Reacties op vragenrubriek

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Arjen2015
Verkenner
Verkenner
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 mar 2017 14:51

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor Arjen2015 » 10 mar 2017 12:43

Johan100 schreef:@Arjen, kun je dat oordelen en veroordelen even achterwege laten? Nu weer richting @redaz. Als je denkt dat je excuses af kan dwingen op zo'n manier heb ik met m'n 13 jaar minder levenservaring al meer geleerd dan jou. Ik kan er geen respect voor opbrengen;)


Ik was niet begonnen met oordelen dus alsjeblieft richt je tot degene die hiermee was gestart. De anonieme refoweb reageerder.
Het feit dat hier blijkbaar wordt gedoogd dat refoweb anoniem antwoorden geeft en ook anoniem wenst te blijven omdat ze blijkbaar op hun klompen aanvoelen dat ze te ver zijn gegaan maar geen karakter tonen om hun excuses aan te bieden zegt me genoeg over het niveau van refoweb.
Dat ik het dan ook een mening heb over een reageerder redaz ,(die blijkbaar de reaktie prima vond) is dan logisch.

Er is niks mis mee een anoniem persoon tot verantwoording te roepen, helemaal omdat deze namens refoweb spreekt.
Blijkbaar vind je dat niet okay en vind je dat refoweb in zijn recht staat door niet te reageren wanneer ze buiten de normen van fatsoen reageren.
Ga je zelf ook nu oordelen? Door te suggereren dat je meer geleerd zou hebben dan mij? wat was de tekst ook weer ? hoogmoed komt ten...
;)

Ik laat het hiermee maar bij, maar de toon door refoweb is wel gezet door op deze manier een forum te runnen. Erg christelijk hoor...NOT!

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor StillAwake » 10 mar 2017 13:10

Arjen2015 schreef:Het feit dat hier blijkbaar wordt gedoogd dat refoweb anoniem antwoorden geeft en ook anoniem wenst te blijven omdat ze blijkbaar op hun klompen aanvoelen dat ze te ver zijn gegaan maar geen karakter tonen om hun excuses aan te bieden zegt me genoeg over het niveau van refoweb.

Hoewel ik me in hoofdlijnen kan vinden in je post: Henkie heeft wel gereageerd. Welliswaar onder de gordel, en niet inhoudelijk, maar hij insinueert nog steeds achter het antwoord te staan.
En toegegeven, als je van mening bent dat je niks fout hebt gedaan (hoe onterecht ook...), kun je moeilijk je excuses aanbieden.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Arjen2015
Verkenner
Verkenner
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 mar 2017 14:51

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor Arjen2015 » 10 mar 2017 13:32

StillAwake schreef:Hoewel ik me in hoofdlijnen kan vinden in je post: Henkie heeft wel gereageerd. Welliswaar onder de gordel, en niet inhoudelijk, maar hij insinueert nog steeds achter het antwoord te staan.
En toegegeven, als je van mening bent dat je niks fout hebt gedaan (hoe onterecht ook...), kun je moeilijk je excuses aanbieden.


Prima, bedankt, ik maakte er niet uit op dat hij zelf de reageerder was. Blijkbaar spreekt hij wel namens refoweb?
Erg jammer dat als zoveel refoweb reacties duidelijk hebben laten merken dat dit geen correcte manier is van reageren dat hij meent hiermee weg te kunnen komen. Het zou kies zijn als het bestuur van refoweb hierop reageert en niet de volgende vraagsteller weer zo'n bot en oordelend antwoord krijgt. Als er geen excuses worden gemaakt betekent dit dus dat een andere vraagsteller net zo'n antwoord kan krijgen.
Erg kwalijk als dit zo is. De bedoeling van een correctie is immer dat er van geleerd wordt en niet een herhaling kan krijgen.

Als laatste geef ik dan een link hoe er wel gereageerd zou kunnen worden.
Deze persoon had ook afgebrand kunnen worden maar werd op een correcte manier beantwoordt
Hopelijk leert Henkie of de beantwoorder hiervan. Maar gezien de voorgaande antwoorden betwijfel ik dat tenzij het tegendeel wordt bewezen.

http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/224 ... scheiding/

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor StillAwake » 10 mar 2017 14:36

Arjen2015 schreef:Prima, bedankt, ik maakte er niet uit op dat hij zelf de reageerder was. Blijkbaar spreekt hij wel namens refoweb?
Erg jammer dat als zoveel refoweb reacties duidelijk hebben laten merken dat dit geen correcte manier is van reageren dat hij meent hiermee weg te kunnen komen. Het zou kies zijn als het bestuur van refoweb hierop reageert en niet de volgende vraagsteller weer zo'n bot en oordelend antwoord krijgt. Als er geen excuses worden gemaakt betekent dit dus dat een andere vraagsteller net zo'n antwoord kan krijgen.
Erg kwalijk als dit zo is. De bedoeling van een correctie is immer dat er van geleerd wordt en niet een herhaling kan krijgen.

Als laatste geef ik dan een link hoe er wel gereageerd zou kunnen worden.
Deze persoon had ook afgebrand kunnen worden maar werd op een correcte manier beantwoordt
Hopelijk leert Henkie of de beantwoorder hiervan. Maar gezien de voorgaande antwoorden betwijfel ik dat tenzij het tegendeel wordt bewezen.

http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/224 ... scheiding/

Nergens heb ik beweerd dat Henkie het antwoord geproduceerd heeft (en ik vermoed ook niet dat hij dat gedaan heeft), maar hij is wel beheerder van deze site...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Arjen2015
Verkenner
Verkenner
Berichten: 24
Lid geworden op: 07 mar 2017 14:51

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor Arjen2015 » 10 mar 2017 14:50

StillAwake schreef:Nergens heb ik beweerd dat Henkie het antwoord geproduceerd heeft (en ik vermoed ook niet dat hij dat gedaan heeft), maar hij is wel beheerder van deze site...


Bedankt, misschien weet je ook of er een officiële klachtenprocedure bestaat?
Nog niet gevonden.

Arjen

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor StillAwake » 10 mar 2017 15:31

Arjen2015 schreef:Bedankt, misschien weet je ook of er een officiële klachtenprocedure bestaat?
Nog niet gevonden.

Arjen

Geen idee.
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor pindas83 » 10 mar 2017 15:34

Arjen2015 schreef:
Bedankt, misschien weet je ook of er een officiële klachtenprocedure bestaat?
Nog niet gevonden.

Arjen


Serieus, je hebt je speciaal aangemeld hier om direct een klacht te deponeren?
#-o

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor hans0166 » 11 mar 2017 11:44

pindas83 schreef:
Serieus, je hebt je speciaal aangemeld hier om direct een klacht te deponeren?


en waarom niet ? Het is anders onmogelijk een publiekelijk antwoord openbaar ter discussie te stellen.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor pindas83 » 12 mar 2017 16:14

hans0166 schreef:
en waarom niet ? Het is anders onmogelijk een publiekelijk antwoord openbaar ter discussie te stellen.


Hoezo? Op deze manier wordt het hier toch ook openbaar ter discussie gesteld?

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor hans0166 » 12 mar 2017 17:33

pindas83 schreef:Hoezo? Op deze manier wordt het hier toch ook openbaar ter discussie gesteld?



dan moet hij toch eerst lid zijn...

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor pindas83 » 12 mar 2017 18:07

hans0166 schreef:
dan moet hij toch eerst lid zijn...


Ja, lekker zinvol :?

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1466
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor hans0166 » 12 mar 2017 19:33

pindas83 schreef:Ja, lekker zinvol :?



jij bent toch ook lid en plaatst reacties? .... ook niet zinvol dan?
ik zie niet in waarom een ander dat niet zou mogen.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor pindas83 » 12 mar 2017 21:43

hans0166 schreef:

jij bent toch ook lid en plaatst reacties? .... ook niet zinvol dan?
ik zie niet in waarom een ander dat niet zou mogen.


Van mij mag alles. Vind het alleen raar dat je ergens lid van wordt met als specifieke reden om je te irriteren en te klagen.
Dat vind jij wel normaal?

Gebruikersavatar
StillAwake
Generaal
Generaal
Berichten: 7910
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:47

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor StillAwake » 13 mar 2017 08:42

pindas83 schreef:Van mij mag alles. Vind het alleen raar dat je ergens lid van wordt met als specifieke reden om je te irriteren en te klagen.
Dat vind jij wel normaal?

Als jij je geschoffeerd voelt en graag zou zien dat degene die dat gedaan heeft daar excuses voor maakt zie ik niet in waarom dat niet via deze weg zou mogen.
Ik zou niet weten hoe het anders zou moeten.
Ik schat het, Refoweb kennende, in als een tamelijk kansloze missie, maar snap het wel.
Zelf wacht ik ook nog steeds op excuses van Henkie over zijn laatste opmerking (de insinuatie dat ik in PB volledig van "Lotje" zou gaan) aan mijn adres, maar verwacht niet dat Henkie dat gaat doen...
Geef me de rust om te accepteren wat ik niet kan veranderen.
Geef me de moed om te veranderen wat ik kan.
Geef me de wijsheid om het verschil te zien.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Reacties op vragenrubriek

Berichtdoor pindas83 » 13 mar 2017 11:01

StillAwake schreef:Als jij je geschoffeerd voelt en graag zou zien dat degene die dat gedaan heeft daar excuses voor maakt zie ik niet in waarom dat niet via deze weg zou mogen.
Ik zou niet weten hoe het anders zou moeten.
Ik schat het, Refoweb kennende, in als een tamelijk kansloze missie, maar snap het wel.
Zelf wacht ik ook nog steeds op excuses van Henkie over zijn laatste opmerking (de insinuatie dat ik in PB volledig van "Lotje" zou gaan) aan mijn adres, maar verwacht niet dat Henkie dat gaat doen...


Voor de duidelijkheid: het gaat hier niet om de vraagsteller hè! Dat hij zich geschoffeerd voelt snap ik en hoe hij er vervolgens mee omgaat vind ik bewonderingswaardig.

Ik heb het over Arjen2015 die zich niet persoonlijk geschoffeerd kan voelen maar het wel nodig vind om een klacht in te dienen bij een platform waar hij net lid van is geworden (om die reden).
Bovendien is het in dit topic al uitvoerig behandeld en zie ik niet in wat een 'officiele klacht' nog zou toevoegen.

Meestal word je ergens lid van omdat je een gemeenschappelijke interesse hebt, niet om te gaan lopen zeuren.


Terug naar “RefoWeb”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten