Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Veendam
Majoor
Majoor
Berichten: 1510
Lid geworden op: 18 sep 2017 20:15

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Veendam » 02 sep 2018 07:32

Memmem schreef:Dan hebben moderators soms een dagtaak om iedereen te vertellen dat en waarom iets is verwijderd en de evt discussie die er dan gevoerd moet worden.


Overdrijven is ook een vak waar je de hele dag mee bezig kunt zijn.

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor hans0166 » 20 sep 2018 13:04

zomaar een vraagje... is dit normaal bij het verzenden van een PM ? Heb het namelijk nog nooit gezien:

Hallo xxxxx,

Dit e-mailbericht bevat een bericht die xxxxx naar je heeft gestuurd via
"RefoWeb.nl". Mocht dit bericht ongewenste of beledigende inhoud hebben,
neem dan contact op met de beheerder van het forum via onderstaand adres:

forum@refoweb.nl

Sluit de volledige e-mail (inclusief header) bij. Let op: het antwoordadres
van deze e-mail is het e-mailadres van xxxxxx

Onderstaand bericht is naar je verstuurd:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[bericht verwijderd natuurlijk]

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 27 dec 2018 21:13

In hoeverre wordt het modereren nog wel serieus genomen??
Er wordt opgeroepen om aktief mee te denken, op de modknop te klikken, maar een melding kan dus gewoon 3 dagen (en langer) blijven staan en een pb wordt niet gelezen.
Dan voel je je als forummer echt niet meer serieus genomen.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Yoshi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Yoshi » 27 dec 2018 21:15

Het is vakantietijd. Sowieso zijn de kerstdagen niet de dagen dat je je druk wil maken als vrijwilliger op een internetforum denk ik.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 27 dec 2018 22:07

Yoshi schreef:Het is vakantietijd. Sowieso zijn de kerstdagen niet de dagen dat je je druk wil maken als vrijwilliger op een internetforum denk ik.

De melding werd gedaan vóordat kerst begon en moderator was na die tijd nog aktief.
Maar er is toch niet 1 mod die meeleest? Je mag toch hopen dat er meerdere mensen meelezen, ook ivm hackers en trollen.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Yoshi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Yoshi » 28 dec 2018 08:54

Maar wat is er dan zo ernstig dat het binnen korte tijd aandacht nodig heeft van een mod? Ik heb er overheen gelezen waarschijnlijk.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor henkie » 28 dec 2018 08:55

Ik had de rapportage inderdaad nog niet gezien maar het bericht wel. Wat mij betreft kan het blijven staan. Het staat in het open forum.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 28 dec 2018 10:14

Yoshi schreef:Maar wat is er dan zo ernstig dat het binnen korte tijd aandacht nodig heeft van een mod? Ik heb er overheen gelezen waarschijnlijk.

Dat denk ik ook. :wink:
Ik heb de rapportage niet gedaan, iemand was me voor.
En korte tijd hoeft niet, maar bijna 4 dagen vind ik wel erg lang duren.
Zoveel aktiviteit is hier niet gaande momenteel.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor MoesTuin » 28 dec 2018 11:31

Chaya schreef:Dat denk ik ook. :wink:
Ik heb de rapportage niet gedaan, iemand was me voor.
En korte tijd hoeft niet, maar bijna 4 dagen vind ik wel erg lang duren.
Zoveel aktiviteit is hier niet gaande momenteel.

Dat weet je niet....
(mee) lezen is ook een activiteit :wink:
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Chaya » 02 jan 2019 21:09

Henkie: het forum zou ervan opknappen als er door de moderatie meegelezen EN ingegrepen wordt!!!
Nu lijkt modereren maar een farce, meldingen blijven zolang staan.

Melding staat nu al 5 dagen!
Wordt er wel serieus naar gekeken?
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3751
Lid geworden op: 24 aug 2008 15:23
Locatie: Aggenebbishausen
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor JeeWee » 15 jan 2019 16:00

En wéér gaat een topic op slot omdat het homoseksualiteit als onderwerp heeft, naar aanleiding van de Nashville-verklaring die toch een week lang heel Nederland heeft beroerd en waarmee journaals werden geopend.
En ik heb me er niet eens mee bemoeid...
Dezelfde angst die de opstellers van deze verklaring beheerst, lijkt ook de angst te zijn van de mensen achter Refoweb.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Race406 » 15 jan 2019 16:11

JeeWee schreef:En wéér gaat een topic op slot omdat het homoseksualiteit als onderwerp heeft, naar aanleiding van de Nashville-verklaring die toch een week lang heel Nederland heeft beroerd en waarmee journaals werden geopend.
En ik heb me er niet eens mee bemoeid...
Dezelfde angst die de opstellers van deze verklaring beheerst, lijkt ook de angst te zijn van de mensen achter Refoweb.
Of het gaat op slot omdat er tig keer hetzelfde wordt gezegd en/of dat men niet op een normale manier meer kan discussiëren. Het is hetzelfde als op een vergadering: "Heeft iemand nog echt iets zinnigs/nieuws toe te voegen? Nee? Dan is bij deze dit punt afgehandeld." :wink:
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor StillAwake » 15 jan 2019 16:17

Race406 schreef:Of het gaat op slot omdat er tig keer hetzelfde wordt gezegd en/of dat men niet op een normale manier meer kan discussiëren. Het is hetzelfde als op een vergadering: "Heeft iemand nog echt iets zinnigs/nieuws toe te voegen? Nee? Dan is bij deze dit punt afgehandeld." :wink:

Wel frappant dat dat bij een hoop topics dan weer niet gebeurd, maar bij een homofilie gerelatieerd topic wel.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 15 jan 2019 16:47

JeeWee schreef:En wéér gaat een topic op slot omdat het homoseksualiteit als onderwerp heeft, naar aanleiding van de Nashville-verklaring die toch een week lang heel Nederland heeft beroerd en waarmee journaals werden geopend.
En ik heb me er niet eens mee bemoeid...
Dezelfde angst die de opstellers van deze verklaring beheerst, lijkt ook de angst te zijn van de mensen achter Refoweb.

De refo’ers discussiëren niet eens in dat topic. Die zijn bijna aleemaal verdwenen. Dus wil je de mensen achter de opstellers en de mensen achter refoweb niet zwart maken.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3460
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor benefietdiner » 15 jan 2019 20:39

JeeWee schreef:En wéér gaat een topic op slot omdat het homoseksualiteit als onderwerp heeft, naar aanleiding van de Nashville-verklaring die toch een week lang heel Nederland heeft beroerd en waarmee journaals werden geopend.
En ik heb me er niet eens mee bemoeid...
Dezelfde angst die de opstellers van deze verklaring beheerst, lijkt ook de angst te zijn van de mensen achter Refoweb.

Ik zat uit te kijken wanneer je zou reageren ik dacht waar blijft die man nu, Tante Pollewop zag ik wel reageren.

Henkie is zeker erg traag met lezen. Het is een actueel onderwerp. Ik weet ook niet wat die man bezielt om het zolang op slot te houden en het dan te laten staan. Mijn laatste reactie was wel enigszins off-topic, maar als hij dat vind veeg het dan weg dan kunnen actieve refo-mensen weer reageren. Maar ik denk inderdaad dat het homoseksualiteit angst is.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten