Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Pcrtje » 05 aug 2018 13:36

Johan100 schreef:Dag henkie,
Ik heb een topic geopend genaamd 'de heiligheid van God'.
Ik kan het nergens meer vinden.
Kun je mij vertellen waar dit bericht gebleven is?
Groet,
Johan
Dag Johan100,
Ik heb een topic gevonden genaamd 'de heiligheid van God'.
Ik kan het vinden met behulp van Google.
Ik kan je vertellen waar het gebleven is, namelijk hier: viewtopic.php?t=30914
Groet,
Pcrtje
"Een libelle zweeft over het water..."

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Marnix » 06 aug 2018 09:04

Johan100 schreef:Dag henkie,
Ik heb een topic geopend genaamd 'de heiligheid van God'.
Ik kan het nergens meer vinden.
Kun je mij vertellen waar dit bericht gebleven is?
Groet,
Johan


Ik had hem wel gezien, was op slot gezet omdat het niet topic vooral een klacht was en geen vraag. Als je de heiligheid van God wil bespreken is daar vast ruimte voor maar misschien is het beter om dat niet te doen met een inleiding die vooral gericht is op het halen van eigen gelijk... zoals je hem had opgebouwd: Ik ben het hier niet mee eens maar anderen vinden dat het wel kan. Dus volgens mij is men de heiligheid van God uit het oog verloren. Laten we het daar over hebben. (want als men de heiligheid van God voor ogen heeft zijn ze het natuurlijk wel met mij eens, zo niet, dan klopt er iets niet in hun Godsbeeld). Ik zou zeggen, doe nog eens een poging maar dan met iets minder waarderoordelen, iets neutraler :wink:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 06 aug 2018 12:59

Oke, bedankt jongens. Pcrtje voor je input en Marnix voor je mening.
Nu zou ik nog graag een reactie van henkie willen.
Zit je weggedoken henkie en heb je zoiets van 'lange neus en ik reageer wel een keer over 6 dagen'?
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
Race406
Majoor
Majoor
Berichten: 2096
Lid geworden op: 28 mar 2004 13:04
Locatie: Wierden
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Race406 » 06 aug 2018 14:02

Johan100 schreef:Nu zou ik nog graag een reactie van henkie willen.
Zit je weggedoken henkie en heb je zoiets van 'lange neus en ik reageer wel een keer over 6 dagen'?
Misschien heeft ie vakantie. Mag hij ook toch?
Ik zie een poort wijd open staan... Die open poort leidt tot Gods Troon. GAAT DOOR! Laat NIETS (maar dan ook werkelijk niets of niemand!) u hinderen!

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 06 aug 2018 14:03

Race406 schreef:Misschien heeft ie vakantie. Mag hij ook toch?

Jazeker. Ik daag hem een beetje uit, is niet verkeerd bedoeld hoor. Sommige mensen moet je uit hun tent lokken.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Marnix » 06 aug 2018 14:08

Johan100 schreef:Oke, bedankt jongens. Pcrtje voor je input en Marnix voor je mening.
Nu zou ik nog graag een reactie van henkie willen.
Zit je weggedoken henkie en heb je zoiets van 'lange neus en ik reageer wel een keer over 6 dagen'?


Misschien dat hij daar helemaal geen zin in heeft als je zo respectloos praat. Als hij dit soort gedrag negeert geef in hem groot gelijk, hij heeft vast betere dingen te doen dan naar jouw gezanik te luisteren. Misschien heeft hij wel vakantie, zijn laatste bericht is van 31 juli en daarvoor van 9 juli. Tjonge, een beetje respect voor je gastheer is blijkbaar al wat te moeilijk voor je. Je zet op zondagmiddag een reactie neer en als er op maandagmiddag nog niet op gereageerd is begin je al met dit soort taal. Een beetje fatsoen leren en geduld (mooie vrucht van de Geest!) mag nog wel een keer. O ja en vriendelijkheid. Als je dat wat meer had gehad was dat topic nooit dichtgegooid. En als je het niet verkeerd bedoeld verwoord je het de volgende keer ook maar wat normaler.

In mijn vorige reactie heb ik aangegeven om welke reden hij is dichtgegooid. Dat heb ik niet zelf verzonnen, dat stond gewoon in dat topic. Lijkt me een prima antwoord op je vraag.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 06 aug 2018 14:11

Marnix schreef:Misschien dat hij daar helemaal geen zin in heeft

Ik heb jou toch niks gevraagd joh. Henkie kan best voor zichzelf praten. Ik had al helemaal niet om je eerste reactie gevraagd. Ik quoot henkie. Tjonge, bemoeial. Vrucht van de Geest zeker dat geraas en bemoeizucht?
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Gebruikersavatar
Jesaja40
Kapitein
Kapitein
Berichten: 957
Lid geworden op: 27 jun 2017 10:38
Locatie: Het Gooi

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Jesaja40 » 06 aug 2018 14:43

Johan100:

Jazeker. Ik daag hem een beetje uit, is niet verkeerd bedoeld hoor. Sommige mensen moet je uit hun tent lokken.


Johan, maak er geen kruistocht van.
Soms moet iemand zich voorbereiden.
En wellicht zal een goede reden zijn geweest om even het slotje er op te doen of te houden.
Ik kreeg niets waar ik om vroeg. Ik kreeg alles wat ik nodig had.

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2279
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Speedy » 06 aug 2018 15:41

Johan100 schreef:Ik heb jou toch niks gevraagd joh. Henkie kan best voor zichzelf praten. Ik had al helemaal niet om je eerste reactie gevraagd. Ik quoot henkie. Tjonge, bemoeial. Vrucht van de Geest zeker dat geraas en bemoeizucht?

Een walgelijke reactie, voornamelijk het laatste deel.
Mijn lijst van booswichten wordt elke dag, dat ik ouder word, kleiner en mijn register van dwazen steeds langer.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Marnix » 06 aug 2018 16:29

Jesaja40 schreef:Johan100:

Johan, maak er geen kruistocht van.
Soms moet iemand zich voorbereiden.
En wellicht zal een goede reden zijn geweest om even het slotje er op te doen of te houden.




Johan100 schreef:Ik heb jou toch niks gevraagd joh. Henkie kan best voor zichzelf praten. Ik had al helemaal niet om je eerste reactie gevraagd. Ik quoot henkie. Tjonge, bemoeial. Vrucht van de Geest zeker dat geraas en bemoeizucht?


Die reden stond in het betreffende topic... die heb ik wel gelezen en hier ook even neergezet. Dat was dus waarom het topic op slot is gedaan.
En als Henkie binnen 24 uur niet reageert en je reageert gelijk zo, dan wil ik daar inderdaad wel even wat van zeggen. Als je normaal had gereageerd had ik me er ook niet mee bemoeid... maar ja, dat valt je blijkbaar niet mee. Nu kom je met een totaal ongepaste en asociale reactie... en als iemand daar wat van zegt, hoe durft zo iemand daar dan wat van te zeggen he...

Beetje meer respect voor Henkie mag wel, zonder hem had je hier niet zo'n forum waar je heel wat uurtjes in de week zit :D
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor henkie » 06 aug 2018 19:41

Johan100 schreef:Dag henkie,
Ik heb een topic geopend genaamd 'de heiligheid van God'.
Ik kan het nergens meer vinden.
Kun je mij vertellen waar dit bericht gebleven is?
Groet,
Johan


Beste Johan,

Dat topic is verwijderd. Dit stond er bij: "Volgens mij deponeer je slechts een klacht hier en valt er weinig te discussiëren. Slotje dus."
Heb je dat niet gelezen? Dan mijn excuses.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 07 aug 2018 13:09

Speedy schreef:Een walgelijke reactie, voornamelijk het laatste deel.

Je leest niet zoals ik het bedoel. Ik bedoel het niet star letterlijk. Ik reageer slechts op Marnix die vrucht van de Geest aanhaalt en ik bedoel m.a.w.: wat jij doet is vrucht van de Geest zeker? Sorry als het verkeerd over kwam, dat was niet de bedoeling.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 07 aug 2018 13:15

Marnix schreef: Als je normaal had gereageerd had ik me er ook niet mee bemoeid...

Dat is niet waar. Mijn bericht naar henkie was als volgt.
Johan100 schreef:Dag henkie,
Ik heb een topic geopend genaamd 'de heiligheid van God'.
Ik kan het nergens meer vinden.
Kun je mij vertellen waar dit bericht gebleven is?
Groet,
Johan

En toen kwam jij even vertellen dat ik mijn eigen gelijk wilde halen in dat topic en allerlei andere aanames.
Kun je niet gewoon op henkie wachten wat zijn reactie is? Zullen we er maar over ophouden?
Vergeef me als ik als reactie wat gedaan heb wat je in het verkeerde keelgat schoot, maar ik baalde dus van jouw aannames in jouw eerste bericht die niet kloppen en dan moet ik me weer verdedigen, en krijg je weer een ellenlange discussie, terwijl ik slechts om een reactie vroeg aan beheerder henkie.
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

Johan100
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3644
Lid geworden op: 22 okt 2015 15:06
Contacteer:

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor Johan100 » 07 aug 2018 13:18

henkie schreef:Beste Johan,

Dat topic is verwijderd. Dit stond er bij: "Volgens mij deponeer je slechts een klacht hier en valt er weinig te discussiëren. Slotje dus."
Heb je dat niet gelezen? Dan mijn excuses.

Beste henkie,
Hartelijk dank voor je reactie.
Je hebt gelijk, ik zal het in het vervolg wat anders formuleren.
We zitten tenslotte op een discussieforum.
Groet, Johan
(..)Namelijk de rechtvaardigheid Gods door het geloof van Jezus Christus, tot allen, en over allen, die geloven; want er is geen onderscheid.(..)Rom.3.

naamloos
Generaal
Generaal
Berichten: 4541
Lid geworden op: 02 jan 2014 02:58

Re: Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic 3

Berichtdoor naamloos » 07 aug 2018 13:36

Marnix verwoorde precies mijn gedachten (aannames) na het lezen van je openingspost, mede daarbij in aanmerking genomen de inhoud van de rest van je posts.
Goed dat Henkie er een slot op gooide. Bovendien is er al een topic over dat onderwerp.
En verders, je opent een topic en komt na een paar dagen weer eens even kijken om direct verontwaardigd te reageren.
En zelf zet je, in een ander topic, een reactie neer en als daar binnen een uurtje of 5 geen reactie op komt geeft het jou te denken :lol: :lol: :lol:
Komt die reactie er een dag later toch dan reageer je er niet op. Dat geeft mij nou weer iets te denken.
Het topic met de reden voor het slotje heeft er beduidend langer gestaan dan 5 uur.
Verbeter eerst jezelf voor je komt klagen.
Alle spreken over Boven komt van beneden, ook het spreken dat beweert van Boven te komen. (Kuitert)


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten