Moderators: johannes1, Moderafo's
Hmm, dat lijkt me niet. De mijne deed er (ik heb hem inmiddels na 2 jaar ingeruild) hooguit 3 uur over om van 10 naar 100% te gaan. Misschien een nieuwe accu?Chaya schreef:Is het normaal dat het steeds langer duurt vooraleer een I pad opgeladen is?
Ik had hem gisteravond om 8 uur aan het elektro-infuus gelegd, maar toen ik om half 1 keek was hij nog niet eens op de helft.
naamloos schreef:Hmm, dat lijkt me niet. De mijne deed er (ik heb hem inmiddels na 2 jaar ingeruild) hooguit 3 uur over om van 10 naar 100% te gaan. Misschien een nieuwe accu?
Wel heb ik de ervaring dat ie niet goed bijlaadt als je de originele lader niet gebruikt. Na 12 uur nog maar 60%.
Chaya schreef:Is het normaal dat het steeds langer duurt vooraleer een I pad opgeladen is?
Ik had hem gisteravond om 8 uur aan het elektro-infuus gelegd, maar toen ik om half 1 keek was hij nog niet eens op de helft.
Chaya schreef:Ik heb de originele lader hoor, ik houd niet van die chinese namaak. Niks als narigheid voor een paar dollar minder.
Ik heb even gekeken, hij is inmiddels alweer 5 jr oud, zou dat het dan zijn?
Hij doet het verder prima. Maar het viel mij op dat het opladen steeds langer duurt.
Ik hoorde wel deze week dat iedereen boven de 30 zijn kennis over opladen even moet skippen.
Wij hebben nl. nog geleerd om de accu zoveel als mogelijk leeg te laten lopen, alvorens je iets oplaadt.
Maar dat is niet meer zo, het is raadzaam om je mobiel of tablet boven de 50% te houden, wist je dat?
Chaya schreef:Is het normaal dat het steeds langer duurt vooraleer een I pad opgeladen is?
Marnix schreef:Meestal wordt dat veroorzaakt door stof in de oplaad-aansluiting van de iPad waardoor er nauwelijks meer contact is tussen de iPad en de oplader. In dat geval: maak met een naald of een ander dun voorwerp voorzichtig de oplaad-aansluiting schoon. Vaak zit daar iets in, soms een beetje aan de kanten aangekoekt stof.
Marnix schreef:Als dat het niet is, andere lader proberen,
Sabra schreef:Home knop en sluimerknop tegelijk indrukken tot de iPad herstart. De batterij wordt dan opnieuw gekalibreerd.
vpk schreef:misschien hier iemand die mij kan helpen..
ik moet voor mijn opleiding een video opname inleveren maar daar moet wat in geknipt worden.. nu heb ik Windows movie maker geïnstalleerd, maar ik kan op één of andere manier mijn video niet uploaden in dit programma... ik heb het filmpje gemaakt met de camera op mijn laptop.. iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar zou moeten krijgen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten