Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 mar 2017 17:32

Haai, skinny is het enige wat een beetje zit. Als hij em aanheeft zit het als een normale spijkerbroek.
Wibra heb ik ook wel.gehad.. maar kan ze nu niet zo smal vinden dat ze mooi zitten bij hem...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mar 2017 21:54

hier hetzelfde bij Milan. Hij is zoooo mager. Heb eigenlijk nog geen goede broeken gevonden. Hij heeft nu name it xtra slim fit, maar nog is dat eigenlijk te breed. Hij is ong 1,50m en weegt 30 kilo

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 20 mar 2017 08:24

Het is mijn ervaring dat het merendeel van de merken geen mooi model heeft voor smalle jongens. Ik heb echt alles geprobeerd en kom steeds weer terug op de slimfit of Xslim fit van Name it.
H is nu op een leeftijd dat hij niet meer continu zijn knieën kanpot heeft. Dus ik schuif ze gewoon door naar de andere jongens. De broeken zijn duurder, maar het bespaart mij zoveel tijd in zoeken. Voor J is het nog een ander verhaal. Sinds oktober ongeveer 10 broeken versleten, inclusief de knielappen.

@ jannoek Weet jij of de collectie van de Zara per regio verschilt? De broeken/kleding van de Zara willen mijn jongens namelijk niet aan.

Balen TJ! Dat duurt nog wel even. Krijg je ook fysio?

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor vpk » 20 mar 2017 09:29

wat vervelend zeg, heel veel sterkte voor alle geblesseerde en zieke moeders...

fijn Evelien, dat je nu in een fijn huis woont!

hier gaat alles zo zn gangetje. J is wat voller dus gelukkig staan de meeste modellen broeken hem wel. heb me er inmiddels wel over verwonderd hoeveel broeken jongens slijten 8-[
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 20 mar 2017 09:56

En dan zit hij nog niet eens op de kleuterschool :mrgreen: of zit ik er qua leeftijd helemaal naast :wink:

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor liefie » 21 mar 2017 08:56

Wat een vervelende situaties lees ik sterkte allemaal!

Wat vliegt de tijd toch niet normaal. Nina hoopt over 2 maanden alweer 6 jaar te worden en Jet is 2,5. Hier gaat het eigenlijk allemaal zijn gang wel al heb ik het erg druk met de opleiding die ik afgelopen september gestart ben (versnelde opleiding die ik zelf ook nog een half jaar eerder hoop af te hebben)
Nina is nog steeds een heel makkelijk en lief meisje en Jet is echt een pittig meisje die precies doet wat ze wil en heel ondernemend :shock: al is ze ook heel erg lief en sociaal. Sinds zondag draagt ze geen luier meer en heeft tot nu toe 1 ongelukje gehad ('s nachts is ze al een aantal maanden zindelijk)

Is er iemand van jullie eind april al eens naar Zuid Frankrijk gereden? Zo ja hadden jullie toen lekker weer? Wij willen in de mei vakantie erheen gaan maar zijn erg benieuwd naar ervaringen.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 21 mar 2017 12:56

@ajl geen idee. ik bestel het eigenlijk altijd online. Gratis thuis en je kan het ook gratis weer op laten halen als het niet goed is ;-)
@liefie wij zijn vorig jaar in de meivakantie via Zuid Frankrijk (Provence) naar Italie (toscane) gereden. Weer was prima, maar niet te vergelijken met midden in de zomer. Gewoon lekker lenteweer. Wel een keer in april naar Portugal geweest, al is dat een beetje ver rijden ;-), maar daar was het echt ronde de 25 graden. Maar volgens mij kan dat ook prima voorkomen in Zuid Frankrijk. Wij kunnen dit jaar weer niet in de zomervakantie op vakantie (vanwege werk van mijn man), hopelijk lukt het om voor F buiten de vakanties vrij te krijgen.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 21 mar 2017 20:58

Ik heb sinds 3 weken alle kids op de basisschool , wat een genot!!

Ik weet niet wie er meer aan toe was, mijn jongste of ik, maar een heel nieuwe fase is aangebroken
Heerlijk!!

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 22 mar 2017 22:00

@Meribel
Dat is idd een heel nieuwe fase.
Bevalt het de jongste goed op school?

@Liefie
Ik vind het zo knap dat je je opleiding versneld kunt gaan afronden, naast je gezin enzo. Wow. Respect.

Wij zitten met een half been in verhuizing / klussen enz.
We gaan terug naar de woonplaats van mijn ouders. Er is daar echt meer zorg nodig en we willen ook graag dat de kids tenminste met één set grootouders een goede band kan hebben en fijne herinneringen kunnen maken.
Maar man o man, wat vind ik het moeilijk om mijn fijne woonplaats, ons lieve krotje en al mijn lieve vriendinnen en kennisjes achter te laten :shock:
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Marnix » 23 mar 2017 08:24

Hm dat kan ik me goed voorstellen. Je bouwt toch een hoop op dit in tijd en niet alleen jij, je kids ook. Ik weet niet hoe ver je oude woonplaats van je nieuwe af ligt maar regelmatig die kant op gaan dan maar en kijken welke contacten je dan allemaal nog bij kan houden :) Dat is best lastig. Ik heb nog een paar vrienden in mijn oude woonplaats waar ik nog contact mee heb en dat is al best lastig bij te houden. Want als ik daar ben wil ik mijn familie vaak ook wel weer zien. Dat is dan misschien weer het voordeel als je terug gaat naar de plaats waar je ouders wonen. Als je dan weer eens naar je huidige woonplaats terug gaat kan je je echt op je vrienden / kennissen focussen en hoef je niet iedere keer te kiezen of je vrienden of je familie gaat bezoeken :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor liefie » 23 mar 2017 09:28

Jannoek we wachten nog even af met boeken vanwege het weer. Het hoeft geen 30 graden te zijn maar minimaal 20 en droog zou fijn zijn :oops: Van de zomer zaten we 2 weken in de dordogne met 35 graden erg lekker maar je kunt weinig doen omdat het te warm is. Vandaar dat we nu ook in de mei vakantie willen gaan.

Duschka Ik snap dat het lastig is om alles achter je te laten heel veel sterkte en suc6 met de verhuizing. Ik kan dit alleen maar doen doordat mijn man behoorlijk wat in het huishouden doet en mij heel erg steunt. Zo ook mijn werkbegeleider die heel erg meedenkt en helpt. Ook heb ik mijn rooster zo kunnen laten zetten dat ik alleen maar avonden werk door de week en elke middag gaat Jet nog naar bed zodat ik 2 uur vrij spel heb.
Ik wordt van alle kanten geholpen dat is erg fijn :D

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Saskia » 23 mar 2017 11:12

Leuk om te zien dat er weer een beetje leven in de brouwerij komt hier!
Bij ons is alles goed, R is net 5 geworden en dat is een soort magisch moment voor d'r geweest. Ineens kan en doet ze veel meer, "want ik ben nu 5" Ideaal, hopelijk blijft het nog even zo ;-)

@Duschka, lastig hoor! Wel knap dat je deze stap hebt willen zetten, achterlaten van wat je zo vertrouwd is, en niet alleen omdat je er zelf beter van wordt, valt niet mee.

Hier geen ervaring met jongensbroeken, wel moet alles heel skinny... Hier werken leggings goed, die kan ze naar kleuterschool ook de hele winter aan, er wordt daar flink gestookt, dus het is lekker warm. Na school een (jogging)broek eroverheen en zo kwamen we de winter door. Nu het voorjaar is kan ze ook gewoon leggings aan, maar we wachten met smart op de zomer, tijd voor flodderjurken en blote voeten, heerlijk!

Sterkte voor moeders in de lappenmand!

pien
Mineur
Mineur
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jan 2015 20:07

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor pien » 23 mar 2017 13:38

Liefie, wij gingen altijd rond de meivakantie naar Zuid Frankrijk, en hadden altijd heerlijk weer. Wel soms zware buien (inclusief overstromingen). Dat hoort ook een beetje bij die periode.
Vorig jaar was de lente overal laat. Wij zaten toen in Nederland en hadden gewoon nog een ochtend een witte omgeving :shock:

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 23 mar 2017 19:49

Oh verhuizen dat vond ik al stressvol toen ik nog kindloos was

Succes ermee! Wel fijn is dat je met kinderen via basisschool en kerk vaak snel weer een nieuw netwerk opbouwt maar ja het is ook een stukje afscheid want vriendschappen veranderen er wel van

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 23 mar 2017 21:56

Ooh verhuizen met zeer jonge kinderen.. alleen die gedachte al, ik krijg daar al stress van! Dapper hoor.. en idd.. afscheid nemen van de plek waar je toch bijzondere dingen hebt meegemaakt. Daarom blijf ik maar gewoon wonen. :D :D

Vakantie.. helaas..geen advies :)

Idd.. leven in de brouwerij, ik verveel mij overdag toch wel stierlijk, haha.. mag gewoon alleen maar rusten.. maar ik kan niet rustig zitten, dus wordt het wat surfen online, en wat lezen, wat administratie doen voor school en zo rommelen we wat door.



tja... en arme T. ik merk dat ik veel makkelijker ben.... hij speelt altijd met deuren en ik noem zovaak dat je de vingers er tussen kan krijgen. En vandaag werd het waarheid... zei al.. eigen schuld.. nu toch wel dikkige vingetjes... maar kan ze nog goed bewegen. Hopelijk leert hij er eens van. Hij is zo eigenwijs! :shock:


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten