijk krijgt met Zijn voorzegging.
Uw collega en zijn vriend zouden nimmer bij Lot op de deur bonken, 'doe eens open en lever die twee vreemde kerels eens aan ons uit, om ze te kunnen verkrachten'. Maar dat zullen de overdreven nichten ooit wel gaan doen als ze met 100 zijn.

Is dat reeds dichtbij? Nee, maar het kan wel heel hard gaan lees ik net van René Malgo (zoon van dr.Wim) in de laatste Middernachtsroep.
Dat artikel, dat de toekomst keihard aantoont, mede op grond van de geschiedenis, heb ik niet kunnen lezen zonder in-verdrietig te worden.
Kunt u zich voorstellen dat er geen 10 mensen meer in Sodom waren, welke niet aan de verderfelijke cultuur meededen? Zo was het wél !

In datzelfde blad lees ik van een congres van leidende 'geneesheren', waar men het o.a. volkomen met elkaar eens was dat een baby geen enkele menselijke beschermwaardigheid heeft vóór het geboortekanaal gepasseerd is. En mensen welke toch nog vrouwen op straat, onderweg naar de abortuskliniek aan durven spreken, worden toch inmiddels ook al strafrechtelijk vervolgd? En openbare islamkritiek is reeds Europees strafbaar. (met waanzinnig hoge boetes). En krankzinnige boetes op 'nepnieuws', bestaan er ook reeds, lees ik. En door Kajsa Ollongren aangewezen ambtenaren met instructie en macht aangaande de gewenste 'waarheid', moeten dan bepalen of wij (populisten genaamd) ons wel politiek correct genoeg uitspreken, om niet strafbaar te zijn. (dat is in Turkije en China en zo toch al lang zo ?!)

Ja, als ik mij ook lekker met de malle maalstroom liet meevoeren, dagelijks gevoed door de al lang niet meer vrije mainstreammedia, (zelfs journalisten bij de Elsevier zie ik regelmatig 'bijgesteld' worden) zou ik deze voor de meesten van ons volkomen doorgeslagen visie hier echt niet uitdragen hoor. Want populairder worden onheilsprofeten nooit.

Het zijn dus niet maar een paar honderd 'overdreven nichten', (welke overigens van duizenden grote belangstelling ondervinden) maar een m.i. algeheel ontstellende cultuuromslag waar we tegenaan kijken. Daar is haat tegen de Nashville-verklaring slechts een splintertje van ...


Een hoop onzin bij elkaar weer. Gedwongen seks is altijd strafbaar geweest in Nederland, ongeacht of het heteroseksuele of homoseksuele seks betreft. En er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit verandert. De bewering dat vroeger of later de “overdreven nichten” met groepen voor de deur staan om mannen naar buiten te slepen om ze te verkrachten slaat helemaal nergens op. Net zomin als dat overdreven heteroseksuelen dat gaan doen, want zoals je weet waren er in Sodom en Gomorra ook allerlei heteroseksuele seksuele uitspattingen.

Nog een kanttekening: het is niet zo dat er nog geen tien mensen niet meededen aan al die uitspattingen. Er waren nog geen 10 rechtvaardigen daar. Dat is wel een verschil.

En als laatste: dat onheilsprofeten vaak niet populair zijn klopt, maar dat je mening niet populair is wil niet zeggen dat je dus een ware profeet van onheil bent. Als mensen klinkklare nonsens vertellen zijn ze doorgaans ook niet populair.... omdat ze onzin proberen te verkopen.
Laatst gewijzigd door Marnix op 26 aug 2019 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

K80
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1102
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:29

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor K80 » 26 aug 2019 18:30

Best Ben

Zulke waanzin heb ik al lang niet meer gehoord. Als je zo over de toekomst denkt heb ik gewoon medelijden.

Er worden meer verkrachtingen door hetero dan homo gedaan hoor.

En ik snap heel goed dat er weerstand is tegen mensen die staan te demonstreren bij een abortus kliniek. 99% van de vrouwen die daar na toe gaan hebben er al verdriet genoeg over gehad. Zitten echt niet meer op die goed bedoelde demonstranten te wachten.

Demonstreren is in dit land een recht, abortus ook.
Kan je het niet mee eens zijn, maar zo is het wel.

Ik ben blij dat we in dit land niet meer de moraal van 1940 hebben.
Vandaag is het gisteren van morgen.

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor ben db bd » 26 aug 2019 22:48

ik schreef: In datzelfde blad lees ik van een congres van leidende 'geneesheren', waar men het o.a. volkomen met elkaar eens was dat een baby geen enkele menselijke beschermwaardigheid heeft vóór het geboortekanaal gepasseerd is. En mensen welke toch nog vrouwen op straat, onderweg naar de abortuskliniek aan durven spreken, worden toch inmiddels ook al strafrechtelijk vervolgd?

Mortlach schreef:
Het zal in die gevallen vast niet bij enkel beleefd aanspreken zijn gebleven. Het is een beetje flauw om net te doen alsof het om timide maar goedbedoelende christenen gaat die enkel beleefd een praatje proberen te maken, terwijl het in werkelijkheid om een groep schreeuwers met spandoeken gaat die je het liefst lijfelijk willen blokkeren.


nadere duiding: het verslag is van dr. Adam Franke en behelst een wetenschappelijke bijeenkomst van het Gesellschaft für Geburtshilfe und Gynäkologie in Berlin op 20 maart 2019.
Zou dat er echt zo schreeuwerig en spandoekerig aan toe zij gegaan, denkt u?

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor Mortlach » 26 aug 2019 23:00

ben db bd schreef:nadere duiding: het verslag is van dr. Adam Franke en behelst een wetenschappelijke bijeenkomst van het Gesellschaft für Geburtshilfe und Gynäkologie in Berlin op 20 maart 2019.
Zou dat er echt zo schreeuwerig en spandoekerig aan toe zij gegaan, denkt u?


Ik heb sterk de neiging te denken dat je het allemaal wat overdreven stelt. Misschien is het slechts een mening van een van de doktoren, misschien is gaat het om toch al niet levensvatbare vruchten. (waar vervolgens uiteraard wel zorgvuldig mee moet worden omgegaan, maar de rechten van zo'n vrucht wegen anders af tegen die van de moeder dan van een gezonde vrucht). En trouwens, wat doe je met keizersneden? Die baby's zien helemaal nooit een geboortekanaal.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor ben db bd » 26 aug 2019 23:07

K80 schreef:
Zulke waanzin heb ik al lang niet meer gehoord. Als je zo over de toekomst denkt heb ik gewoon medelijden.

De Heere Jezus Zelf - toch redelijk hoog gezag, dunkt mij - liet optekenen dat als Hij wederkomt, het zal zijn 'als in de dagen van Lot'.
(die van Noach noemde Hij er ook nog bij, herinneren wij ons. En Zijn moraal was nog van voor 0040.)
Wie zou hier recht hebben op medelijden, vinden de meelezers?

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23544
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor Marnix » 27 aug 2019 09:18

ben db bd schreef:K80 schreef:

De Heere Jezus Zelf - toch redelijk hoog gezag, dunkt mij - liet optekenen dat als Hij wederkomt, het zal zijn 'als in de dagen van Lot'.
(die van Noach noemde Hij er ook nog bij, herinneren wij ons. En Zijn moraal was nog van voor 0040.)
Wie zou hier recht hebben op medelijden, vinden de meelezers?


Stop eens met de bijbel te laten buikspreken om je eigen gelijk te halen. Zullen we de tekst even bekijken doe je hier half citeert om je gelijk te halen? Dan lees je dat daar niets over homoseksualiteit, verkrachtingen etc staat.

Of zoals het eraan toeging in de dagen van Lot: ze aten, ze dronken, ze kochten, ze verkochten, ze plantten, ze bouwden; maar op de dag waarop Lot wegtrok uit Sodom, regende het vuur en zwavel uit de hemel en kwamen allen om. Zo zal het ook gaan op de dag waarop de Mensenzoon wordt geopenbaard.

En bij de dagen van Noach idem dito. Jezus heeft het hier over de wederkomst, dat die plotseling zal zijn opeens een einde zal maken aan de mensheid zoals de zondvloed dat deed en dat zoals dat in Sodom en Gomorra gebeurde. Mensen die zonder God leven, hun gangetje gaan en opeens is dat voorbij. En wees dan niet als de vrouw van Lot, dat je nog dingen wil redden, dat je het hier en nu niet los wil laten. Jezus noemt hier niet de seksuele uitspattingen van die steden en al helemaal niet de homoseksuele uitspattingen in het bijzonder.

Je bewering dat “overdreven homo’s” hier binnenkort voor onze deuren zullen staan om ons naar buiten te slepen en te verkrachten is ongefundeerde onzin.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor ben db bd » 27 aug 2019 14:35

Stop eens met de bijbel te laten buikspreken om je eigen gelijk te halen. Zullen we de tekst even bekijken die je hier half citeert om je gelijk te halen? Dan lees je dat daar niets over homoseksualiteit, verkrachtingen etc staat.

Je bewering dat “overdreven homo’s” hier binnenkort voor onze deuren zullen staan om ons naar buiten te slepen en te verkrachten is ongefundeerde onzin.


@ Marnix, zie ik u nou zo in de geest schuimmonden? Alsof u mij, als zo herkenbaar overgevoelig, op wilt eten... :(
Weet u, ik kan eigenlijk nix op uw schrijven afdingen hoor. Slechts beweert men binnen mijn Gereformeerde Bond:
- op eten vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op drinken vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op kopen vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op verkopen vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op planten vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op bouwen vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
(weet u er nog meer, want dit kopiëert en plakt zo heerlijk weg :wink: )
Zou de Heere Jezus Zich ook zo vergaloppeerd hebben met Zijn uitspraak?
En ik kan er nix aan doen, maar daar zie ik (met duizenden anderen, vrees ik) echter wel de pure logica van in.
Edoch, als u Gerard Spong was zou u het voor de rechtbank met uw betoog zeker winnen.
Juridisch gezien moet ik dit dus als een volkomen verloren zaak beschouwen, lijkt mij. (verder niet hoor [-X
Mag ik wel mijn woord 'binnenkort' nog vervangen door ooit? (je kunt nooit weten).
U beleefd en vriendelijk groetend, ben

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23544
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor Marnix » 27 aug 2019 15:48

ben db bd schreef:@ Marnix, zie ik u nou zo in de geest schuimmonden? Alsof u mij, als zo herkenbaar overgevoelig, op wilt eten... :(


Misschien dat je dat zo ziet, maar dat zegt dan wat over jouw geest. Ik ben uiterst rustig bij het schrijven van mijn reacties. Je verkoopt alleen nonsens en onderbouwt dat slecht, dat mag wel helder gezegd worden en dat is wat ik probeer te doen.


Weet u, ik kan eigenlijk nix op uw schrijven afdingen hoor. Slechts beweert men binnen mijn Gereformeerde Bond:
- op eten vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op drinken vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op kopen vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op verkopen vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op planten vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
- op bouwen vernietigt een rechtvaardig God geen hele steden of zelfs heel de wereld.
(weet u er nog meer, want dit kopiëert en plakt zo heerlijk weg :wink: )
Zou de Heere Jezus Zich ook zo vergaloppeerd hebben met Zijn uitspraak?
En ik kan er nix aan doen, maar daar zie ik (met duizenden anderen, vrees ik) echter wel de pure logica van in.
Edoch, als u Gerard Spong was zou u het voor de rechtbank met uw betoog zeker winnen.
Juridisch gezien moet ik dit dus als een volkomen verloren zaak beschouwen, lijkt mij. (verder niet hoor [-X
Mag ik wel mijn woord 'binnenkort' nog vervangen door ooit? (je kunt nooit weten).
U beleefd en vriendelijk groetend, ben


Het gaat mij niet om wat juridisch juist is maar om wat bijbels gezien juist is. Daar kunnen we dan een paar dingen over zeggen:

- Sodom en Gemorra worden vernietigd omdat hun zonde groot is. Seksuele uitspattingen (zowel homoseksueel als heteroseksueel) zijn daar onderdeel van en zo waren er nog veel meer zonden.
- De tekst uit Lukas 18 gaat niet over die zonden maar over de terugkeer van de mensenzoon. Zoals in de tijd van Noach de wereld plotseling ten onde ging terwijl de mensen aten, dronken, kochtend, verkochten, plantten en bouwden, zo zal als de Mensenzoon terugkomt, het dagelijkse leven plotseling stoppen.
- God zal bij de wederkomst de rechtvaardigen redden en de onrechtvaardigen straffen. Mensen de aten, dronken, kochten, verkochten, plantten en bouwden zonder rekening te houden met God. Zo zal het gaan als de Mensenzoon terugkomt, zegt Jezus.
- Je kan deze tekst er dus niet bijhalen om te beweren dat het voor de wederkomst weer zo zal zijn als in Sodom en Gomorra en daarmee onderbouwen dat homo's binnenkort of ooit voor onze deuren staan om ons naar buiten te slepen en te verkrachten. Dat zegt Jezus daar helemaal niet, dat jij het zo verdraait is juist waar ik tegenin ga.

Maar fijn dat je toegeeft dat je hier niet echt een sterke zaak hebt.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor ben db bd » 10 sep 2019 17:12

Maar fijn dat je toegeeft dat je hier niet echt een sterke zaak hebt.

En daar viel de discussie dood, zie ik.
Achteraf zit ik te denken, wil ik zo nodig hier een sterke zaak hebben? Om perse mijn gelijk te krijgen? Dat is dan niet de beste houding, toch?
Weet u, ik hoop voor homo's dat de Heere hun doen niet zwaarder aan zal rekenen dan dat van een leugenaar om bestwil, daar zijn er zoveel van!
Ik ben persoonlijk niet blij als homo's uit de kast komen, want ik wil dat stukje leven van hen niet delen, maar hun christenzijn uiteraard wel.
Vaak deel ik de liefde voor hobbydieren met anderen op onze club 'Nut & Sport'. :D Hun mogelijke liefde voor voetbal komt daar niet ter sprake.

Inmiddels ben ik wel bevestigd in mijn overtuiging dat de tijd te ver gevorderd is om überhaupt een NV uit te kunnen laten gaan. Analoog aan die vlag en volkslied op straat in WO II. Daarom zou ik hem nooit getekend hebben. Zou ik dan nog oudtestamentisch voor steniging of zo zijn? Nee, wij leven in de genade-voor-recht-tijd, door de Heere Jezus verworven. Daarom is het voor mij fout om homo's te weren in de kerk, aan het HA.
Edoch, moet hun relatie dan wel kerkelijk en nog wel als een 'huwelijk' ook, ingezegend worden? Dat is voor mij een hemeltartend teken des tijds.
Mag dat eerlijk mijn laatste woord in deze discussie zijn? met vr.gr., ben

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23544
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor Marnix » 10 sep 2019 20:53

Ja dat mag. Bedankt voor de tijd die je hebt genomen om te reageren en je standpunten te delen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

DeLange
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1402
Lid geworden op: 07 jul 2015 13:13

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor DeLange » 12 sep 2019 00:29

ben db bd schreef:En daar viel de discussie dood, zie ik.
Achteraf zit ik te denken, wil ik zo nodig hier een sterke zaak hebben? Om perse mijn gelijk te krijgen? Dat is dan niet de beste houding, toch?
Weet u, ik hoop voor homo's dat de Heere hun doen niet zwaarder aan zal rekenen dan dat van een leugenaar om bestwil, daar zijn er zoveel van!
Ik ben persoonlijk niet blij als homo's uit de kast komen, want ik wil dat stukje leven van hen niet delen, maar hun christenzijn uiteraard wel.
Vaak deel ik de liefde voor hobbydieren met anderen op onze club 'Nut & Sport'. :D Hun mogelijke liefde voor voetbal komt daar niet ter sprake.

Inmiddels ben ik wel bevestigd in mijn overtuiging dat de tijd te ver gevorderd is om überhaupt een NV uit te kunnen laten gaan. Analoog aan die vlag en volkslied op straat in WO II. Daarom zou ik hem nooit getekend hebben. Zou ik dan nog oudtestamentisch voor steniging of zo zijn? Nee, wij leven in de genade-voor-recht-tijd, door de Heere Jezus verworven. Daarom is het voor mij fout om homo's te weren in de kerk, aan het HA.
Edoch, moet hun relatie dan wel kerkelijk en nog wel als een 'huwelijk' ook, ingezegend worden? Dat is voor mij een hemeltartend teken des tijds.
Mag dat eerlijk mijn laatste woord in deze discussie zijn? met vr.gr., ben

Even een kanttekening. De PKN zegend geen homohuwelijken in. Ze geven een zegen over de relatie.

Ik zelf heb niet zo'n moeite met het huwelijk of relatie eerlijk gezegd. Ik heb wel moeite met de geslachtsgemeenschap. Maar te gelijk ga ik daar niet over. Het is tussen hen en God. Ik heb daar als buitenstaander niks over te zeggen. Wel als het mijn kind is of ik een ambt in de kerk heb.

Waar ik vooral moeite mee heb is de algehele seksuele lage moraal in onze samenleving. Dat zie ik wel als gelijkenis met de dagen van Noach. De reuzen namen in Genesis 6 vrouw en die ze zich maar vanuit lust/ schoonheid verkozen wilden. God zei toen: " de mens is slechts vlees. Ik geef ze nog maar 120 jaar om van deze zondige wegen te bekeren " en deze immoraliteit is ook in de homowereld door gedrongen. Maar ik vind wel een verschil zitten tussen christelijke homostellen en de aids dragende players in de gay uitgaansgelegenheden.
Hij verlangt naar een hechte Vader kind relatie met jou

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor MoesTuin » 12 sep 2019 19:18

want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor Speedy » 12 sep 2019 19:31

Hier een link met verslag van de studiedag vandaag.

https://www.rd.nl/kerk-religie/nashvill ... -1.1593567
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Re: Nashville-verklaring

Berichtdoor Tante Pollewop » 13 sep 2019 07:00

Tjonge, die man in de zaal had gelijk. :shock:


Terug naar “[Religie] - Open forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten