@Mortlach: als je voor zo'n setup gaat moet je wel een fatsoenlijke CPU erin hangen, anders wordt de CPU je bottleneck. De videokaarten trekken de nodige berekeningen wel, maar je CPU moet ook meedoen. Verder zijn er vast wel moederborden waar je met gemak 64GB aan geheugen kunt prikken hoor. Een enkele 1080 helpt je voorlopig wel vooruit, de rest van de centen kan je steken in een goed mobo en goede CPU. Begin volgend jaar komt AMD met zijn nieuwe CPU range (ZEN CPU). Waarschijnlijk niet helemaal concurrerend met Intel, maar hopelijk genoeg om Intel tot wat prijsverlagingen te dwingen waardoor jij spekkoper bent. Kijk anders even op
https://tweakers.net/reviews/4849/4/des ... steem.html Dit geeft alvast een beetje een idee. Het moederbord wat daarin vermeldt staat, kan trouwens 64GB aan.
@Yoshi: ik heb afgelopen week ook BF1 gespeeld. Moet er even aan wennen, maar ik denk dat het wel gaat lukken. Heb zelf BF1942 grijs gespeeld, en was een crack wat betreft het vliegen met een Spitfire door de canyons op de El Alemein map

Ik zal het zeker kopen, heb inmiddels al een paar tegenstanders met een knol omver kunnen rijden, zeker leuk als ze bovenop de berg op een richel liggen te campen. Killed by a horse hahaha. Ben benieuwd naar de rest. *blijft dromen van een refresh van bf1942....
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.