Zwanger deel 15

Moderators: Memmem, Moderafo's

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Memmem » 18 dec 2018 09:47

Van harre gefeliciteerd VPK, jammer dat het zo rustig is.
Annet, doe je echt niet mee, snap ik niet hoor :^o

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor MissF » 18 dec 2018 11:16

Van harte gefeliciteerd VPK!
Het is idd rustig hier, tijd om nieuw leven in te blazen? :mrgreen: Ik doe niet mee overigens, maar lees wel graag mee 8)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Marnix » 18 dec 2018 14:50

MissF schreef:Van harte gefeliciteerd VPK!
Het is idd rustig hier, tijd om nieuw leven in te blazen? :mrgreen: Ik doe niet mee overigens, maar lees wel graag mee 8)


Ik pas ook ff 8-[
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor vpk » 18 dec 2018 20:34

hahahaha, jammer hoor.. :wink:

bedankt voor de felicitaties!
het mag best goed gaan. ben bijna 13 weken. tot vorige week viel de misselijkheid me mee vergeleken bij de vorige zwangerschappen. vorige week was het even drama.. maar nu hou ik gelukkig weer wat binnen. wel de hele dag door een misselijk gevoel en nare smaak. en moe...
maar goed, het hoort erbij.. bij de anderen had ik het tot ongv. 20 weken dus daar reken ik maar op.. hopelijk gaat het dan beter!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Marnix » 18 dec 2018 21:44

vpk schreef:hahahaha, jammer hoor.. :wink:

bedankt voor de felicitaties!
het mag best goed gaan. ben bijna 13 weken. tot vorige week viel de misselijkheid me mee vergeleken bij de vorige zwangerschappen. vorige week was het even drama.. maar nu hou ik gelukkig weer wat binnen. wel de hele dag door een misselijk gevoel en nare smaak. en moe...
maar goed, het hoort erbij.. bij de anderen had ik het tot ongv. 20 weken dus daar reken ik maar op.. hopelijk gaat het dan beter!


Gaat zo te horen al wel de goede kant op ja ;-) tweede trimester begint en is doorgaans leuker dam het eerste trimester! Hoop het voor je!

Hier weinig te klagen, Stine is nu 12 weken en slaapt nu ruim twee weken heerlijk door, meestal van 11 uur ‘s avonds tot 9 uur ‘s ochtends. En Olaf doet vrolijk mee, slaapt doorgaans tot een uur of half 9, soms nog wat langsr. Zo kom ik de lange weekenden wel door :-) we hebben twee heerlijke tevreden kinderen die doorgaans alles goedvinden, net een week naar de ardennen geweest, lekker stadjes bezoeken, zwemmen, uit eten. Ik tel mijn zegeningen!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Jannoek » 19 dec 2018 23:18

Gefeliciteerd VPK! Mooi nieuws! Hopelijk heb je een goede zwangerschap.
Ik doe niet mee ook, net als de reageerders boven me ;-)

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor ajl » 20 dec 2018 08:12

Van harte vpk! Hoe oud zijn je andere kinderen ook al weer?

En nee, ik doe ook niet meer mee :mrgreen:

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor vpk » 21 dec 2018 22:04

hahah, ik dacht wie weet: als er één schaap over de dam is.... :-oo

onze dochters zijn inmiddels 9 en 7, en onze zoon is net 5.
best een beetje het gevoel dat we weer soort van 'opnieuw beginnen'. maar kijk er ook wel weer erg naar uit! heerlijk genieten van zo'n kleintje terwijl de rest allemaal op school zit :wink:
de kids vinden het ook helemaal geweldig. superleuk hoe zij het nu meebeleven nu ze wat groter zijn!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Marnix » 21 dec 2018 22:34

vpk schreef:hahah, ik dacht wie weet: als er één schaap over de dam is.... :-oo

onze dochters zijn inmiddels 9 en 7, en onze zoon is net 5.
best een beetje het gevoel dat we weer soort van 'opnieuw beginnen'. maar kijk er ook wel weer erg naar uit! heerlijk genieten van zo'n kleintje terwijl de rest allemaal op school zit :wink:
de kids vinden het ook helemaal geweldig. superleuk hoe zij het nu meebeleven nu ze wat groter zijn!


Ah leuk, groot leeftijdsverschil, dat wordt een kind die helemaal vertroeteld gaat worden door je dochters en zoon!!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Duschka » 31 jan 2019 07:20

Hoe gaat het @vpk?
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor vpk » 07 feb 2019 13:13

het gaat hier goed! vandaag alweer 20 weken, de weken vliegen echt om!
gisteren de 20wk echo gehad en voor zover ze het konden bekijken zag alles er goed uit.
#dankbaar!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor ajl » 13 mei 2019 18:49

Hoe gaat het vol?Al aan het aftellen?

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor Marnix » 21 mei 2019 12:50

Vol? ;-) Das wel grappig, om een hoogzwangere vrouw zo te noemen :-)

Misschien haar ff quoten, dan krijgt ze een berichtje :-)

vpk schreef:het gaat hier goed! vandaag alweer 20 weken, de weken vliegen echt om!
gisteren de 20wk echo gehad en voor zover ze het konden bekijken zag alles er goed uit.
#dankbaar!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor vpk » 27 mei 2019 12:08

haha, hier gaat het goed! vrijdag laatste dagje gewerkt.. zaterdag alle spullen naar beneden gehaald en vandaag maar eens begonnen met wat wassen.
nog niet echt aan het aftellen hoor. ben donderdag 36 wk. voel me prima en over 2,5 week dus eerst nog bruiloft. gelukkig is het gelukt met de kleren dus is die stress voorbij 8-[ .
en verder rommelen we lekker een beetje aan.. nesteldrang heeft inmiddels ook wel wat toegeslagen dus elke x maar wat aanpakken :wink:
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Zwanger deel 15

Berichtdoor pindas83 » 21 jun 2019 22:18

Weet niet of dit het goede topic is want mijn vrouw is niet meer zwanger maar bevallen. Afgelopen woensdag is onze zoon geboren, ons eerste kind :D

Onbeschrijfelijk intense ervaring waarin er enorm veel gebeurt. Duurde al met al erg lang doordat de bevalling na het breken van de vliezen niet snel op gang kwam. Hele uitputtingsslag dus voor haar.
Gelukkig nu thuis sinds gistermorgen en hopen dat komende nacht wat beter gaat als afgelopen nacht.
Genieten natuurlijk ook heel veel van de kleine man. Groter geschenk is er niet, wat is de Heer goed!


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten