Refowebkids deel 21

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Duschka » 11 mar 2017 21:39

@AJL
Dat klinkt ook bijzonder pijnlijk. Beterschap!

@Evelien
Woont S nu bij jou?
Bevalt je nieuwe huisje een beetje?
Wat vervelend dat je financieel moeite hebt om rond te komen.
Ik meen mij te herinneren dat je destijds gestopt met werken bent, omdat het fysiek niet meer ging?

Ik hoop dat er hoe dan ook ademruimte voor je gaat komen!

Hier is het nog steeds tobben met de gezondheid van onze jongste.
Nu toch ernstig verdenking van astma. De puffer helpt gelukkig wel maar tegelijkertijd baal ik er van dat hij van de 17 mnd, die hij "oud" is, pak en beet één maandje fit is geweest tot nu toe en dat het er op lijkt dat hij mijn gammele gezondheid heeft geërfd.
Nou ja, hopelijk binnenkort eens een goede nacht maken, nu de benauwdheid af lijkt te zakken. De afgelopen drie weken bijna elke nacht over de vloer gelopen met een benauwd, hoestend en spugend kind.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor lekkerbek » 12 mar 2017 07:29

Mee eens dat mp niet voor iedereen weggelegd is en dat het ook fijn is om spullen of kleding weg te geven, dat deed ik ook altijd. Maar het ging erom hoe je financieel wat meer ruimte zou kunnen creëren, vandaar dat ik het hier beschreven heb.

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3825
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor meribel » 12 mar 2017 19:23

Het is ook zeker eem goed tip vooral als je aan huis gebonden bent of 'zwart' wat bij moet of wil verdienen

Vroeg me alleen af hoe ze op 1500 kwam want dat klinkt heel veel ( en daarom aanlokkelijk natuurlijk) maar op die manier zo veel energie zou ik er niet in kunnen stoppen

@Duschka, sterkte !! Hopen dat puffers aanslaan

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Evelien » 12 mar 2017 21:33

Duschka schreef:@AJL
@Evelien
Woont S nu bij jou?
Bevalt je nieuwe huisje een beetje?
Wat vervelend dat je financieel moeite hebt om rond te komen.
Ik meen mij te herinneren dat je destijds gestopt met werken bent, omdat het fysiek niet meer ging?


Nee, mijn ex en ik hebben co-ouderschap en hij staat bij zijn vader in geschreven.
Het lijkt soms wel alsof alles in een keer kapot gaat of aan vervanging toe is.
Mijn laptop is eigenlijk aan vervanging toe.... maar hij doet het gelukkig nog. Maar mijn wasmachine moest gemaakt worden... poeh en die mis je dan wel met een kind. Mijn buffer is nu wel op.

En idd. ik ben destijds gestopt met werken omdat het fysiek niet lekker ging.... en het gaat nog niet echt lekker. En daar baal ik zo verschrikkelijk van. Al sta ik in een keuken de afwas te doen.... etc. Het is natuurlijk niet alleen maar het geld, ook contacten met collega's. En niet je hand op te hoeven houden. Want binnenkort zal ik de bijstand in gaan en dat is iets wat ik niet wil.

Maar ik mag op zich niet klagen.... als ik kijk naar hoe ik het voor elkaar heb gekregen (mijn huisje helemaal zo ingericht dat ik er echt vol trots door heen kan lopen). Ben echt blij met mijn huisje. Een eigen slaapkamer voor S. Een ruime woonkeuken en een best ruime woonkamer. De wijk word nu opgeknapt.

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 16 mar 2017 15:52

Tja.. t was dus idd geen gewoonngriepje.. maar.ik heb pfeiffer.. (gelukkig maar.. had ook wat anders uit kunnen komen) maar pfff.. lijk echt wel een oud wijf.. k ga smiddags na bed en s avonds half negen enndoe nagenoeg niks de hele dag..
Mn leverwaarden zijn dusdanif hoog dst ik er verstandig aan doe om toe te geven aan de behoefte van rusten... en t moet ook met 2 weken beter zijn ...
Tja.. voorlopig dus even helemaal niks...

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mar 2017 10:59

vraagje aan smalle jongens moeders... waar halen jullie de broeken? M is brood mager...slimfit valt als normaal model bij hem, idem met skinny.
Normaal ga ik de stad in en shop ik alle winkels langs waar koopjs zijn en scharrel zo 2 of 3 broeken bij elkaar...alleen... dat zit er voorlopig niet in.

Maar hij heeft nog maar 1 hele broek... hij is er verdraaid van de week 3 kapot gevallen. Stukken erop naaien, plaatjes erachter of erop is geen optie hier... En nu heb ik daar de puf ook niet voor.

Wie heeft tips. ik zoek zo links en rechts wel, maar ik wil echt geen 30 euro per broek betalen... :oops:

asm

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor asm » 18 mar 2017 12:05

Ter stal voor smalle beentjes

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor MissF » 18 mar 2017 12:15

Wat ontzettend vervelend ppm! Daar kun je wel een tijd zoet mee zijn :( Krijg je wel hulp?

Smalle broeken, ik vind broeken van Ter Stal fijn voor Jurian. Alsnog moet het elastiek helemaal aangetrokken worden, maar ze zijn dan nog wel leuk om te zien, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Zeeman broeken of Hema, die gaan dan zo raar wijd staan.

En als ze iets duurder mogen, dan van de WE, die kun je ook online krijgen, Ter Stal weet ik niet. Maar die van de WE vind ik echt mooi zitten bij smalle jongens. Ik koop ze alleen in de uitverkoop, en die is net geweest, Broeken van boven de 10 euro vind ik mijn jongen(s) niet waard ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mar 2017 13:06

Thanks missf, mn man doet veel, t blijft gewoin naar kdv gaan en zelf consequent zijn. Voor 9 uur in bed..ondanks dat ik daar niet altijd behoefte aan heb...

Terstal is tien keer niks, zitten voor geen ene meter.. zijn echt te wijd.. en daar zijn ze (skinny) bove de 20 euro. De WE bevalt mij ook wel.. maar jah.. die prijs..

Net tipte mn vriendin de zara.. kwa prijs zagen die er wel aantrekkelijk uit. Zal zo eens googlen omtrent de pasvorm.

Gebruikersavatar
Em.
Luitenant
Luitenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:50

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Em. » 18 mar 2017 14:43

Sterkte PPM

@ Smalle broeken: ik haal ze wel bij Jola soms, en verder WE en Zara....Zara heeft hele leuke kleding voor jongens en meiden!

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor ajl » 18 mar 2017 15:09

Ik haal ze altijd bij name it of We. In de uitverkoop weleens van viginio. De prijs is inderdaad wel een dingetje. Aan de andere kant vind ik de pasvorm van veel winkels zo waardeloos dat ik daar niet eens meer ga kijken.

J heeft momenteel non stop kapotte knieën. Ik wacht met smart op het voorjaar. Dan gaat de korte broek aan tot eind september..

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor paprikameisje2 » 18 mar 2017 17:14

Haha..ajl.. ik hier ook... hopelijk wel betje temp dat een korte broek kan... hij is vel over bot dus snel koud... daarom wil hij geen gatenbroeken aan terwijl ze hier allemaal met zulke broeken lopen..

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Jannoek » 18 mar 2017 22:28

ha, herkenbaar, die kapotte broeken! Ik koop de smalle broeken bij Zara (vallen niet allemaal even smal, maar je hebt daar echt mooie broeken voor <20,- en ze gaan niks korter mee dan duurdere broeken) en bij de We (daar hebben ze met enige regelmaat 2e broek voor 50%). Ik heb van de winter bij een Vingino outlet voor 15,- broeken gekocht. Ideaal :).

Sterkte met Pfeiffer PPM! Lastig met kleine kids lijkt me.. F heeft op dit moment (waarschijnlijk, want geen bloed geprikt maar de huisarts is er van overtuigd) ook Pfeiffer. Hij is heel moe maar 't valt me nog mee hoeveel last hij er van heeft.

Sterkte Evelien, lastig hoor, jouw situatie!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 mar 2017 09:20

vervelend ppm! hopelijk voel jeje snel beter !

Ik ben afgelopen dinsdag naar het ziekenhuis geweest en op zich ziet het er goed uit... Maar ik ben nu bijna 3 maand verder en het gaat me echt niet snel genoeg.. Buiten loop ik nog met 2 krukken (of als ik Micha mee heb op 1 kruk en de bugaboo) .. Binnen met 1 kruk en soms een stukje zonder , In het ziekenhuis hebben ze na de operatie gezegd dat ik op 3 maand moest rekenen. De arts dinsdag zei dat hadden ze niet mogen zeggen. Met zo'n breuk ben je toch al snel 6-9 maand verder ](*,) ](*,) ,, dus ik moet nog ff geduld hebben 8-[

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 21

Berichtdoor Haai » 19 mar 2017 17:02

Hier ook een smalgebouwde zoon, ppm. Ik houd niet zo van de echt skinny broeken bij jongens. Bij timon vallen de broeken van wibra altijd wel mooi. Ze hebben daar vaak broeken van 6,99. Ze gaan hier langer mee dan al z'n andere broeken.

Zo tj, dan heb je voorlopig nog wel even te gaan voor je herstel. Sterkte!


Terug naar “Relaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten