populariteit Forum RefoWeb

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor MoesTuin » 10 mar 2019 09:45

JeeWee schreef:Het is net alles Israël wat Israël genoemd wordt...

In Barneveld hebben we het Reformatorisch fitnesscentrum, we hebben reformatorische bungalowparken, reformatorische schoenwinkels, refomarkt, refoveilingen, refo-café, en 'New Bride' adverteert zelfs met refo-trouwjurken!
Wat een uitholling overdwars...

Het hele fenomeen forum is ongeveer passé en de eigenaren hebben het er ook niet leuker op gemaakt.
(Ik moet nu wel oppassen dat Henk niet weer gaat schelden in de trant van 'dramaqueen' of zo... :D


:mrgreen: ...."ergens op de Veluwe, Barneveld misschien" :wink:



Geweldig! [:]|
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor coby6 » 10 mar 2019 11:45

MoesTuin schreef::mrgreen: ...."ergens op de Veluwe, Barneveld misschien" :wink:



Geweldig! [:]|

:lol:

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor henkie » 11 mar 2019 12:09

Misschien goed om het een en ander in het juiste perspectief te zien. Hier een topic uit 2012 met exact hetzelfde onderwerp: viewtopic.php?f=6&t=25932. Veel reageerders komen me ook bekend voor ;-)

Gebruikersavatar
irmo
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1282
Lid geworden op: 23 aug 2012 19:05
Locatie: Granada, Spanje

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor irmo » 11 mar 2019 16:13

En je hebt er nog steeds niks aan gedaan.
Geen zin in een levend forum schijnbaar?

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor henkie » 11 mar 2019 18:24

Blijkbaar weinig invloed :wink:

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor JeeWee » 11 mar 2019 21:59

henkie schreef:Veel reageerders komen me ook bekend voor ;-)

Logisch. Veel meer reageerders zijn er ook niet en zijn er ook niet bijgekomen.
Wees blij dat er nog een paar zijn die af en toe wat moeite doen om hier een bericht te plaatsen.

Overigens bleek het toch een profetische blik te zijn, nu al weer 7 jaar geleden... :idea: :lol:
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor henkie » 12 mar 2019 00:03

JeeWee schreef:Overigens bleek het toch een profetische blik te zijn, nu al weer 7 jaar geleden... :idea: :lol:


Ja, toen was je nog geen drama queen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
DeDwaler
Luitenant
Luitenant
Berichten: 703
Lid geworden op: 13 okt 2015 16:45
Contacteer:

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor DeDwaler » 02 apr 2019 11:38

Chaya schreef:Waar is Mona? Nina? deDwaler? Mortlach? Ignotus? Race406? Johan100? Learsi? Rozijn? Elburger? Speedy? Irmo? Tulp? Dalethvav? Origenes?
Zelfs naamloos is stil. :D


Ik was er ook nog hoor, lieve Chaya :wink: Zij het wat op de achtergrond.

Mijn geloofsleven lijkt soms wel een accu. Als die leeg is dan stroomt het niet en dan kan ik er niet goed bij. Plichtmatig schrijven en discussiëren over zulke belangrijke onderwerpen kan ik niet zonder dat het langs mijn hart en langs de Geest gaat. Bovendien is het af en toe ook goed om een tijdje even heel wat anders te doen. Voor alles is een tijd.
.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Chaya » 02 apr 2019 11:58

DeDwaler schreef:Ik was er ook nog hoor, lieve Chaya :wink: Zij het wat op de achtergrond.

Gelukkig. Fijn! :D Ik inmiddels ook op de achtergrond.
DeDwaler schreef:Mijn geloofsleven lijkt soms wel een accu. Als die leeg is dan stroomt het niet en dan kan ik er niet goed bij. Plichtmatig schrijven en discussiëren over zulke belangrijke onderwerpen kan ik niet zonder dat het langs mijn hart en langs de Geest gaat. Bovendien is het af en toe ook goed om een tijdje even heel wat anders te doen. Voor alles is een tijd.

En als je dan geen (h)erkenning vindt, raakt je accu alleen maar leger hier.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor MoesTuin » 03 apr 2019 20:01

Chaya schreef:Gelukkig. Fijn! :D Ik inmiddels ook op de achtergrond.

En als je dan geen (h)erkenning vindt, raakt je accu alleen maar leger hier.


Ach...d'r is un tiet van komen en d'r is un tiet van gaan.


viewtopic.php?f=6&t=25932#top

T is van alle tijden geweest als je zo eens terug leest in het archief.
Gelukkig mag je altijd weer gaan en weer komen en weer gaan en weer komen, ja zelfs onder een nieuwe naam :wink:
Refoweb, makkelijker kunnen we je het niet maken... 8)
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
Origenes
Luitenant
Luitenant
Berichten: 626
Lid geworden op: 21 jan 2014 12:49

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Origenes » 10 mei 2019 08:17

Hans0166 schreef:Wat vooral mede bijdraagt aan een stiller refoweb is volgens mij het kapen van bijna alle interessante onderwerpen me de ellenlange eindeloze posts van niet nader te noemen maar enigzins excentrieke medeforummers. Er valt met die mensen niet normaal te discussieren.

Waarvan akte! Ik had het niet beter kunnen formuleren!
'Zoals de boze aandrift de mens tot zonde poogt te verleiden, zo probeert hij hem er ook toe te verleiden om te rechtvaardig te worden'.
[Rabbi Michaël]

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor JeeWee » 28 jun 2019 10:24

henkie schreef:Ja, toen was je nog geen drama queen. :mrgreen:

Is misschien toch minder dramatisch dan een homofobe muppet in een fietspakje...
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Haaibaai » 26 jun 2021 12:38

RefoWeb is een van de laatste grote forums met een signatuur in dit geval staande in de Reformatie.Veel forums zijn in de loop der jaren verdwenen door ruzies en oorlog van de forumleden onderling,of zij als een nachtkaars uit gegaan, en men komt en gaat zo ook de forumleden. Naar schijnt is ook het Credible Forum uit de lucht en bestaat niet meer.

Of dit forum populariteit bezit is af te meten door een levende interactie van de bijdragen en onderlinge discussie zo ook een stuk gezelligheid.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor MoesTuin » 26 jun 2021 22:02

:jaknikken: ::)) :neeschudden:
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Haaibaai
Sergeant
Sergeant
Berichten: 441
Lid geworden op: 14 apr 2021 21:13

Re: populariteit Forum RefoWeb

Berichtdoor Haaibaai » 27 jun 2021 01:10

[quoteHans0166 schreef:
Wat vooral mede bijdraagt aan een stiller refoweb is volgens mij het kapen van bijna alle interessante onderwerpen me de ellenlange eindeloze posts van niet nader te noemen maar enigzins excentrieke medeforummers. Er valt met die mensen niet normaal te discussieren.][/quote]


Nou @Hans 0166 onze ervaring is dat met mensen die exentriek zijn juist wel mee te discussieren is daar zij uit gesproken zijn zijn en duidelijk.Maar je zal bedoelen hen die onder een steen wonen en vinden dat het onder die steen de enige echte waarheid te vinden is ..................laat maar dan.En soms weten mensen ook niet beter,zeer zeker als ze hun dorp nog nooit zijn uit geweest en dat komt nog steeds voor en ook geen kennis nemen wat er om hen hen plaatsvindt en alleen hun eigen geloofsgemeenschap kennen.Wij geven het voor beter maar dat kom je op dit forum wel is tegen zo niet tegen, maar daar kan RefoWeb niks aan doen.

Dit forum heeft mee dan 6000 leden ,kan men niet zeggen dat dit forum niet in de belangstelling staat in tegendeel, en de signatuur is dat het is,wil men dat niet,een ieder komt hier vrijwillig en kan ook zo weer weg. Er zouden meer forums moeten zijn met een duidelijk signatuur niks mis mee, en die er waren zijn verdwenen helaas.
HET GOEDE HET WARE HET SCHONE.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten