Off Topic

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Off Topic

Berichtdoor Speedy » 04 okt 2018 21:00

coby6 schreef:Nu krijg ik weer een dreigbericht. Ik mag ze niet zien of bellen en z'n zus zei tegen hem dat ik ziek was en ze liet me alleen maar binnen voor de kinderen. Ik weet niet of ik de politie en Jeugdzorg moet bellen, want ze zijn niet te vertrouwen.


Jeugdzorg inlichten en vertellen wat er is gebeurd. Zorg dat je je verhaal op papier hebt staan, want advocaten gaan er weer op schieten en dan trek je weer aan het kortste eind. Gewoon kort en krachtig feiten, tijden, personen. Het feit dat hij weg is en dat de kinderen alleen thuis waren met instructies deugd niet.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Off Topic

Berichtdoor coby6 » 04 okt 2018 21:40

-
Laatst gewijzigd door coby6 op 05 okt 2018 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Off Topic

Berichtdoor coby6 » 05 okt 2018 11:51

Ik bel de hele wereld af met m'n verhaal. Wat een toestand om de juiste personen te vinden. Alles is veranderd. Kwek kwek kwek kwek kwek. Mevrouw ik ben van de klantenservice. Oh sorry. :lol:
Kom niet in de buurt van een zwaan d'r kuikens.
https://me.me/i/i-dont-care-what-they-b ... t-14958376

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Off Topic

Berichtdoor Chaya » 05 okt 2018 15:05

Rustig blijven Coby. Dat soort organisaties zijn logge trage molens, die langzaam op gang komen.
Je kunt het regelmatig in de krant lezen, waar ze gefaald hebben.
Zet in op zoveel mogelijke plekken, maar dat doe je al zie ik. Wijkagent, geen contact zoeken met de familie, tenzij zij bekend zijn met het begrip narcisme en dat ook erkennen.
Is er een kerkelijke leiding, hij is toch voorganger? En wij hebben dan bijv. een consulent of een classis, waar je naar toe kunt.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Off Topic

Berichtdoor coby6 » 05 okt 2018 17:00

Komt wel goed.
Laatst gewijzigd door coby6 op 22 okt 2018 18:43, 3 keer totaal gewijzigd.

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Off Topic

Berichtdoor lekkerbek » 05 okt 2018 17:12

Coby als ik jou was zou ik de naam van de andere voorganger verwijderen als ook een paar eerdere posts. Vkor t geval iemand dit aan je ex laat lezen......wij hebben t meeste wel gelezen dus weten wat er aan de hand is. Als je de laatste 2 posts steeds laat staan dan kan hij er niets mee. Ben zo bang voor je dat hii er iets mee gaat doen al valt het moeilijk te bewijzen dat het van jou is.
Mijn broer is ook net gescheiden en haalt ook de gekste capriolen uit dus we zijn erg voorzichtig, zn ex en wij.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Off Topic

Berichtdoor coby6 » 05 okt 2018 17:14

lekkerbek schreef:Coby als ik jou was zou ik de naam van de andere voorganger verwijderen als ook een paar eerdere posts. Vkor t geval iemand dit aan je ex laat lezen......wij hebben t meeste wel gelezen dus weten wat er aan de hand is. Als je de laatste 2 posts steeds laat staan dan kan hij er niets mee. Ben zo bang voor je dat hii er iets mee gaat doen al valt het moeilijk te bewijzen dat het van jou is.
Mijn broer is ook net gescheiden en haalt ook de gekste capriolen uit dus we zijn erg voorzichtig, zn ex en wij.

Bedankt voor de tip!

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Re: Off Topic

Berichtdoor Memmem » 09 okt 2018 09:22

Sterkte Coby, wat een toestand. Hopelijk kun je nog wat bereiken met een rechtzaak. Hij zal zich zeker aan het convenant moeten houden.
Lekkerbek, jij ook sterkte, lijkt mij heel naar om je broer zo te zien doen.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Off Topic

Berichtdoor coby6 » 09 okt 2018 10:10

Memmem schreef:Sterkte Coby, wat een toestand. Hopelijk kun je nog wat bereiken met een rechtzaak. Hij zal zich zeker aan het convenant moeten houden.
Lekkerbek, jij ook sterkte, lijkt mij heel naar om je broer zo te zien doen.

Dank je.!

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Off Topic

Berichtdoor StillAwake » 10 okt 2018 12:53

lekkerbek schreef:Coby als ik jou was zou ik de naam van de andere voorganger verwijderen als ook een paar eerdere posts. Vkor t geval iemand dit aan je ex laat lezen......wij hebben t meeste wel gelezen dus weten wat er aan de hand is. Als je de laatste 2 posts steeds laat staan dan kan hij er niets mee. Ben zo bang voor je dat hii er iets mee gaat doen al valt het moeilijk te bewijzen dat het van jou is.
Mijn broer is ook net gescheiden en haalt ook de gekste capriolen uit dus we zijn erg voorzichtig, zn ex en wij.

Eens. Logisch dat je soms in een emotie dingen schrijft, maar besef dat het "geheugen" van het internet werkelijk enorm is.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

coby6
Majoor
Majoor
Berichten: 1536
Lid geworden op: 01 apr 2018 19:00

Re: Off Topic

Berichtdoor coby6 » 21 okt 2018 19:06

Nou het is opgelost. Zijlstra zei op een YouTube filmpie: vrees niet. Deze vijanden zult gij niet meer zien.
Duitsland gaat niet meer door en de kinderen komen gewoon weer.
Laatst gewijzigd door coby6 op 22 okt 2018 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Fluitje
Mineur
Mineur
Berichten: 175
Lid geworden op: 10 feb 2004 22:54
Locatie: Bunsburg
Contacteer:

Re: Off Topic

Berichtdoor Fluitje » 21 okt 2018 22:26

Na lange tijd maar weer eens terug.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Off Topic

Berichtdoor MoesTuin » 22 okt 2018 08:07

@ wat een opluchting Coby d:)b
@ welkom Fluitje 8)
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Off Topic

Berichtdoor Johan100 » 22 okt 2018 17:49

coby6 schreef:Nou het is opgelost.

Fijn Coby. Ik lees hier net het één en ander, wat een vreselijk nare situatie was dat.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Off Topic

Berichtdoor StillAwake » 24 okt 2018 13:19

coby6 schreef:Nou het is opgelost. Zijlstra zei op een YouTube filmpie: vrees niet. Deze vijanden zult gij niet meer zien.
Duitsland gaat niet meer door en de kinderen komen gewoon weer.

Fijn!
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.


Terug naar “Slow Chat”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten